Ба, стигахме... колко морета отровени помня с Алекото на баща ми което е било тогава на 50 000км и първи собственик... Вземи тея 4 часа августовски пек в полята около Сливен. Няма GSM-и, няма пътна помощ. А колко сме бутали Сиери и Кадети, епичното немско качество от 80-те... айде моля ви се.

С времето се забравят лошите неща и остават хубавите спомени, със всичко е така.
По темата: За следващите 4 месеца имам фиксирани разходи към 2000лв по моята кола за обслужване и документи(повечето са за това). И ми стана много смешно, че всъщност не ги усещам сравнение с ежедневните разходи които съм правил по предишния ми Голф 4 AHF.

Простата истина е че генерацията на ВАГ след 97-98г е технически доста напреднала(сложна), но в същото време е вече изключително амортизирана на вторичния пазар. Събираме 2+2 и резултата са т.нар. бездънни ями за пари.
Тук трябва да направим едно уточнение. Всеки трезво мислещ човек трябва да е наясно, че когато купува кола за 3-4000лв., тоест 10% от стойността на автомобила като нов, той купува автомобил на ЛИЗИНГ. Това е много забавен лизинг, защото не е оформен официално, зависи в голяма степен от шанса, а вноските по него са постоянните разходи за ремонти.
Мой приятел преди доста години казваше: "пич, ние си купуваме коли на изплащане. И ремонтите които правим са вноските. Защото просто не можем да си ги позволим здрави".
