emiltd написа:escrime написа:Точно такъв Форд хвърли съединител на 30 и няколко хиляди километра. Каран от 1 човек и то не душмански. Знам, че бързо последва и продажбата му.
Върху останалото нямам наблюдения.
подкрепям напълно
През 1999г.,баща ми си купи Форд Орион 88г. 1.6Д(нов внос) на външен вид отличен,двигател също,след 3 месеца започна да хвърля по малко антифриз,а малко след това на път за село при скорост от около 80км/ч едната релса на шофьорската седалка се откърти от купето и опря в пътната настилка,зад колата заизлизаха искри като от ъглошлаиф,някак си успяхме да прикелемезим работата за да се приберем обратно в града,установихме яко ръждясало купе.Седмица по-късно форда беше продаден 3 пъти по-евтин от закупуването си на един смелчага от ромски произход(те си тачат марката),като му беше обяснено за ПРОБЛЕМИТЕ!!!Бащата си купи голф,а малко по-късно Пасат Б3.5,който кара и до днес.
Просто споделям опит,колегата все пак ще прецени за себе си коя марка да избере.
Проблемите с ръждата при Форд ги няма от 2000-та година, даже Опел няма вече ръжда.