


Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
Сега открих един много голям плюс на ABD-то. Самата кола е много лека (3 врат 1,4 без хидравлика тежи 950кг) и в преспите е много трудно да я окопаеш. Просто върви върху снега и затова от понеделник съм спрял печката и карам дъртото ABD. Проблема е че не загрява (термостата си е перфектен) големия кръг си е постоянно затворен и въпреки това вдигнах макс 80 градуса, което се отразява много лошо на разхода.
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
Няма такова нещо, НЯМА Голф 3 под 1000кг., АБД мисля 1070 беше, трябва да погледна в заводските книжки.
Иначе за тоя мотор нищо хубаво не мога да кажа, затова ще си замълча.
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12327.html
Иначе за тоя мотор нищо хубаво не мога да кажа, затова ще си замълча.
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12327.html
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
Чудесено е АБД-то
....карам такова 6 години на газ и е бетон....елементарен и икономичен двигател...постиигам рекордно ниски разходи на газ и направо се сцепвам да се возя,за подръжка на двигателя ми е смешно да говоря...частите са почти без пари на символични цени а по моргите за 10 лв си решавам проблеми.....като гледам приятелите с по модерните коли и двигатели ,какви подъжки са и направо си го харесвам оше повече и дори да си взема мощен дизелак, АБД-то пак ще вози по евтинко...та на тези който си хвалят прословутия АБС(в този форум де) да продължават да си го хвалят ...на никой не му пука и всеки си кара каквото си иска и те така....







- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
Cern Swiss написа:Няма такова нещо, НЯМА Голф 3 под 1000кг., АБД мисля 1070 беше, трябва да погледна в заводските книжки.
Иначе за тоя мотор нищо хубаво не мога да кажа, затова ще си замълча.
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12327.html
Не знам какво мислят руснаците ама немците са на друго мнение



Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
Cern Swiss написа:Няма такова нещо, НЯМА Голф 3 под 1000кг., АБД мисля 1070 беше, трябва да погледна в заводските книжки.
Иначе за тоя мотор нищо хубаво не мога да кажа, затова ще си замълча.
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12327.html


- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
А ти като спамиш, дай да видим с какво ще защитиш тезата си?
Ето я моята книжка, не знам колегата с горната каква е снимал:


Ето я моята книжка, не знам колегата с горната каква е снимал:


- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
Явно твоята е от по-късното производство. Моята е 1992 и тогава повечето ABD-та са били без хидравлика и клима - те ти 40 кила. Както и да е пак с тези 1000кг и с тесни, и високи тринайски много добре скачка по преспите. Другата ми е 1,9TD с чисто нови гуми 185/55/15 и се окопава като за световно.
Минусите му са:
няма никаква динамика.
Зимата си харчи стабилно 10-12/100 градско
Плюсове;
Мотора е прост като гъба и се прави много лесно.
Всякакви части по колата са жълти стотинки.
Въпреки, че е слабичък лесно се поддържат 130 на магистрала при разход 7,5/100. При каране с до 90 пада на 5,5/100.
Минусите му са:


Плюсове;



- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
Тия 1000кг също са без клима и с ръчни скорости, пише си го долу. Една хидравлика не е 40кг, явно и други разлики има, но не е толкова важно.
1,8 моно ABS на 130км/ч също харчи 7-7,5л/100км, на 110км/ч - 6,2-6,5 и при 90км/ч 5,5-5,8.
Не е по-сложен с нищо (реално е абсолютно същият като компоненти), нито по-скъп за поддръжка. Много по-износоустойчив е, защото има кубатура и въртящ момент и няма нужда да се ръчка на високи обороти, за да върви (с хора и багаж или по баири примерно). Скоростите на 1,4 също са проблемни като тип кутия, което при 1,8 не е така.
Та затова за мен по много параметри АБД е недоразумение, единственото му предимство е, че в задръствания и градско хари по-малко от другите мотори. Но това не компенсира многото му недостатъци. Да се споменава за "динамика" на 60 коня над тон е... no comment А на комби или Венто е просто трагично.
1,8 моно ABS на 130км/ч също харчи 7-7,5л/100км, на 110км/ч - 6,2-6,5 и при 90км/ч 5,5-5,8.
Не е по-сложен с нищо (реално е абсолютно същият като компоненти), нито по-скъп за поддръжка. Много по-износоустойчив е, защото има кубатура и въртящ момент и няма нужда да се ръчка на високи обороти, за да върви (с хора и багаж или по баири примерно). Скоростите на 1,4 също са проблемни като тип кутия, което при 1,8 не е така.
Та затова за мен по много параметри АБД е недоразумение, единственото му предимство е, че в задръствания и градско хари по-малко от другите мотори. Но това не компенсира многото му недостатъци. Да се споменава за "динамика" на 60 коня над тон е... no comment А на комби или Венто е просто трагично.
Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
моя е с хидравлика на волана, с ел. стъкла отпред, централно, с оборотометър с 5 врати от 95 г.
повечето абд-ета са прости само с часовник вместо оборотометър , а с хидравлика на волана трудно се намират. аз , като търсех гледах за хидравликата на волана най вече , ама едвам си намерих 1.4 с хидравлика и с оборотомер вместо с часовник. по принцип тия от 95 г. са по-модерни.

Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
Cern Swiss написа:Тия 1000кг също са без клима и с ръчни скорости, пише си го долу. Една хидравлика не е 40кг, явно и други разлики има, но не е толкова важно.
1,8 моно ABS на 130км/ч също харчи 7-7,5л/100км, на 110км/ч - 6,2-6,5 и при 90км/ч 5,5-5,8.
Не е по-сложен с нищо (реално е абсолютно същият като компоненти), нито по-скъп за поддръжка. Много по-износоустойчив е, защото има кубатура и въртящ момент и няма нужда да се ръчка на високи обороти, за да върви (с хора и багаж или по баири примерно). Скоростите на 1,4 също са проблемни като тип кутия, което при 1,8 не е така.
Та затова за мен по много параметри АБД е недоразумение, единственото му предимство е, че в задръствания и градско хари по-малко от другите мотори. Но това не компенсира многото му недостатъци. Да се споменава за "динамика" на 60 коня над тон е... no comment А на комби или Венто е просто трагично.
колега това което казваш е до някъде истина и затова 1.8 идват от германия и италия пръснати от каране на извън градско. а 1.4 се е карал повече из града имено заради разхода и не е пръснат от каране , като 1.8 които идват на по 500 000+км. работил съм в авто салон и ми е пределно чсно , че големите мотори идват с навъртяни 500 000км+ и се почват едни ремонти , ако случеш на такъв , докато при 1.4 случайноста да попаднеш на такъв е едва 20%


случайноста е рядка при 2000 куб. 150к.с., и вр6 пак идват на много километри , но мотора е доста по-голям от 1.8.
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
Айде пак се почнаха приказки от 1001 нощ
Малък мотор
бабата
неделя църквата
седалките с восък от свещи изцапани
патериците на задната седалка
дядото умрял, 10г. Голфа в плевнята
на 15г. пробег 98.000км, ама РЕАЛНИ
Голям мотор
магистрали
200+км/ч
рейсъри, тийнове
смазан от каране
морга!
Стига вече!








Голям мотор





Стига вече!

Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
Cern Swiss написа:Айде пак се почнаха приказки от 1001 нощМалък мотор
бабата
неделя църквата
седалките с восък от свещи изцапани
патериците на задната седалка
дядото умрял, 10г. Голфа в плевнята
на 15г. пробег 98.000км, ама РЕАЛНИ
Стига вече!
защото казваш , че държи на износване. аз ти казвам какво показва статистиката а тя е , че големия мотор се кара повече от малкия. поне на запад е така може тук да не е , но там е така. никой германец не взима 1.8 за да се цикли с 100км и никой не взима дизел за 10км градско на ден.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
Моя та я купих точно преди да паднат митата май 2005-та беше.
6 граждански 1000лв
6 данъка 180лв
6 прегледа 180лв
2 чифта зимни гуми 560лв 13-ки
2 чифта летни гуми 800лв лятото с 15-ки
6 обслужвания 600лв
Съединител комплект 210лв
Една пълна подмяна на всичко по окачването и кормилната рейка 1000лв
Една смяна на гарнитура с шлайфане на глава 450лв
Тотал: 4980лв за 6 и малко години
Ако някой ми се похвали, че кара под 10 000km на година и му излиза под 1000лв данъци, застраховка и поддръжка да ми се обади.
6 граждански 1000лв
6 данъка 180лв
6 прегледа 180лв
2 чифта зимни гуми 560лв 13-ки
2 чифта летни гуми 800лв лятото с 15-ки

6 обслужвания 600лв
Съединител комплект 210лв
Една пълна подмяна на всичко по окачването и кормилната рейка 1000лв
Една смяна на гарнитура с шлайфане на глава 450лв
Тотал: 4980лв за 6 и малко години
Ако някой ми се похвали, че кара под 10 000km на година и му излиза под 1000лв данъци, застраховка и поддръжка да ми се обади.
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
Данъкът зависи от общината, НО разликата от 30 коня е минимална. Нещо грешиш, за 6г. трябва да ти е под 100лв., ако си декларирал катализатор (за София 11лв., за 90 коня - 22лв.). Аз за 1,8 90 коня плащам 21лв. данък за последните 2-3г., преди това беше 17лв., 12лв. и 10,50 предните години (пазя си бележките, ако не вярваш). http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html
Застраховки 2012г. до 1600 куб.см. – 145.00 лв., до 1800 куб.см. – 152.60 лв. Ако 7,50лв. за застраховка и 11лв. за данък на година са проблем, съгласен съм. Но едва ли някой го бъркат 18-20лв. на година, особено ако е пушач - изпафква ги на седмица.
Всичко останали разходи са абсолютно еднакви - гуми, окачване, спирачки и т.н.
2009г. съединител комплект SACHS от А1 с някаква отстъпка - 135лв. (притискател, феродо и лагер)
Мотор не съм отварял, на 200+ хил. км е. (спестил съм 450лв.
)
По окачването за 5-6г. тампони макферсон и един кормилен накрайник - цени нищожни, като на 1,4.
Единствен плюс на АБД е, че при задръствания харчи по-малко и то разликата не е голяма. Всичко останало е еднакво с 1,6 75 и 1,8 75/90 коня.
Застраховки 2012г. до 1600 куб.см. – 145.00 лв., до 1800 куб.см. – 152.60 лв. Ако 7,50лв. за застраховка и 11лв. за данък на година са проблем, съгласен съм. Но едва ли някой го бъркат 18-20лв. на година, особено ако е пушач - изпафква ги на седмица.
Всичко останали разходи са абсолютно еднакви - гуми, окачване, спирачки и т.н.
2009г. съединител комплект SACHS от А1 с някаква отстъпка - 135лв. (притискател, феродо и лагер)

Мотор не съм отварял, на 200+ хил. км е. (спестил съм 450лв.

По окачването за 5-6г. тампони макферсон и един кормилен накрайник - цени нищожни, като на 1,4.
Единствен плюс на АБД е, че при задръствания харчи по-малко и то разликата не е голяма. Всичко останало е еднакво с 1,6 75 и 1,8 75/90 коня.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Какво ще кажете за Голф 3 1.4 АБД
Дам, има малка неточност за данъка. Колата е декларирана без катализатор и с годините данъка нарастна от 20 до към 25-лева сложи го средно 6*23=138лв. Бъркам се с другата кола.
Съединителя е LUK, всички тампони по колата са Boge или lemfoerder амортисьорите са Monroe Reflex.
Кормилната рейка замина заради скъсан маншон, който струва 10лв.
Гарнитурата на главата гръмна заради заяла клапа в капачката на разширителния съд, която струва 5лв. Утре може и на теб да се случи както и на всеки с VW.
Въпреки, че я гони кърък и я глезя с качествени чаркове пак не може да ги докарам 900лв на година.
Съединителя е LUK, всички тампони по колата са Boge или lemfoerder амортисьорите са Monroe Reflex.
Кормилната рейка замина заради скъсан маншон, който струва 10лв.
Гарнитурата на главата гръмна заради заяла клапа в капачката на разширителния съд, която струва 5лв. Утре може и на теб да се случи както и на всеки с VW.
Въпреки, че я гони кърък и я глезя с качествени чаркове пак не може да ги докарам 900лв на година.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта