


Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
А Косис да ти кажа и аз че от впръскано в горивната камера и разплискано от буталата масло и вкарано в цилиндрите има голяма разлика. Няма да има никакъв проблем да го изгори смесено с нафтата.
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
kossis написа:В крайна сметка дали двигателят ще изгори едно масло директно забъркано в горивото или ще го изгори заради превишено количество в картера през сегментите и въздуховодите аз не намирам голяма разлика.
Има, голяма разлика има.Ма не ми се обяснява защо и каква е. Все пак сме в автомобилен форум. Не казвам, че всички трябва да сме инженери и да знаем всичко. Но някои основни неща би трябвало всеки един "напреднал" автомобилист да ги знае :) . Аз самият не знам всичко и не претендирам, че знам всичко. Не съм и длъжен де :) Има си хора и спецове за всяко едно определено нещо.
Но се отклоняваме сериозно от темата :) Нека се спре дотук :)
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Абе да не се окаже че това горене на маслото може да ти е от полза и на тебе с този v-образен с по тиха шофьорска глава.
А в нормалните коли при пасажера е по тихо.
Колега имам едни слушалки които Баща ми ползваше да слуша корпуси на Ядрени реактори. Дали да не ти ги дам......
------
Ако трябва да съм сериозен и аз едно време като си бях купил първият кошник и се пробвах да разбера със слушалки кой лагер ми вие. Така и не успях. А лагера си беше все един и същ на паразитната ролка на климатика.
А в нормалните коли при пасажера е по тихо.
Колега имам едни слушалки които Баща ми ползваше да слуша корпуси на Ядрени реактори. Дали да не ти ги дам......

------
Ако трябва да съм сериозен и аз едно време като си бях купил първият кошник и се пробвах да разбера със слушалки кой лагер ми вие. Така и не успях. А лагера си беше все един и същ на паразитната ролка на климатика.
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Мотора имаше бая проблеми включително теч на масло, но не го гори, катализатора ми е перфектен, така че спри да тролваш. Явно моята е ненормална.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
netizen написа:Моторчета на колекторите, дюзи, обтегачи на веригите горни (евентуално и долни), кормилна колона.
Моторчетата на колекторите се спират софтуерно - няма драма , дюзите се рециклират за 1000лв 6те , горните обтегачи са 2х400лв оригинални . Кормилната уредба е "явен" компонент на двигателя ... :)
Да поддръжката на 3.0TDI няма как да е като на 1.9 но не е и нещо толкова страшно спрямо вървенето и удоволствието което предлага този двигател.
Стига сте говорили глупости за модерни душегуби и сте плашили хората със "страшни истории" от между-блоковото пространство. Конструктивно няма нищо общо с душегуба и няма подобни недомислия . Няма никаква база за сравнвнение между двата двигателя освен че са V6 дизел. 3.0 е отличен мотор като цяло. И да - гроздето е кисело ...

- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
То и турбото като го махнеш няма драма с него
Дай да намахаме всички кьопави компоненти, та дано стане безпроблемен тоя мотор
Не виждам кое му е киселото , като а6-ца с тоя мотор струва колкото пасат В6 от последните в кондиция.


- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
За какво да махаме турбото бе колега ? Дай тогава да махнем турбините на всички по-съвременни двигатели и да се върнем 20 години назад...
Турбото точно на 3.0TDI е едно от безпроблемните звена като цяло . За да хвърли турбина 3.0тди не знам какъв зор трябва да е видяла или да е на над 600 000км ... Проблема тук по-принцип може да се получи със електронния актуатор на турбото който струва 500лв чистак бърсак а не със самата турбина. Виждам че ги говориш малко общо и на изуст нещата чул недочул от някъде а не от опит ... Мотора никой не казва че е безпроблемен но не е по проблемен от всеки сравним двигател от това поколение. Няма безпроблемни мотори на средна възраст 10 години. Просто ме подразни опита да се приравнява 3.0тди със душегуба и да се правят някакви опити тука да се демонизира и митологизира.
Иначе да - абсолютно си прав - проблема идва точно основно от това че някой скача да си купи А6 4F V6 на цената на двулитров пасат B6 и си мисли че е хванал господ за шлифера и е ударил кьоравото . Е да ама не ... Естествено че за тия пари ще получиш курник на половин милион километра със неясна история и поддръжка и после ще има мяу и бау ... Читавите коли с тия мотори струват пари и това може да се види след бегъл поглед в немското мобиле да речем - под 8к евро трудно ще се намери добра кола ... Така че хватката ем да е читаво и да не пипаш нищо ем да го вземеш за без пари просто не става но това не е проблем на мотора 3.0TDI който просто няма база за сравнение с 2.5TDI в нито един аспект .

Иначе да - абсолютно си прав - проблема идва точно основно от това че някой скача да си купи А6 4F V6 на цената на двулитров пасат B6 и си мисли че е хванал господ за шлифера и е ударил кьоравото . Е да ама не ... Естествено че за тия пари ще получиш курник на половин милион километра със неясна история и поддръжка и после ще има мяу и бау ... Читавите коли с тия мотори струват пари и това може да се види след бегъл поглед в немското мобиле да речем - под 8к евро трудно ще се намери добра кола ... Така че хватката ем да е читаво и да не пипаш нищо ем да го вземеш за без пари просто не става но това не е проблем на мотора 3.0TDI който просто няма база за сравнение с 2.5TDI в нито един аспект .

-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
stoev87 написа:Иначе да - абсолютно си прав - проблема идва точно основно от това че някой скача да си купи А6 4F V6 на цената на двулитров пасат B6 и си мисли че е хванал господ за шлифера и е ударил кьоравото . Е да ама не ... Естествено че за тия пари ще получиш курник на половин милион километра със неясна история и поддръжка и после ще има мяу и бау ... Читавите коли с тия мотори струват пари и това може да се види след бегъл поглед в немското мобиле да речем - под 8к евро трудно ще се намери добра кола
Тук си много прав.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Вкарването на турбото в сравнението беше образно, не бъди толкова пунктуален
А тезата ми беше, че 3.0тди е твърде по-скъп за поддръжка с доста трошливи компоненти по мотор и периферия спрямо 2.5тди. Имайки в предвид, че 2.5тди е останал в историята с нарицателното "душегуб", то предвид сумите по 3.0тди си е баш модерният душегуб


А тезата ми беше, че 3.0тди е твърде по-скъп за поддръжка с доста трошливи компоненти по мотор и периферия спрямо 2.5тди. Имайки в предвид, че 2.5тди е останал в историята с нарицателното "душегуб", то предвид сумите по 3.0тди си е баш модерният душегуб


- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
V6 си е мотор за хора с пари :)
Примерно 530Д също е със сериозна поддръжка, но на фона на проблемите по V6 , си е направо песен. Като ви се кара нещо по-така: 530д е решение.
Примерно 530Д също е със сериозна поддръжка, но на фона на проблемите по V6 , си е направо песен. Като ви се кара нещо по-така: 530д е решение.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Vlad777 написа:Ето какво пишат WALKER на сайта си:Potential causes for coated or fouled substrate may include:
Excessive carbon build-up in exhaust
Internal coolant leaks (head / intake gasket)
Use of non-converter-safe gasket sealants
Excessive oil consumption (burning oil)
Improper fuels or additives (E85, diesel)
А пък при помпа-дюза задръства и дюзите, които и без това са доста капризни към горивото. Затова си има специализирани добавки, които вършат тази работа, без странични ефекти.
Да не се бърка "горенето" на двигателно масло с горенето на двутактово масло. Често двигателно масло поради някаква повреда напуска мотора неизгоряло докато смесеното с нафтата двутактово изгаря напълно.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта