Избор на кола до 10 000 лева икономична
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Какво ще си вземеш от периферията за PD втора ръка :)? Отиваш при моргаджията и му казваш "Трябват ми две дюзи " той ти дава и след 6 месеца или 1 година пак се насират .Да не говорим ,че по моргите се изучиха и знаят кое колко струва като ново или рециклирано и си калкулират техните цени по тях .Аз сменям масло на 4-5 хил ,доста хора особено и тук пишещи смятат ,че тва е разхищение ....ела щи го дам без пари да го налееш в колата си .Да си купиш консуматив с определен живот ,за който не знаеш нищо за експлоатационния му живот си е руска рулетка .Инак да много такива коли има от групата по моргите ,ама това което се чупи най-често вероятно и там ще е с последни издихания колкото да се закърпи временно положението .
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Корола 2008-2009г мисля, че имат бензинов двигател 1.8 ставащ за газ.
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Окей, а бензиновоите мотор 2.0 115 в бора как са? Или 1.8т в голф примерно? Става въпрос за годишен пробег 20к-25к
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
2.0 115 е като 1.8 125 коня, харчи и не върви, общо взето не е за препоръчване, 1.8Т е оптималното, ако намериш запазено ще си доволен.
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Намерил съм 2.0 115 запазен екземпляр, 1.8т нищо не намирам
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
1.8 Т във всичките му вариации го има в доста обяви ...Ауди,Голф,Бора ,Леон .Въпроса е да нацелиш запазен екземпляр без ръжди щото станаха на по 18-20 че и отгоре тия коли
https://www.cars.bg/offer/6429616dcfae988723046582
Тая изглежда обещаващо
https://www.cars.bg/offer/6429616dcfae988723046582
Тая изглежда обещаващо
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Изглежда добре, но според мен 10к няма да ми стигнат за тази кола, тепърва регистрация, обслужване, газирициране
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
2003та година кола 8000 лева, алеле-майкоо, тия цени наистина полуДеХА.
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Буквално, здравите коли стуват майка си и баща си вече, независимо от годината.
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
https://www.cars.bg/offer/62fe1c004dca35787801f274
Съгласен си и на дизел, така че погледни и това. Моторът е железен (стига да е гледан), визията е добра, оборудването също. Ако не те притеснява по-дългото време за препродажба, мисля е добър вариант
Съгласен си и на дизел, така че погледни и това. Моторът е железен (стига да е гледан), визията е добра, оборудването също. Ако не те притеснява по-дългото време за препродажба, мисля е добър вариант

Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
2.0 115 мотор с газ какво мога да очаквам като евентуални проблеми и ремонти? Дори ако се стигне до основен, също ме притесняват 5те скорости? Дали ще са удачни за 120-140 не повече
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Ще ти стигнат и 5те скорости и 115-те коня за 120-140км/ч. Аз и с по-малко коне ги мога тези скорости 

- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Мотора е прост,надежден ,лесен и евтин за поддръжка и лесно се газифицира .Може да има разход на масло едва ли ще е нещо фрапантно ,ще ти е достатъчен напълно за твоите нужди .Има даже варианти с халдекс диференциал .
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Авторът да вземе каквото го кефи - пари ще налива, това е ясно.
За мен основното, което той не бе казал в началото достатъчно ясно е пробегът - само че ще има основно извънградски пътувания.
Сега посочи 20-25к км на година, което е доволно добре, даже доста за личен автомобил.
При такъв пробег, аз бих търсил няколко неща:
1. икономия - или дизел, или бензин + ГИ (в момента газовото е по-добре откъм разход в лв/км)
2. комфорт - няма да се ръгаш в задръствания, трябва ти по-голяма и удобна кола за извън града
3. мощност - магистрала или извънградски пътища искат и коне, за да можеш да поддържаш темпо и да изпревариш, когато е нужно
4. няма разлика автоматик / ръчка - при ръчката си почти изцяло на 5-та или 6-та.
5. да не е барутник с постоянно висене по сервизите - ще проваля често пътуванията, ще се ходи по сервизи и т.н.
По-горе са посочили Голф 4, Бора и А3-ка с 1.8Т. Карал съм Голф 4 ГТИ 1.8Т 5 години, сега Пасат Б5.5 1.8Т 7 години и Голфът е далеч от комфорта за такъв пробег. Пасатът е изборът, който аз бих направил при този пробег и извънградското шофиране. Също А4/6, Сюпърб - каквото се намери 1.8Т (за да може ГИ) или 1.9ТДИ, с достатъчна история на ремонтите.
Да вземеш някоя от тия "нов внос" коли (пак от опит), ще си отвисиш по сервизите първата 1 година и накрая ще я продадеш, защото ти е писнало.
Ако те интересува какво те чака - провери предходното ми мнение.
Търси кола с регистрация, с максимална сервизна история, дизел на малко км. или на много км, но със сменени вериги, рециклирано турбо, маховик сменен, дюзи профилактика и т.н. Търси поддържана кола и се абстрахирай от конкретна марка и модел, защото това ще те вози.
Ако вече имаш претенции към марка, модел, цвят, салон и т.н. - бюджетът трябва да е съобразен с това.
Иска ли ти се или не, 10к за кола и обслужване + всичката администрация покрай един автомобил - взимаш нещо наближаващо 20 години. 10к сега не са като 10к преди 5-6 години...
Ако аз трябаше да взема сега кола, с която да сменя текущия пасат, в рамките на 10к - щях да си остана с него. Няма друго, дето да е с такава возия, мотор, разход в лв/км и цена
За да го сменя с нещо по-добро, трябва да ида на 20к + лв., да не кажа и по-нагоре.
За мен основното, което той не бе казал в началото достатъчно ясно е пробегът - само че ще има основно извънградски пътувания.
Сега посочи 20-25к км на година, което е доволно добре, даже доста за личен автомобил.
При такъв пробег, аз бих търсил няколко неща:
1. икономия - или дизел, или бензин + ГИ (в момента газовото е по-добре откъм разход в лв/км)
2. комфорт - няма да се ръгаш в задръствания, трябва ти по-голяма и удобна кола за извън града
3. мощност - магистрала или извънградски пътища искат и коне, за да можеш да поддържаш темпо и да изпревариш, когато е нужно
4. няма разлика автоматик / ръчка - при ръчката си почти изцяло на 5-та или 6-та.
5. да не е барутник с постоянно висене по сервизите - ще проваля често пътуванията, ще се ходи по сервизи и т.н.
По-горе са посочили Голф 4, Бора и А3-ка с 1.8Т. Карал съм Голф 4 ГТИ 1.8Т 5 години, сега Пасат Б5.5 1.8Т 7 години и Голфът е далеч от комфорта за такъв пробег. Пасатът е изборът, който аз бих направил при този пробег и извънградското шофиране. Също А4/6, Сюпърб - каквото се намери 1.8Т (за да може ГИ) или 1.9ТДИ, с достатъчна история на ремонтите.
Да вземеш някоя от тия "нов внос" коли (пак от опит), ще си отвисиш по сервизите първата 1 година и накрая ще я продадеш, защото ти е писнало.
Ако те интересува какво те чака - провери предходното ми мнение.
Търси кола с регистрация, с максимална сервизна история, дизел на малко км. или на много км, но със сменени вериги, рециклирано турбо, маховик сменен, дюзи профилактика и т.н. Търси поддържана кола и се абстрахирай от конкретна марка и модел, защото това ще те вози.
Ако вече имаш претенции към марка, модел, цвят, салон и т.н. - бюджетът трябва да е съобразен с това.
Иска ли ти се или не, 10к за кола и обслужване + всичката администрация покрай един автомобил - взимаш нещо наближаващо 20 години. 10к сега не са като 10к преди 5-6 години...
Ако аз трябаше да взема сега кола, с която да сменя текущия пасат, в рамките на 10к - щях да си остана с него. Няма друго, дето да е с такава возия, мотор, разход в лв/км и цена

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: VWPASSATGL и 53 госта