SACHO7803 написа:темата явно е трябвало да бъде пежо 307:/голф5

няма как да се сравнява кола с кола в разлика в модела цели 5 години.първо голф4 си е морално остарял наследник на голф3.единственото сходно между голф4 и пежо 307 е интериора.нито визуално нито по какъвто и начин голф неможе да се мери с пежо.за да не прозвуча грубо ще кажа че съм притежавал голф2 голф3 и два броя ауди а3.от около ......8-9 месеца и навъртени вече 10 000км съм в 307.РОДИХ СЕ.никого не искам да обидя но по първото ми ауди а3 тди което карах преди 6 години ринех пари като луд а накрая и мотора му падна

второто го взех щото вече им знаех болежките ама.....котур....трака ми нещо абе---остаряха.пеженцето си е друга бира.и някви самозванци дето разправят че всичко било скъпо и тем подобни....да си карат голфетата.че гледам един .убавец чак и задния мост се опитва да намеси а той няма нищо общо с 306

пежо са мнооооого по напред от vag.визия...модерен комънрейл мотор...дори на първите модели от 2002 серийно ги оборудват с esp.а за возията.....няма да говоря...странно че е просто окачване като на голф а вози като мерцедес

и нека интусиастите да погледнат вече на колко хора им дойде акъла в главата и се отказаха от ваг......ваг са история...безнадежден случай....УСПЕХ НА ВСИЧКИ...

И НЕ СРАВНЯВАЙТЕ 307 С ГОЛФ4----СМЕШНО Е

Така.Първо Сашко да те светна,че Пежо 307 е един от най-успешните модели на тази компания и първата излиза през далечната 2000г.Да доуточня,че лично притежавах 2 броя -хечбек и СВ.Като вътрешно пространсво Голф4 е доста по-малък от 307,особенно при комби версията - даже СВ е много функционално с местещите се задни седалки,изваждането на 1,2,3 или 5(при вариант 6+1) по избор.Но с качествата дотук - това че ти си си купил няколко варела,съсипани от каране не е показателно.При 307 дано не ти се налага да се занимаваш - гредата ще те изкефи,а и диск-главината отзад е добра:това за теб значи,че смяна на задни дискове се прави ведно с лагерите,понеже са 1 елемент или 140лв/брой в най-евтиният случай.Като стабилност и пътно поведение да далеч от ВАГ-хеча е горе долу добре,но СВ е толкова приятно дрифтираща кола,че идея си нямаш.Като возия - мози като МБ ама друг път,вози доста твърдо и със стандартно окачване,дори и сред притежателите на 307 от години е известен и споделен факт,попрочети форума им и питай,ще се изненадаш от отговорите.ЗА ЕСП:ако Лука или Ханс са го поръчали и платили го имаш,иначе греда.Даже при първите модели дизел 2.0 90кс и 2.0 110кс до 2005 е екстра,а след фейс лифт при 1,6хди 90кс и 1,6хди 110 е все още ЕКСТРА,монтира се серийно единствено на 2.0хди 136кс след 2005.Друго за модела - фап филтър=дпф и сходни проблеми.След 2006г чистачките ти(по-точно захвата им) са леко по-различни,което прави задължителни 20 лв на брой.Имат проблем с ком модула-за теб това значи цялата платка с лостчетата за мигачи и чистачки:дефектират при продължителна употреба,ремонта зависи от конкретният случай,но над 80% се налага смяна с нов 1000лв или 2ра употреба-около 4-500 лв.Фабричното радио при моделите от фейс лифт управлява и дисплея на с часовника и т.н -смяна на оригиналната музика става след монтиране на джойстик за около 160лв,понеже ако не го направиш няма да можеш и часовника да си свериш,схвана ли?Имат чест ремонт с клапите на парното -проблем признат и от ПЕЖО:изронват се зъбните колела понеже работят с 1/4 от цялостта си - ремонтен комплект има оригинален от Пежо/продава се и се монтира в СФА/ на цена около 25лв.При 2.0 136кс минималният размер джанти е 16' заради размерите на спирачният апарат и диска.Това най-общо ще ти покаже колко не си прав,ако те интересува още нещо питай на лично.