
Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Значи правилно съм предположил, че електромотора си е в кутията. Принципно батериите на всички хибриди са си цифра. А това с термопомпата е малко пак надута реклама, защото и в нея си има компресор и я монтират в електрички, за да намалят консумацията на климатика. За мен няма абсолютно никаква полза от нея в хибрид, още повече, че не е подходяща в много студено време.
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Хибридите зимата много трудно почти невъзможно да достигнат и поддържат работна температура на антифриза на двигателя двигателя ,може би им трябва нещо допълнително за отопление
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Проблемът е, че масовите компресори се включват при положителни температури и за това се ползва загрятия антифриз през зимата за отопление. Иначе си има нагреватели и печки, които да подгряват антифриза.
Ако не се лъжа в първите Тесли пак ползваха за отопление загрятия антифриз около батериите.
Ако не се лъжа в първите Тесли пак ползваха за отопление загрятия антифриз около батериите.
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Компресора на климатика охлажда батерията също така, при зареждане се загрява доста.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20281
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения при избор на конфигурация на Passat B8/ Alltack
Ето тук се вижда, че едната половина на кутията са валовете и предавките, а в другата половина са съединителите и електромотора около тях:
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bread1978 и 60 госта