Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Епа изнвинЕвам се тогаз щом се дразниш.
Колегата над мен е много прав,при все,че турбината е само едно джилезо ако е неработеща но ти позволява да си я смениш пред вас,а не да сваляш да носиш,да умувате,за цена да гледате пък тя после да стане малко различна-както обикновено се случва у нас
Колегата над мен е много прав,при все,че турбината е само едно джилезо ако е неработеща но ти позволява да си я смениш пред вас,а не да сваляш да носиш,да умувате,за цена да гледате пък тя после да стане малко различна-както обикновено се случва у нас
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Като разглеждах отдолу локализирах 2 теча от гарнитурата на картера. На първо време ще я сменим нея и ще следя разхода на масло. Турбото за сега работи, но с тоя теч не е ясно докога.
Помежду другото подкарах датчика за температурата на маслото. Ivo_Dinkov беше прав като каза, че най-вероятно кабела е бил скъсан, беше скъсал точно на края на кабелната обувка, която се завива за датчика.
Помежду другото подкарах датчика за температурата на маслото. Ivo_Dinkov беше прав като каза, че най-вероятно кабела е бил скъсан, беше скъсал точно на края на кабелната обувка, която се завива за датчика.
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
radi_nrj написа:
Помежду другото подкарах датчика за температурата на маслото. Ivo_Dinkov беше прав като каза, че най-вероятно кабела е бил скъсан, беше скъсал точно на края на кабелната обувка, която се завива за датчика.
И моя беше така
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Да съживя малко темата с малко полезна информация.
Тая кола не е добре да се пълни до капачката!
Днес направих локва на Rompetrol в Сухата Река. Текна като от чешма и понеже не знаех каква е причината за теча отлетях с триста като същевременно набирах Люси (vit_autosofia) да намира съдове да събираме нафтата. Имаше нафта за 200лв в колата, която ми е за цял месец. Докато пристигна в гаража теча беше спрял, прекарах я на канала и открихме източника - отдушника на резервоара който се намира над основния съд, но е под нивото на гърловината.
Искам официално да благодаря на Люси за бързата реакция. Благодарение на него сега ще спя спокойно.
Тая кола не е добре да се пълни до капачката!
Днес направих локва на Rompetrol в Сухата Река. Текна като от чешма и понеже не знаех каква е причината за теча отлетях с триста като същевременно набирах Люси (vit_autosofia) да намира съдове да събираме нафтата. Имаше нафта за 200лв в колата, която ми е за цял месец. Докато пристигна в гаража теча беше спрял, прекарах я на канала и открихме източника - отдушника на резервоара който се намира над основния съд, но е под нивото на гърловината.
Искам официално да благодаря на Люси за бързата реакция. Благодарение на него сега ще спя спокойно.
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Странно.
Моя АЕЛ го пълних докато не върне нафта от гърловината, а никога не е протичал така ...
Моя АЕЛ го пълних докато не върне нафта от гърловината, а никога не е протичал така ...
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
В събота все пак ще разглобя да видя какво точно се случва.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Винаги пълня догоре, даже 'докапвам' понякога и никога не съм имал проблеми. Звучи ми като запушен обезвъздушителен маркуч, намира се от дясно, от вътрешната страна на пластмасовия подкланик.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Иво, май ще се окаже, че си уцелил за маркуча. От това, което видях тоя маркуч май се извадил от отдушника на резервоара и затова всичко дето е било в гърловината изтече. За да се извади най-вероятно е вдигнал налягане защото е запушен в горния край. В събота ще разглобя да видя какво е положението защото отдолу почти нищо не се вижда.
Мерси за жокера .
Мерси за жокера .
Последна промяна от radi_nrj на Пет 28 сеп 2012 9:10, променено общо 1 път.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Ако имаш шибедах, легни под задната броня и ще видиш още по едно маркуче от двете страни- изчисти ги с една тел, защото иначе се пълнят и се задържа вода в легена на тавана и като тръгнеш рязко- душ
Идва сезона на дъждовете
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Предните седалки с подгрев и има 2 air bag-a:
Пък задните стъкла с ръчки:
Тия от Ауди по някога хич не ги разбирам, честно!
Моята няма подгрев, и е само с 1 air bag пък е пълен ел. пакет
Пък задните стъкла с ръчки:
Тия от Ауди по някога хич не ги разбирам, честно!
Моята няма подгрев, и е само с 1 air bag пък е пълен ел. пакет
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
И на тати ми е пълен ел пакет има и подгрев но за такава А6 не бих дал 5200,на тази цена има старите А8-ци..
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
cescol написа:.... но за такава А6 не бих дал 5200,на тази цена има старите А8-ци..
Въпрос на избор Аз пък , ако имах нужда от по-голяма кола ( от втора )- не бих се замисли ,че и куатро . Тия Ц4-орки са последните качествени Аудита - стабилни: мотор , ходова част, ламарина, салон и пространство в изобилие.
Направо не мога да разбера българина -" мани го бе..дърт кошер , за същите кинти ,че купем 10 годинки по-младо и лачено" естествено няма да е от четирите кръга и после "реве" на поразия къв таралясник се е набухал .
Колите до 97 с малки изключения-2000 са последните добри коли оттам нататък ширпотреба
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Качествени, качествени колко да са качествени
Двигател, скорости, окачване са пушка ама сега се почва с дреболиите:
На уреда за мерене на температурата на маслото имаше студена спойка на пинчето със сигнала от датчика.
Вчера ми спря половината осветление на таблото.
Сменихме радиаторчето на парното и протече клапана дето спира антифриза докато работи климатика.
На пасажерската седалка отпред се е разбил механизма и дрънчи ако няма никой седнал на нея.
Тапицерията на тавана и сенниците се отлепва.
Капака на огледалото в пасажерския сенник не се затваря
Ляво ел. огледало не работи
Пръскалата на задното стъкло спря преди няколко седмици.
Често имат проблеми с механизма за затваряне и заключване на 5-тата врата (моята за сега няма ама други, които гледах имаха).
Вътрешните уплътнения на вратите се отлепват.
В момента нямам къси и дълги защото най-вероятно лостчето даде фира.
За комби - на 5-та врата снопа с кабели и се къса при маншона.
Ей от такива дреболии не ми остава време да си оправя турбото, което тече. Повечето от изброените неща ще си ги оправя сам, но ако я вземе човек, който за смяна на крушка ходи в сервиз се е разорил на първата година.
Двигател, скорости, окачване са пушка ама сега се почва с дреболиите:
На уреда за мерене на температурата на маслото имаше студена спойка на пинчето със сигнала от датчика.
Вчера ми спря половината осветление на таблото.
Сменихме радиаторчето на парното и протече клапана дето спира антифриза докато работи климатика.
На пасажерската седалка отпред се е разбил механизма и дрънчи ако няма никой седнал на нея.
Тапицерията на тавана и сенниците се отлепва.
Капака на огледалото в пасажерския сенник не се затваря
Ляво ел. огледало не работи
Пръскалата на задното стъкло спря преди няколко седмици.
Често имат проблеми с механизма за затваряне и заключване на 5-тата врата (моята за сега няма ама други, които гледах имаха).
Вътрешните уплътнения на вратите се отлепват.
В момента нямам къси и дълги защото най-вероятно лостчето даде фира.
За комби - на 5-та врата снопа с кабели и се къса при маншона.
Ей от такива дреболии не ми остава време да си оправя турбото, което тече. Повечето от изброените неща ще си ги оправя сам, но ако я вземе човек, който за смяна на крушка ходи в сервиз се е разорил на първата година.
Последна промяна от radi_nrj на Пет 07 дек 2012 13:15, променено общо 2 пъти.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
18 годишна кола е.
Иска си подръжка, особено ако предния собственик е оставял дреболийте с мотото 'следващия собственик да му мисли'
Иска си подръжка, особено ако предния собственик е оставял дреболийте с мотото 'следващия собственик да му мисли'
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта