+ елементарна и надежна кола
+ никаква ръжда и до ден днешен (и при следващите собственици)
- много трудна смяна на тампони на заден мост
п.п. Първата ми кола, продах я защото утесня на семейството
БМВ е30 м10б18 1987 навъртени от мен около 30 000км.
+ голям кеф от шофиране
+ здрава механика
- слаби фарове
- ръжда, ръжда и пак ръжда
п.п. Умря геройски в един стълб
.Това е колата доставяла ми най-голямо удоволствиеВенто 1.9 тди 1Z 1994 навъртени от мен около 35 000км.
+ БАГАЖНИК с главно Б
+ евтино за подръжка
+ пали и на -20 без подгрев!!! 1Z го прави без проблем.
- накланяне в завой
- меко задно окачване
- малко пространство за краката на задната седалка
- ръжда
п.п. идеална,в предвид големия багажник, за семейства с 2 деца.


ама много...Австриец),никакви екстри почти,возията е твърда но нее болка за умиране,почти всичко ми е правило малки или големи ядове(от което съм изненадан защото имах опел и беше бетон но го замених за уж по добрите ФАУВЕ