angry написа:Преди да угасне не светва нищо. Със сигурност в последствие е светнало. Ама завоите са през 50м.
Уменията ми са достатъчно адекватни, за да се размине без какъвто и да е проблем.
Да карам аз на ниска предавка, за да зарежда повече акумулатора, хайде де!
Вие ако искате на първа се спускайте, аз съм съобразил абсолютно всичко в случая.
Но е факт, че Ярис-ът се опита да ме утрепе. 1-0 за мен :)
Спуска се на предавка, първо защото използваш мотора като спирачка, второ заради ППХ, заради него ти е по нисък средния разход на гориво, третото си го изпитал, ако беше на скорост, дори и да угасне мотора се върти от тежестта на колата и хем имаш вакум за спирачките, хем серво за волана. Зареждането на акумулатора няма нищо общо. В пъти е по безопасно да се спуска на скорост, надявам се поне да си го разбрал това, иначе просто е трябвало да натиснеш малко по силно педала, пак ще спре, просто без серво трябва здрав натиск.
Всъщност дори не знам защо ги казвам тия работи при това високо мнение за себе си което имаш