VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот wierdo » Сря 15 юли 2009 16:57


snuupy93 написа:101 коня никак не са малко за това купе,не се чуди,а се насочи към него като искаш да имаш по-нова кола и да върви прилично.


101 коня са малко на това купе.




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот lrlmodo » Сря 15 юли 2009 21:07


Ако колегата има възможност да покара 16V и G40, за да ги сравни и да види какво му харесва.
Моето мнение че г40 си заслужава, с един недостатък - няма климатик.
Но и доста рядко има 16V с клима, така че......
Аз съм карал доста г40-ки и за мене тук няма избор - G40 бих взел особенно ако е читава, намират се още :wink:
Имаш база за развитие, а и не му се плашете толкова на тоя компресор mhihi


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот snuupy93 » Сря 15 юли 2009 22:43


wierdo написа:
snuupy93 написа:101 коня никак не са малко за това купе,не се чуди,а се насочи към него като искаш да имаш по-нова кола и да върви прилично.


101 коня са малко на това купе.

Да малко е ако искаш некви зверски ръчки,ако ще се дърпаш е така на светофарите си е повече от добре,стига бе поло 1,3 55 коня дърпа сумати коли на старт... кво остава с 101 коня,вие искате от тая кола ако може да лети... не всеки иска да слага турбо,чип и тнт да стане 250 коня и тогава евентуално да 'върви'... извинете за офтопика ама тва са глупости...


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот wierdo » Сря 15 юли 2009 23:54


Излизаме доста от основната тема, но някак си се почуствах длъжен да ти отговоря.
Този пример с 1.3 55 коня на "това" купе кого "дърпа" !? Гаранция има и автобуси, които ускоряват по-добре от него.
Незнам защо си говорим за 1.4 16в и Г40 като за коли, които "вървят" :dontknow:
Факта, че ускорява по-добре от повечето моторизирани пазарски колички нищо не доказва.
Дефинирай "зверски ръчки" :lol:
Дори тунинговано 1.4 16в или Г40 не са нищо бързо. На постоянното въртене на гуми не мога да кажа бърз.
А и нали знаеш, че ако всички карат с 50 км/ч в града, а ти с 80 км/ч твоето 1.3 16в или Г40, не означава задължително, че колата ти е по-силна :applause: само принципно ти казвам защото има недоразумения.

Успех.


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот snuupy93 » Чет 16 юли 2009 0:46


Ми аз съм се возил и в Nissan 200SX Twin Turbo 300 коня и пак мога да кажа,че има и по-мощни коли и че не е кой знае какво.Но на ниво ли е колата? да! тва говоря и за полото дали полото няма да дръпне Фиеста 100 коня 16 винтилова,като ги знам кви са морги,и куп други малки коли,тук сравнението е между малки коли,не Поло и Audi S8 4.3. Да може да не лети,но за класа си е повече от добре.И пак казвам по-добре човека да вземе 6N 1.4 16В тъй като той иска от време на време да се дърпа по светофарите,но през другото време да си му е комфортно и приятно возенето,за това Г40 отпада,защото то е направено спортно а и е старо,не казвам,че колата не е хубава и сигурно и повече върви,но за ежедневието 16винтиловият половер е по-добрър!
Успехи : vw fen


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот doc_j » Чет 16 юли 2009 7:14


Вижте сега, човека питаше за слабите места на 2-та модела, а кой с какво разполага, кой вози по-меко, кой върви повече - това е друга тема. Доколкото си спомням той не е питал какво да вземе - избора си е лично негов.

Така че... Насе, ти си на ход :lock:


kapa4kata
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 13 юли 2009 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот kapa4kata » Чет 16 юли 2009 20:16


Благодаря на всички за съветите, мненията и препоръките, почти съм избрал вече, но като го купя ще покажа снимки. В крайна сметка реших, да заложа на икономичния и както разбрах от вас много лесен за поддръжка вариант (8в), но още премислям някои неща. А иначе болният ми мозък вече е направил схемата 2х15" на задната кора пък може и по-бавно да се движа :lol: :screwy


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот freestyler911 » Чет 16 юли 2009 21:07


kapa4kata написа:Благодаря на всички за съветите, мненията и препоръките, почти съм избрал вече, но като го купя ще покажа снимки. В крайна сметка реших, да заложа на икономичния и както разбрах от вас много лесен за поддръжка вариант (8в), но още премислям някои неща. А иначе болният ми мозък вече е направил схемата 2х15" на задната кора пък може и по-бавно да се движа :lol: :screwy


Ц , 15" не се събират. Дори ПДЧ да режеш не остава по края достатъчно, няма как да се захванат стабилно, а и отстрани тия пластмаси не са чак толкова стабилни колкото изглеждат . 2 по 12" се събират, но ако им се изготви кутия която да е подходяща утепахме балагажника...


kapa4kata
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 13 юли 2009 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот kapa4kata » Чет 16 юли 2009 21:10


Ще ги натъкмим ;-)


Потребителски аватар
Philip_Nenkov
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 15 апр 2009 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria - Sofia

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот Philip_Nenkov » Нед 19 юли 2009 15:52


Здравейте , да се вмъкна и аз ! Аз карам Поло 1.4 (75 bHP) (1997) ! Мнението ми е че най-добрият варянт по преценката ми от това , което си написал , че ще правиш с колата е Поло 1.4 (75 BhP) ! Давам причините :
1.4 (75)
+ Евтина поддръжка .
+ Не изяжда маслото нон-стоп .
+ Малък разход - 7.9/100км (в София) ; 4.9/100км (извън градско) с климатик при 120/130 км/h!
+ V/max = 180 км/h по магистралата (може още , ако има малко ,по полегат участък)

Според мен 1.4 16V не е устойчив мотор + това знам от достоверен източник за това как яде масло като ламя , харчи като ламя и не е особенно евтино ;) 1.4 16v е таралеж в гащите , замисли се ;) и не слушай мненията че 1.4 нормален мотор неможе да вдигне повече от 130 , това е абсурдно ;) успех !


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот freestyler911 » Нед 19 юли 2009 20:27


Philip_Nenkov написа:Здравейте , да се вмъкна и аз ! Аз карам Поло 1.4 (75 bHP) (1997) ! Мнението ми е че най-добрият варянт по преценката ми от това , което си написал , че ще правиш с колата е Поло 1.4 (75 BhP) ! Давам причините :
1.4 (75)
+ Евтина поддръжка .
+ Не изяжда маслото нон-стоп .
+ Малък разход - 7.9/100км (в София) ; 4.9/100км (извън градско) с климатик при 120/130 км/h!
+ V/max = 180 км/h по магистралата (може още , ако има малко ,по полегат участък)

Според мен 1.4 16V не е устойчив мотор + това знам от достоверен източник за това как яде масло като ламя , харчи като ламя и не е особенно евтино ;) 1.4 16v е таралеж в гащите , замисли се ;) и не слушай мненията че 1.4 нормален мотор неможе да вдигне повече от 130 , това е абсурдно ;) успех !


Дано не разбия детските ти мечти.... 1,4 97 година полото си е 44 киловата или точно 60 конски сили ;)
Знам колко върви.... ДА 60 коня е !


Потребителски аватар
lazar8809
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 21 мар 2009 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот lazar8809 » Нед 19 юли 2009 21:07


Само ще кажа че имам 1.4 16 винтилката и количката си варви доста прилично карам я от около година.И сам много доволен не съм човек който жали колите напротив карам я на уволнение педала постоянно е до край.. преди 2 седмици ходих до морето с 3ма човека колата си даржи 200 километра не знам за какво ти е повече за градска кола е супер... ако не я натискаш нисък разход евтини части...Ти си знаеш но според мен 1.4 16 е колата за града.Успех.. А че яде масалце вярно е но при това мойто каране не знам коя няма да го яде.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот Koksan » Пон 20 юли 2009 1:02


С риск за малко по-груб тон ... дано не ме разберете погрешно, ама се скъсахте да се надлъгвате в тая тема!!! Аман от празни приказки ... аман от глупости!!!

За човека поставил началото на спора мога да кажа 2 неща:
За описаните нужди ... ти трябва Голф 3 2E мотор (2.0 .. 115к.с) или ABF - 150 магарета .. който да караш на Газ!

Отностно Поло-тата .... карам 16V от близо 4 години ... още когато се плащаше 1800лв за Мито на наща любима република ... количката никак не е зле .. немога да се оплача ...
1. Проблеми със скоростите - проблема не е в ръчкането .. немеца си е сметнал кутията и съединителя - проблема е в семеринга на избирача, който струва 5лв ... ако не ти пресъхва кутията ... нямаш Проблеми!
2. Обороти - в повечето случай (99%) е зацапана Дроселова клапа ... чисти се!
3. Разхода - градско ако можеш да прежалиш 10л/100км ... ти си .. ако са ти много - както писах Горе Голфче на газ, извънградско - 5-6-7 зависи колко ти е тежък крака
4. климатик - Повечето 16V имат ... не е рядкост с климатик ... рядкост е БЕЗ
5. багажник - мъничък е!
6. Дръпки по сфетофари - дърпа спор няма ... ама пак колко и да дърпа при положение че по книжка ускорява до 100 за 10,5сек. ??? ТВА СИ Е МНООООГО време ...но вътре имаш чувството че излиташ и колата върви МНОООГО
7. Подръжка - здравички са ... части бол при проблеми
8. Харчене на Масло - Има няма си ги хапва м/у 05 и 1л за 10 000км ... ама в това няма нищо лошо ... по документи може да хапва и на 1,5л ...важното е мотора да държи компресийката
9. Скорости - да върви колата ... но максимално разрешената скорост в БГ е 130км/ч ... стабилна е ... дори при високи скорости ... това че колегата в предния пост е поддържал 200с 3ма човека .... мога много много много МНОГО само да се изсмея ... колата вдига 200 ... или може би 201-202км/ч и стига 7000 оборота, т.е. максималните на мотора ... всеки ИДИОТ може да поддържа и 140на 4 с тия обороти ... ама ако не си мисли за двигателя и колата и там едно червено секторче, за което един немски инженер е смятал 1 месец примерно и затова е решил да го оцвети ... а и пак казвам .. максималната скорост в БГ а и на повечето места по света е 120-130км/ч!!!
10. Дано някой колега е така изчертпателен и за G40, но според мен това няма да ти помогне защотото ти незнаеш какво точно искаш!!!

И като последно само ще добавя? ЗА това което разбрах че искаш да правиш .. с какафониите и разхода и т.н. и с мерака ти за кончета .. перфектният вариант за теб е: Голф 3 - 115 или 150к.с. на Газ дда може да "рани" 15"-ките на задната кора, да има бжагажник, да върви по сфетофарите и да си доволен, ако намериш и такъв с климатроник, и с 2 еърбега, и с АБС, и с шибидах, и с каквито си искаш екстри още ...

П.С. Забнравих и да добавя за съветниците ... които незная каква кола карат и колко к.с. е ... Моля първо се поинтересувайте какъв .... имате в гащите, преди да го хвалите и показвате насам натам с идеята че някой ще ви го хареса!!!

Благодаря ви за вниманието! Пожелавам ви Лека работна седмица и много безаварийни километри с любимата марка!!!

Мисля че е време модератор да сложи "КАТАНЕЦА"!


Потребителски аватар
Caleb_meat
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот Caleb_meat » Пон 20 юли 2009 17:38


Знаяи явно тук всеки е с мнение ти дори и да разбираш като се правиш на по умен си замълчи за другите. Според мен сгреши само в едно и това споменаването на голф 3. Това е най неуспещния голф от колекцията. Полото което и да е от двете ще ти е по хубаво от голфа защото ще се изтръпва повече. Тръшката в ниските няма нищо общо с тръпката във високите затова ти е поло. Като ще има много яка музика перфектно е ще искара доста по добра музичка за сметка на същите пари в голфа. Значи прави всичко но не копувай голф 3. Само за най-малък съвет ако не ми вярваш виж колко такива се продаават тук или в мобиле. АБФ изобщо не го мисли като ще да е 150ка си взимаш ГСИ нищо че не е VW. Вървенето при ГСИто е светлини пред АБФ разбира се говорим за 2.0 16в мотор или по точно ц20хе. :) Успех гледай мотора да е читав другото е поправимо ;)


Потребителски аватар
Philip_Nenkov
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 15 апр 2009 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria - Sofia

Re: VW Polo G40 или VW Polo 1.4 16v

Мнениеот Philip_Nenkov » Пон 20 юли 2009 18:32


freestyler911 написа:
Philip_Nenkov написа:Здравейте , да се вмъкна и аз ! Аз карам Поло 1.4 (75 bHP) (1997) ! Мнението ми е че най-добрият варянт по преценката ми от това , което си написал , че ще правиш с колата е Поло 1.4 (75 BhP) ! Давам причините :
1.4 (75)
+ Евтина поддръжка .
+ Не изяжда маслото нон-стоп .
+ Малък разход - 7.9/100км (в София) ; 4.9/100км (извън градско) с климатик при 120/130 км/h!
+ V/max = 180 км/h по магистралата (може още , ако има малко ,по полегат участък)

Според мен 1.4 16V не е устойчив мотор + това знам от достоверен източник за това как яде масло като ламя , харчи като ламя и не е особенно евтино ;) 1.4 16v е таралеж в гащите , замисли се ;) и не слушай мненията че 1.4 нормален мотор неможе да вдигне повече от 130 , това е абсурдно ;) успех !


Дано не разбия детските ти мечти.... 1,4 97 година полото си е 44 киловата или точно 60 конски сили ;)
Знам колко върви.... ДА 60 коня е !


Значи да изясня , за заинтересованите , купето е 97-ма !!!! беше 1.6 АЕЕ но получи общо 7 дупки в блока + бутала чиито пърчета излизаха през генерацията ;) (беше уж правен италянски тунинг QuattroStelle ако ви говори нещо ;) !!! Сега е с мотор 1.4 75 коня APQ(1999)! Иначе мерси за съвета ;) Ако азнезнам каква ми е колата вие няма как да знаете , иначе пак мерси че ми каза за 60-те коня ;) успех



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта