

Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Мотора е здрав, но когато е в комбинация с DSG е дефорсиран до 250нм, за да влезе в спецификациите на кутията DQ200. Това е най-слабото DSG(сухи съединители), поема всичко до 250нм във ВАГ групата и като цяло не се слави с дълговечност. За 1.0ТСИ със 110кс е ок, за 1,8... аз лично, не бих. 

- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
hooligan_sk написа:Драматизирате колеги, нещо ви е ударила носталгията :)) И 1,8 моно ми е скъсявало живота и 1,8Т съм имал в състояние на каскадно чупене. А 90те са родили толкова душегуби и масларници от всякакъв вид, че... Тук се опитваме да отсеем сполучливите от не сполучливите варианти, винаги е било така и винаги ще бъде.![]()
По темата, такъв ЕА888 Gen3 с 220кс съм имал, макар и чисто нов, макар и до към 33 000км. Ровил съм доста за мотора. Имат типичен проблем с пукащ се хаузинг на термостата и леко сълзене от там. Свещите са сравнително натоварени и трябва да се сменят. Euro 6, без GPF. Генерално, мотора е много сполучлив и при правилна поддръжка, спокойно може да издържи 130к, 230к и тн.

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Колеги,
Можете ли да ме посъветвате за 1.8TSI DSG, говорим за последните от 2018-та? Имам опции за такива, всичките около 90-100К км. Карах го и ми допадна много, мисля че за седмично градско каране ще ми е идеален.
Наплашиха ме флийт-мениджъри че заминавали дюзи на около 90-100К км., водната помпа още по-рано..хайде водната може и да мине по гаранция, но дюзите доколкото разбрах няма как, а май не са и много евтини..
Потенциално ако сменям навреме (6-8К км.) масла и филтри, свещи на 40-50К км., водната помпа превантивно на 50-60К км., мога ли да съм сравнително спокоен? И ако някой е наясно, може ли да спомене груба цифра за подмяна на дюзи?
Благодаря
Можете ли да ме посъветвате за 1.8TSI DSG, говорим за последните от 2018-та? Имам опции за такива, всичките около 90-100К км. Карах го и ми допадна много, мисля че за седмично градско каране ще ми е идеален.
Наплашиха ме флийт-мениджъри че заминавали дюзи на около 90-100К км., водната помпа още по-рано..хайде водната може и да мине по гаранция, но дюзите доколкото разбрах няма как, а май не са и много евтини..
Потенциално ако сменям навреме (6-8К км.) масла и филтри, свещи на 40-50К км., водната помпа превантивно на 50-60К км., мога ли да съм сравнително спокоен? И ако някой е наясно, може ли да спомене груба цифра за подмяна на дюзи?
Благодаря
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
hooligan_sk e писал горе пост. Трябва да имаш едно наум с DQ200 кутията и е добре да тестваш за тракане, плавна смяна, приплъзване, при покупка на 2-ра ръка. Принципно новите ревизии изкарват около 200К км., без драми и консумативна смяна на съединители. Ако е била такси или рент а кар, може да ги сменяш и по-рано.
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Тествах кутията, работи супер. Освен това с dsg-то малко или много си е консуматив, така че общо взето няма бягане. Лошото е, че май и дюзите, водната помпа и още такива неща се опитват да ни ги превърнат в консуматив :)
-
- VW експерт
- Мнения: 13390
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
DSG кутията консуматив?


- group®
- Темерут
- Мнения: 10085
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Ми реално така си излиза. В почти всеки собственик по пътя на колата се пада да прави нещо - я маховик, я съединители, я мехатроник... При някои и комбинация.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
wlf_46 написа: Лошото е, че май и дюзите, се опитват да ни ги превърнат в консуматив :)
Кои дюзи? Директните или МПИ? Или всичките 8?
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Не знам кои прокапват на по 100К км..предполагам че всичките
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20284
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Всек едва ли. Просто тези компоненти си имат живот, който обикновено е доста по дълъг от периода на експлоатация от един собственик. Аз съм втори собственик на моята кола, предишнмият със сигурност не е правил нищо, освен смяна на масло на DSG-то. Колата е на 153000 км за 6 години. И аз не планирам да правя сериозни ремонти. DQ200 кутията със сухи съединители по-бързо се износва, но и тя издържа поне 200 000 км, а DQ250 поне до 250 000 км., докогато със сигурност няма да я карам аз тази кола. Ако продължава със същите темпове, вероятно чак от 4-тия и нататък собственици ще са тези, които ще ги правят тези ремонти.group® написа:Ми реално така си излиза. В почти всеки собственик по пътя на колата се пада да прави нещо - я маховик, я съединители, я мехатроник... При някои и комбинация.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10085
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Всеки с личната си история. Затова и казах "почти всеки", а не "всеки".
От колите около мен на по-близки хора, в порядъка 100-200к км, около 10бр общо, 7 са със сменян някой компонент. Най-често маховик. Моята с 2 сменяни, като единия на 30к км (ако правилно помня, но най-много на 50 да беше). За DQ381 имаме и двамата общ приятел с прегряване.
Така или иначе идеята на изказването ми не е да споря, а всеки бъдещ собственик да има идея какво може да му се случи. Да, може да извади късмет, но може и да се наложи да извади сума, за която по-добре да е подготвен. Аз лично смятам, че дори и да се смени маховик, това не е deal breaker. Съединители и мехатроник са доста по-рядко срещан ремонт.
(Офф: По същия начин мога да твърдя, че охладителната система при TDI е консуматив - водни помпи, охладител на егр и кулер са толкова често срещан проблем, че е лицемерие да не се предупреждават бъдещи собственици на тези коли, за евентуални такива проблеми)
От колите около мен на по-близки хора, в порядъка 100-200к км, около 10бр общо, 7 са със сменян някой компонент. Най-често маховик. Моята с 2 сменяни, като единия на 30к км (ако правилно помня, но най-много на 50 да беше). За DQ381 имаме и двамата общ приятел с прегряване.
Така или иначе идеята на изказването ми не е да споря, а всеки бъдещ собственик да има идея какво може да му се случи. Да, може да извади късмет, но може и да се наложи да извади сума, за която по-добре да е подготвен. Аз лично смятам, че дори и да се смени маховик, това не е deal breaker. Съединители и мехатроник са доста по-рядко срещан ремонт.
(Офф: По същия начин мога да твърдя, че охладителната система при TDI е консуматив - водни помпи, охладител на егр и кулер са толкова често срещан проблем, че е лицемерие да не се предупреждават бъдещи собственици на тези коли, за евентуални такива проблеми)
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
И що така предполагаш? Прочете ли го някъде? Цитирай, дай линк.wlf_46 написа:Не знам кои прокапват на по 100К км..предполагам че всичките
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
ssssl написа:И що така предполагаш? Прочете ли го някъде? Цитирай, дай линк.wlf_46 написа:Не знам кои прокапват на по 100К км..предполагам че всичките
Флийт мениджър ми разказа как връщат от лизинг 4 пасата (3 бензинови и 1 дизелов), и за 20 дена стоене на паркинга на 2 от бензиновите им прокапват помпите..единия е на 88К, другия около 115 беше..от същия флийт има 1.8 тси на 109К км на 4 години с пропикала дюза на дълъг път и след час каране двигателя е чао.
Ясно ми е че не всички са така, затова си споделяме историите..ето че има колеги които казват че не са пипали нищо по 100-150К..дай боже всеки му, но като цяло си е голям късмет..
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
group® написа:Всеки с личната си история. Затова и казах "почти всеки", а не "всеки".
От колите около мен на по-близки хора, в порядъка 100-200к км, около 10бр общо, 7 са със сменян някой компонент. Най-често маховик. Моята с 2 сменяни, като единия на 30к км (ако правилно помня, но най-много на 50 да беше). За DQ381 имаме и двамата общ приятел с прегряване.
Мисля, че и почти всеки е доста преувеличено. Моят опит показва друго - и личен, и на познати. DQ250, над 300к, дизел със софтуер от 177 на 215 к.с. - нула проблеми (поне доколкото знам засега). DQ381 - Revo ECU/TCU софтуер на 370 к.с./500 Нм - случвало ми се е да прегрява веднъж преди софтуера на кутията. След това два дни тракдей на Калояново - 0 проблеми.
DQ500 в Тигуан 2019 на 30к км - смяна на мехатроник по куланция от ФВ (780 лева в Порше + труд).
Ако прегряващото 381 е това, за което и аз знам - и ти да си само с над 200 и ти ше прегрееш

Че има проблеми с DSG е ясно. Но за мен те са понякога, а не почти всеки. При DQ200 и еквивалентните са най-често срещани. Но както ти каза - едва ли това би било deal breaker.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: chriss и 37 госта