Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по 30к

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете

Skoda Rapid или Chevrolet Aveo Седани за по 30к лв

Шкода
48
76%
Шевролет
5
8%
Ситроен
10
16%
 
Общо гласове: 63
edwin
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 11 юли 2013 22:39
Автомобил: Chevy Aveo
Двигател: 1.3 LT Eco Diesel 95 hp 2012
Местоположение: Гьотеборг

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот edwin » Сря 17 юли 2013 23:15


Ако караше Шкода, дали нямаше така разгорещено да препоръчваш нея? На мен това ми е по-интересно. Иначе ни стана ясно, че си направил своя избор. Неслучайно го удебелявам


Точно защото до неотдавна карах Шкода, знаим и що за марка е точно тя. Писах и по горе, факти а не разнасяне на митове. 7 години съм карал Шкода, достатъчно дълго за да здобия впечатления. Затова и не я препоръчвам така горещо. Кола като всяка останала, та и тя има своите пропуски като качество.
А момчето просто пита неща в грешен форум. Ако беше питал във форум на БМВ например, то щеше естествено да получи съответни препоръки не за друго а за БМВ. Няма смисъл да се коментира. А и не е лошо да се приеме че има и други добри, дори по качествени от ФВ и Шкода. Нека бъдем малко по обективни все пак.




Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот dj_nako » Чет 18 юли 2013 8:53


Vlad777 написа:Явно резултатът от гласуването не му хареса на колегата и реши да нулира резултатите, но логично пак натам отиват... :mhihi

Колкото и да пита и да добавя обаче, единственото, което ще постигне така като гледам, е че все по-малко хора ще продължават да пишат в темата.

Жив и здрав да си колега - купи си каквото ти харесва и си го карай със здраве! Хау!


Баце не знам как се изтриха гласовете от анкетата, аз само добавих нов участник и те се нулираха....за което ме е яд. Аз кола няма да си купя на базата на мнения на форума, но е хубаво да има една тема в този форум на която човек може да помисли и да сподели правилна информация. Ако тойота вкарат корола в продажба в БГ или киа извадят седан до 30к...и тях ще добавя. Тук говорим за плюсове и минуси а не коя кола да ми избере форума за мен.


Eunos
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 02 апр 2013 8:13
Автомобил: Mercedes 200E W124
Двигател: 2.0 16V M111.940

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот Eunos » Чет 18 юли 2013 18:37


Шкода си е логичният избор - по-изгодният Фолксваген, слагат се агрегати и екстри, които са навлезли при Ауди и Фолксваген няколко години по-рано, като за тези години Фолксваген обира грешките(като с 1.4тси) и повечето детски болести са отстранени(е, има и изключения като 2.0тди помпа-дюза). Дженерал Мотърс бяха на върха, но след кризата си съсипаха продуктите с тези корейски Шевролети. Ситроен и Пежо си имат традиция при HDi двигателите, но все нещо им куца.

1.6тди на ВАГ вече се слага от няколко години, не са известни някакви типични проблеми, дизеловите скорости нямат проблеми, интериора е прост и семпъл, детайлите не са нови, срещат се и при по-стари модели на Шкода, където не създават проблеми. За мен Рапид е духовният наследник на Октавия 1 - компактни размери, що-годе широк салон, голям багажник, икономични двигатели, просто окачване, което не би трябвало дълго да създава проблеми. Аз ако бях пред тази дилема, веднага и без да се замислям щях да взема Шкодата, защото от предишен опит имам само положителни впечатления към марката.

Аз не виждам с какво другите 2 модела превъзхождат Шкодата в което и да е направление. Може би само Ситроена с леко по-приятната си визия, но и Шкодата не е никак зле.


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот restless » Пет 19 юли 2013 13:11


Мой познат си купи преди почти 2 години Авео-седан - мисля точно беше излязъл модела. Бензинов двигател, около 100кс
След пазарене, с всички екстри му беше излязла 23К (май без ддс?! не съм сигурен)
Каза, че го кефело таблото "като на мотоциклет" :screwy
Доволен е. :neutral


Вълчан
Мнения: 880
Регистриран на: Нед 17 мар 2013 20:11
Автомобил: Mazda 5
Двигател:

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот Вълчан » Пон 22 юли 2013 19:35


dj_nako написа:
Vlad777 написа:Явно резултатът от гласуването не му хареса на колегата и реши да нулира резултатите, но логично пак натам отиват... :mhihi

Колкото и да пита и да добавя обаче, единственото, което ще постигне така като гледам, е че все по-малко хора ще продължават да пишат в темата.

Жив и здрав да си колега - купи си каквото ти харесва и си го карай със здраве! Хау!


Баце не знам как се изтриха гласовете от анкетата, аз само добавих нов участник и те се нулираха....за което ме е яд. Аз кола няма да си купя на базата на мнения на форума, но е хубаво да има една тема в този форум на която човек може да помисли и да сподели правилна информация. Ако тойота вкарат корола в продажба в БГ или киа извадят седан до 30к...и тях ще добавя. Тук говорим за плюсове и минуси а не коя кола да ми избере форума за мен.

Ами като няма да си купиш кола на базата на мнения що питаш въобще....То е ясно че си много бос ама защо не уважаваш мнението на хората писали тук....и какво точно очакваш от форума.Да оплюят даден модел и въпреки това да си купиш нещо коренно различно....От двата автомобила Шкода като че ли е по правилният избор.Плюсове и минуси търси из другите форуми......аз ще ти препоръчам Мазда примерно ама не ти достигат доста финанси за тази кола...


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Skoda Rapid или Chevrolet Aveo Седани за по 30к лв

Мнениеот dobrin » Пон 22 юли 2013 20:22


edwin написа:
Да не говорим, че може сигурно и някоя Джета на склад да се намери за близки на тези пари.

Момчето има конкретен въпрос, не го интересува Джета и дали можело да се намери на склад друго нещо.

Извинявам се, че не се вписвам във Вашите стандарти на отговор.
Ето един пример за Джета, вярно, цената е доста над посочената, за което си посипвам главата с пепел. Но ако става въпрос за автомобил на изплащане, разликата във вноската ще е пренебрежимо малка, но пък разликата в автомобилите ... :rolleyes
edwin написа:За какво обезценяване говориш на Авео, след като не виждам цената никак така бързо да и пада, било тук или в други страни.

Давам пример - при търсене на Авео в mobile.bg, произведено след 2010г., най-евтината обява е за ... 6600 лева, като не вземам предвид автомобили с малки проблеми, които струват и под 5000 лева. Това за автомобил на три години!
При същото търсене, но за Шкода Фабия (най-бюджетния вариант към онзи момент на производство), най-ниската цена е ... 10 500 лева.
Та, за каква разлика говорим? И кой автомобил се обезценява по-бързо, или да го кажа по-точно се срива на вторичния пазар?
Не оспорвам предимствата на Шевролет. Но да се казва на черното - бяло що се отнася до обезцяняването на някои марки, е заравяне на главата в пясъка.
Успех с избора на автора на темата.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20292
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот Vlad777 » Пон 22 юли 2013 20:52


Ама той edwin е писал, че е карал шкода 7 години, но не се споменава кой модел. Защото и аз съм карал 120L доста дълго време, но това все пак е модел преди VW.

Реално качеството на VW влиза в Шкода от 1996 г нататък, когато се появява Октавия, която споделя платформата на Голф 4 и Ауди А3.

Аз лично познавам няколко човека с Октавия I и всичките са доста доволни от покупката. Не случайно това е модел, който започва през 1996 г. и продължава да се произвежда след появата на октавия II (2004 г), чак до 2010 г! Цели 14 години от завода на шкода излиза Октавия I. Едва ли би се случило това, ако моделът не беше супер успешен - най-доброто съотношение цена/качество.

След години подозирам, че новият успешен модел на Шкода ще е именно Рапид!


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот Чудомир » Пон 22 юли 2013 20:59


Колега dj_nako,

при положение, че си написал 3 Голфа в профила ти, тук питаш за нова кола, в съседния подфорум за 3л куатро срещу БМВ и в оффроуд форума за джип за катерене на камъни - по колко пробег правиш на година, че като ги разхвърляш на отделните автомобили си заслужава да държиш сега или в бъдеще всеки един от тях?

А ако конкретно е да си правим приказка и да събираме статистики от анкети - кажи, че ще е лафаджийска история, да не се хабят хората да пишат сериозно.

:c010


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот joro_kem » Пон 22 юли 2013 21:45


Чудомир написа:А ако конкретно е да си правим приказка и да събираме статистики от анкети - кажи, че ще е лафаджийска история, да не се хабят хората да пишат сериозно. :c010
:th_up


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот dj_nako » Вто 23 юли 2013 7:42


Чудомир написа:Колега dj_nako,

при положение, че си написал 3 Голфа в профила ти, тук питаш за нова кола, в съседния подфорум за 3л куатро срещу БМВ и в оффроуд форума за джип за катерене на камъни - по колко пробег правиш на година, че като ги разхвърляш на отделните автомобили си заслужава да държиш сега или в бъдеще всеки един от тях?

А ако конкретно е да си правим приказка и да събираме статистики от анкети - кажи, че ще е лафаджийска история, да не се хабят хората да пишат сериозно.

:c010


1) от 25.10.2011 до 25.10.2012 направих точно 62 000км на една чисто нова шкода фабия. Та това са километрите без офф-роуда, който е не малка цифра.
2) ми лаф история ясно. то по форуми сериозно и обосновано мнение 1 на 1000. от 5 страници на тази тема има само 3 мнения по въпроса и те са базирани само на финансовото обезценяване на авеото, вс друго е ....таз е по хубава, ама няма да кажа защо.... :)


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот joro_kem » Вто 23 юли 2013 9:44


Еей, колега, още ли не си го купил тва Авео? Мислех, че си му навъртял 5-6 хиляди вече.


edwin
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 11 юли 2013 22:39
Автомобил: Chevy Aveo
Двигател: 1.3 LT Eco Diesel 95 hp 2012
Местоположение: Гьотеборг

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот edwin » Съб 27 юли 2013 8:17


Ама той edwin е писал, че е карал шкода 7 години, но не се споменава кой модел. Защото и аз съм карал 120L доста дълго време, но това все пак е модел преди VW.
Реално качеството на VW влиза в Шкода от 1996 г нататък, когато се появява Октавия, която споделя платформата на Голф 4 и Ауди А3.
Аз лично познавам няколко човека с Октавия I и всичките са доста доволни от покупката


Е ти ако си карал Шкода 120 аз не съм, а и не бих и посмял да се кача на подобно страшилище. (Тук за инфо Шкода 120 бяха забранени да се внасят). А в моя случай, нека да разкажа за великото качество на Шкода Фабия, 2003. То не бяха термостати 3 пъти, проблемии с постянно пищене на лампа за охлаждането, замърсяване на датчика на антифриз.. развален датчик за стоп светлини, разцентроване на предно и задно окачване, неправилно изхабяване на гуми, скърцане на таблото при преминаване на най малки неравности по пътя.. лоши уплътнения на вратите и багажника, почнеше ли да вали и в багажника локва. Е какво още, по добре да бях карал корейска отколкото Шкода. А иначе пътищата идеални тук, каране по аутобан и какво.. Разликата в качество е просто в пъти по добра при Авео сравнявайки с прехвалените Шкоди. Пък и не съм видял оше Шкода Рапид да се внася за тук. Карайте ги някоя друга година преди да пишете колко вашите приятели били доволни от тях.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот stefan4o » Съб 27 юли 2013 8:22


Може ли да попитам кое точно се е "разцентровало" на задното окачване на Шкодата. Аз доколкото зная отзад е с цяла греда :mhihi Само крив заден мост може да причини износване от вътрешната страна на гумите при коли с такова окачване, според мен :gruebel
Ти рекламен агент на Шевролет ли си? Гледам си се регистрирал тук точно заради тая тема. Винаги са ми били интересни хора като теб. Представяш ли си аз да си направя регистрация в Шевролет-форума и да започна да им обяснявам, колко калпави коли карат :mhihi
По една случайност сестра ми кара Деу Матиз модел 2000 и някоя година мисля беше. Та и с върховното качество на Деу-Шевролет съм наясно де. Откъм моторизация тая калинка е отлична, признавам, но откъм изпълнение в салона :eek


Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот siso_k » Съб 27 юли 2013 11:28


edwin написа:
То не бяха термостати 3 пъти,


Термостат BEHR - 16 лв. и проблема се решава.

edwin написа:замърсяване на датчика на антифриз.


Ако е термодатчика, който включва перката - нормално да клеяса малко - все пак е бронзов - чисти се и всичко е ОК. Иначе нов е 20-тина лева.

edwin написа:
развален датчик за стоп светлини,


Ще перифразираям проф. Коста Тазобедрев :bowdown "Изключително труден и тежък ремонт" :mhihi

edwin написа:... разцентроване на предно и задно окачване, неправилно изхабяване на гуми...


Това от самосебе си няма как да стане - или е била ударена в някой бордюр или нещо друго, но така да си караш и да се разцентрова само е невъзможно. На баща ми полото е на 260 000 км и е карано 10 г. в БГ и "разцетровано" окачване не имало досега.

edwin написа:
...лоши уплътнения на вратите и багажника, почнеше ли да вали и в багажника локва...


Това пак няма как да е станало само - обикновенно лошото уплътнение се получава ако колата е имала тежък удър и след това не са успели да я изправят и фугите са останали - надали е течала от всички врати най-вероятно някоя от задните и багажника - къде вероятно е била и удряна :wink

edwin написа:
...скърцане на таблото при преминаване на най малки неравности по пътя...


Тва корейска кола с качествени материали в интериора и добра сглобка - те такова животно още не съм видел.


Ако това са ти забележките към Шкодата колега - здраве да е. :icon_lol

Последна промяна от siso_k на Съб 27 юли 2013 13:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Skoda Rapid; Chevrolet или Ситроен С-елиз. Седани за по

Мнениеот Bai Sando » Съб 27 юли 2013 12:55


Аз пък карах точно такава Шкода Фабия служебна 1.9 СДИ и за над 200 000 километра само съединител се смени,накладки и масла.Тва е.
200 000 километра каране постоянно от 50 човека,най-различни олигофрени кой с книжка от вчера,кой от оня ден...Постоянно беше пълна с 4-5 човека,инструменти и педала до край.Желязна!
Как пък не съм забелязал да и течат уплътненя,да и пищат зумери и т.н.
Не можеш ме убеди,че тоя опулен боклук,който след година ще е наполовина по-евтин,ще бие шкода по каквото и да било.А мерси!



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта