Абе аз от една камара години пиша, за точно тия недостатъци на японските коли, ама никой не слуша и не вярва, всеки разбира...
Повечето имат неграмотно направени подкалници (или липсват), шумоизолацията е под всякакво ниво, тапицериите където се сетите са леш, плафони, таван и сенници и такива дреболии за изключително евтино направени.
На повечето коли им липсват елементарни нещата като
лумблано регулиране на седалките и двете

, регулиране на пасажерската седалка по-височина, телескопично регулиране на волана, сензор за течност за чистачки, сензор за налягане на гумите, сваляне и вдигане на стъклата с едно натискане, осветление на копчетата на вратите и т.н. и т.н.
При лаковото покритие и антикорозионна обработка също нещата не са както трябва да са, Мазда 6 е пример в това отношение
За останалите евтини материали в интериора не ми се говори...под капака повечето нямат елементарни кори.
На NVH нивата(шум, вибрации) също не обръщат особено внимание.
Да не говорим, че в момента всичките им предложения в средния клас са на торсионна греда отзат и с нечувствително управление и w моторната гама няма нито един модерен бензинов мотор с директно връскване и принудително пълнен и модерна трансмисия с два съединителя.
Просто са доста евтино и упростено сглобени возила.
Това дето някой споменава за беленето на копчетата ами виждал съм обелени в БМВ Е90, Е60, нови Мицубишита и Нисани и Тойоти, Волва и още една камара автомобили -> това отдавна е факт при повечето нови коли, факт е и това че някой от тях се рециклират на 90%
