Я кажи

Vlad777 написа:quattro^^ написа:като стана на въпрос че са еднакви един познат с сервиз взел някаква лайсна от ауди б4 и потопил в корерселин май беше станала като нова, след време идва пасат б4 пак лайсната накисната и сутринта лайсната стопената това че фв и ауди е едно също...са глупости.ауди е по кола и това е.както и да е не всичко е пасат в тоя живот та кажете сега за франсетата
Vlad777 написа:Железна логика.![]()
Значи ако при него дойде някоя жигула сигурно ще се окаже НАЙ-кола, защото лайстните й са железни
![]()
Не разбирам за какво се спори в темата - гледам авторът също си трае.
Конкретно имам наблюдения над точно такова Пежо но с 3.0 V6 мотор. Беше супер поръчково - демонстрационно и с абсолютно всички възможни екстри и беше карано 1 година и 10000 км от шефа на София Франс Ауто. След това го купиха във фирмата, където работеше баща ми, като той се занимаваше и с поддръжката на автопарка.
Около 4-5 г. беше при него и имаше доста проблеми и доста често се случваше да се транспортира до сервиз на репатрак, защото му блокира я електрониката, я нещо друго и умира на място.
Като цяло това е една кола с много много удобства, но след 3-4 години употреба се превръща в гробница за пари и нерви. Правилно е написал колегата niks76, че ако искаш да караш такава - вземи и още една за части.
А за това кое е по-луксозно B5.5 или 607 - зависи от нивото на оборудване.
Vidol Nikolov написа:Кво по точно за електрониката?
Я кажи
Vidol Nikolov написа:Ти колко френски коли си виждал на живо от по-малко от 2 метра![]()
Дизелите на франсетата са всепризнати. Тези на Фв също-но като боклуци
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта