
Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
А защо не погледнеш корейците? Киа Спортидж, IX 35, Хюндай Тусон, Сантафе, ( ако ще сечеш още чаавета, иначе идва голям
) Има в твоите параметри, има 4х4 и само предно, багажник голям , не кляка от товар, дизелите са икономични 140кс и повече

-
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 17 апр 2008 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
Защо има толкова много обяви за дизелов Passat Alltrack B7, спрямо октавия скаут? Като гледам и цените спрямо шкода скаут 3-та версия са дааже по-евтини.
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
По евтини са защото километрите най-вероятно са х2, обяви в България ли гледаш?
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
По-скоро търсене и предлагане. Предлагането на октавии скаут никакво го няма спрямо пасат аллтрак.
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
В немското мобиле, B7 олтраците са с 40% повече спрямо октавия скаут.
Имай предвид, че октавия 3 е на MQB платформа, а олтрака си е дърт PQ46
Имай предвид, че октавия 3 е на MQB платформа, а олтрака си е дърт PQ46
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 17 апр 2008 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
fur1ous написа:По евтини са защото километрите най-вероятно са х2, обяви в България ли гледаш?
Да в Българските сайтове, просто за шкода скаут 2010-та 2TDI(140коня), цената върви средно около 15-16к а за пасат аллтрак 2013-2014 има много повече обяви и има и по-ниски цени.
В немското мобиле не гледам, няма как да ги докарам. Имам познат с автокъща, но той само от швейцария докарва коли. Там гледам цените са по-високи на пасат аллтрак спрямо шкода скаут. Може би просто както казва колега търсене/предлагане на нашият пазар.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
погледнах ги повечето са на на по 200к км пък тези които са от собственик купувани от председателството вероятно реални и доказуеми са но 250 -300 к
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
Еми до там я докарахме, човек ако иска да си вземе читава кола, трябва да си пусне 1 седмица отпуск и да лети до Германия, щото тука е пълно с автокъщи, ама коли в тях няма, всичко е мармалад. То не, че на запад няма турци и българи и не връщат км, ама там ако има вероятност 10%, тук е 90%. На нашия пазар, освен търсене и предлагане, е и кой колко ще те измами.
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 17 апр 2008 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
tdi fen написа:погледнах ги повечето са на на по 200к км пък тези които са от собственик купувани от председателството вероятно реални и доказуеми са но 250 -300 к
За пасаторите ли това?
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 17 апр 2008 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
vanesto написа:Еми до там я докарахме, човек ако иска да си вземе читава кола, трябва да си пусне 1 седмица отпуск и да лети до Германия, щото тука е пълно с автокъщи, ама коли в тях няма, всичко е мармалад. То не, че на запад няма турци и българи и не връщат км, ама там ако има вероятност 10%, тук е 90%. На нашия пазар, освен търсене и предлагане, е и кой колко ще те измами.
Аз мога да се оправя, немският ми е на ниво Б1, но в най-добрият случай са 1 ден полет до DE, после 3 дена път наобратно(аз се изморявам бързо и ще почивам повече). После тук регистрация, сервизиране не знам даже 1 седмица дали ще стигне. Затова и не гледам немското мобиле, понеже няма как да си го позволя. Надеждата ми е моя познат с автокъщата, да намери нещо що годе читаво и да не ме прекара много и така. Затова и за 20к покупка мисля 5к за обслужване и регистрация ще бъдат малко. Но е такова каквото е.
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
има много фирми които докарват автомобили, 7cars, cars-help и тн.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
iron4o10 написа:vanesto написа:Еми до там я докарахме, човек ако иска да си вземе читава кола, трябва да си пусне 1 седмица отпуск и да лети до Германия, щото тука е пълно с автокъщи, ама коли в тях няма, всичко е мармалад. То не, че на запад няма турци и българи и не връщат км, ама там ако има вероятност 10%, тук е 90%. На нашия пазар, освен търсене и предлагане, е и кой колко ще те измами.
Аз мога да се оправя, немският ми е на ниво Б1, но в най-добрият случай са 1 ден полет до DE, после 3 дена път наобратно(аз се изморявам бързо и ще почивам повече). После тук регистрация, сервизиране не знам даже 1 седмица дали ще стигне. Затова и не гледам немското мобиле, понеже няма как да си го позволя. Надеждата ми е моя познат с автокъщата, да намери нещо що годе читаво и да не ме прекара много и така. Затова и за 20к покупка мисля 5к за обслужване и регистрация ще бъдат малко. Но е такова каквото е.
За 20К лв бих ти препоръчал да си вземеш една октавия 3 FL, върната от лизинг. Достатъчно висока е, нова кола - около 2020г, добър двигател, и гарантирано реални км. Верно, че е ръчка, ама ако не бързаш, изпадат и оферти за DSG, но трябва да си много бърз, изчезват за 1 ден. Всъщност има и DSG в момента, но е лифтбек. Хубавото е, че в ЕТ правят голямото обслужване на 150000км, и след това имаш само масло и филтри да сменяш първите години, като я купиш. Аз си взех моята на 170000км и само масло и филтри съм сменял два пъти. Можеш да следиш сайта на Порше мобилити, изпадат хубави оферти, но бързо изчезват. Отначалото и моята жена имаше трудности с паркирането и, обаче и сложиш една китайска медия от Георги Церовски, с камера отзад и жената се роди. Никакви проблеми повече не е имала, а тя я кара повече от мен. И най-важното е, че не се занимаваш с измамници.
https://porschemobiliy.mobile.bg/obiava ... ia-1-6-tdi
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 17 апр 2008 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
vanesto написа:iron4o10 написа:vanesto написа:Еми до там я докарахме, човек ако иска да си вземе читава кола, трябва да си пусне 1 седмица отпуск и да лети до Германия, щото тука е пълно с автокъщи, ама коли в тях няма, всичко е мармалад. То не, че на запад няма турци и българи и не връщат км, ама там ако има вероятност 10%, тук е 90%. На нашия пазар, освен търсене и предлагане, е и кой колко ще те измами.
Аз мога да се оправя, немският ми е на ниво Б1, но в най-добрият случай са 1 ден полет до DE, после 3 дена път наобратно(аз се изморявам бързо и ще почивам повече). После тук регистрация, сервизиране не знам даже 1 седмица дали ще стигне. Затова и не гледам немското мобиле, понеже няма как да си го позволя. Надеждата ми е моя познат с автокъщата, да намери нещо що годе читаво и да не ме прекара много и така. Затова и за 20к покупка мисля 5к за обслужване и регистрация ще бъдат малко. Но е такова каквото е.
За 20К лв бих ти препоръчал да си вземеш една октавия 3 FL, върната от лизинг. Достатъчно висока е, нова кола - около 2020г, добър двигател, и гарантирано реални км. Верно, че е ръчка, ама ако не бързаш, изпадат и оферти за DSG, но трябва да си много бърз, изчезват за 1 ден. Хубавото е, че в ЕТ правят голямото обслужване на 150000км, и след това имаш само масло и филтри да сменяш първите години, като я купиш. Аз си взех моята на 170000км и само масло и филтри съм сменял два пъти. Можеш да следиш сайта на Порше мобилити, изпадат хубави оферти, но бързо изчезват. Отначалото и моята жена имаше трудности с паркирането и, обаче и сложиш една китайска медия от Георги Церовски, с камера отзад и жената се роди. Никакви проблеми повече не е имала, а тя я кара повече от мен.
https://porschemobiliy.mobile.bg/obiava ... ia-1-6-tdi
Ами аз не държа да е автоматик, ако има добре, но ако няма мога да го преглътна. А не няма да я лигавя с камера, тъкмо е свикнала да паркира пасата назад без да го допира. Иначе тази шкода ми изглежда като много добра оферта. И ми се виждат реални тези км за 5 години. Но пак може би е нисичка. Трябва да я видя на живо.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
За км няма какво да се съмняваш, те се обслужват в Еуратек и имат електронна сервизна книжка, винаги могат да ти предоставят разпечатка.
Отиди и виж на живо, има и други.
Отиди и виж на живо, има и други.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Замяна на Passat B5.5 1.8T с по-висок и по-нов автомобил
1.6 е слаб за това купе ( мое неангажиращо мнение) .
По-точно предавателните отношения на скоростната кутия са подбрани кофти ( дълги предавки за ръчна кутия, ДСГ не съм карал с такъв ) и мотора се развърта мудно . Усещането е, че отзад се дърпа натоварено ремарке през цялото време.
Но са пък доста по-евтини , спрямо 2.0тди и сходни км.
По-точно предавателните отношения на скоростната кутия са подбрани кофти ( дълги предавки за ръчна кутия, ДСГ не съм карал с такъв ) и мотора се развърта мудно . Усещането е, че отзад се дърпа натоварено ремарке през цялото време.
Но са пък доста по-евтини , спрямо 2.0тди и сходни км.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 58 госта