Как ще докажеш,че не е мърляво поддържана?Ако са заводски дефекти,това е едно,но да се парадира нещо без доказателство и без ясни причини за настаналите обстоятелства-несериозна работа е.Ремонтите в голяма степен са в следствие на различен стил каране,различен бюджет за поддръжка и тн.Малко като темата за разхода,Левски-ЦСКА и подобни безкрайни теми...Съединителя на този Акорд 2,2 дизел издържа без никакъв дерт 200 000 км и натоварен със задачата да се справя с 340Nm,търпи издевателства над него от всякакъв характер(спортно-агресивно каране и тн.)Не ми се иска да се заражда спор и да се накланят везните само към Хонда. Ето който владее немски има перфектна статия (даже и на бг мисля го имаше теста)- http://www.autobild.de/artikel/honda-accord-tourer-2.2i-dtec-executive-dauertest-1332129.html
Пък и кола,която да не се чупи и която да няма нужда от резервни части няма...Все пак и магазините и представителствата за части трЕбЕ ядат...Твоят комшия сигурно иска да не сменя нищо по колата и аз искам през ден да взимам заплата ,и бонуси-ама ядец...



Избор на автомобил 2002-2004 година
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
Да издържа съединителя не до 200 000, а до 250 000. Но съединителят и маховика струват колкото един голф 4
.
П.П. Разгледах набързо статията и не видях някой да е минал 300 000км. Защото вече са в БГ и ние да си трошим главите.

П.П. Разгледах набързо статията и не видях някой да е минал 300 000км. Защото вече са в БГ и ние да си трошим главите.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
batmit написа:Да издържа съединителя не до 200 000, а до 250 000. Но съединителят и маховика струват колкото един голф 4.
П.П. Разгледах набързо статията и не видях някой да е минал 300 000км. Защото вече са в БГ и ние да си трошим главите.
Колко трябва да изкара

-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
То е много хубаво, но лошото е че даваш 10+ за кола на 300 000 и после още толкова да я оправиш.
Затова като си купува колегата кола 2002-2004г да гледа коя е на най-малко километри, че след 300 000 всичко е леш.
Затова като си купува колегата кола 2002-2004г да гледа коя е на най-малко километри, че след 300 000 всичко е леш.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
Какво общо има Акорд 7 2,2 дизел, с темата за бензинов автомобил до 5хил.лева 
Как да разбере коя е на най малко километри, на всичките пише 130хил. а реално всичките са над 350хил. а дизелите гонят първият си милион

Как да разбере коя е на най малко километри, на всичките пише 130хил. а реално всичките са над 350хил. а дизелите гонят първият си милион

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
Ами за тази цел се взима VIN кода на колата и се прави всичко възможно да се проследи сервизната история преди вноса ѝ в Бг.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
Днес бях и във Враца.Останах потресен от тамошните дреПове
Харесах една помпа-дюза Пасат 2003-та,ама не мога да си я позволя.Лачена 1.9 131 6-напред,кожа без забележки.Готината 17-ка на пасат тая серийната с мн добри гуми.Хром пакета-без липси и без ръжди.Ма пуста нафта
Харесах и едно 406 2003 ,ама ХДИ
Предлагаха ми разни каруци за по 4-5 бона-от астра полицейска до голф 4,шкода... прибити та прибити
Продължавам с търсенето,време имам.
Това околовръстно никога няма да го оправят врачанското,то не е дори за Джипове.Само за Бтр става и тежка техника

Харесах една помпа-дюза Пасат 2003-та,ама не мога да си я позволя.Лачена 1.9 131 6-напред,кожа без забележки.Готината 17-ка на пасат тая серийната с мн добри гуми.Хром пакета-без липси и без ръжди.Ма пуста нафта

Харесах и едно 406 2003 ,ама ХДИ

Предлагаха ми разни каруци за по 4-5 бона-от астра полицейска до голф 4,шкода... прибити та прибити

Продължавам с търсенето,време имам.
Това околовръстно никога няма да го оправят врачанското,то не е дори за Джипове.Само за Бтр става и тежка техника
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
Vidol Nikolov написа:Да,не бих взел дизел.Не ми харесва нищо в дизеловата кола.
Не ми се напуска Ваг-групата,но да видим.Гледам ,търся ще видим какво ще купя.Не бързам с покупката.Все пак не си купувам кола всеки ден
Много правилно си се ориентирал. Никакви дизели и модел от VAG.
-
- VW експерт
- Мнения: 13398
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
Vidol Nikolov написа:
Това околовръстно никога няма да го оправят врачанското,то не е дори за Джипове.Само за Бтр става и тежка техника
Е да де,нали пак отварят гарнизона.
Танкодром си требва?



Не си свикнал,ма то и у Мунтана вече яко е разкопано,така че питай си .йо.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 03 сеп 2013 18:15
- Автомобил: Seat Toledo GT
- Двигател: 2.0 2E 1994
- Местоположение: София
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
И моите терзания са същите като на колегата пуснал темата, само дето искам хечбек /и в краен случай - комби/...
Почнах с моделите на ВАГ, ама нещо дадох на заден...
Сега се образовам относно Авенсис, Акорд, 626, Примера и подобни около 2000-2001г. /към 2003-2004 май и "японките" стават с прекалено много електроники и еко-изгъзици, с "дебела" поддръжка и забравят за "простота" и "здравина".../
Живот и здраве - мислиме го...
Почнах с моделите на ВАГ, ама нещо дадох на заден...
Сега се образовам относно Авенсис, Акорд, 626, Примера и подобни около 2000-2001г. /към 2003-2004 май и "японките" стават с прекалено много електроники и еко-изгъзици, с "дебела" поддръжка и забравят за "простота" и "здравина".../
Живот и здраве - мислиме го...
Последна промяна от bobbby11 на Вто 31 дек 2013 0:53, променено общо 1 път.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
bobbby11 написа:към 2003-2004 май и "японките" стават с "дебела" поддръжка и забравят за "простота" и "здравина"...
По-скоро не, зависи какво точно търсиш...чети, информация има колкото искаш в нета

-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 03 сеп 2013 18:15
- Автомобил: Seat Toledo GT
- Двигател: 2.0 2E 1994
- Местоположение: София
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
Ами искам максимално здрав и евтин за поддръжка автомобил - бензинов и да се газифицира... Ама и да е мощен и пъргав...
И уж чета де...
Изпоти ми се мозъка от четене и станах разноглед...
Даже си възстанових руския покрай техните форуми...
626 - ръжди...
Примера - окачването...
Акорд - VTEC...
Авенсис - твърдо до 2000г. /после - VVT-i/...
И уж чета де...
Изпоти ми се мозъка от четене и станах разноглед...
Даже си възстанових руския покрай техните форуми...

626 - ръжди...
Примера - окачването...
Акорд - VTEC...
Авенсис - твърдо до 2000г. /после - VVT-i/...
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
Няма идеален автомобил, навсякъде е едното за сметка на другото, понеже никога не съм се интересувал да слагам ГАЗ на автомобилите които карам, какъв е проблема с VTEC и VVTI не се газифицират ли ?
Инъче за 626 това и е най големия дерт, ръждата, инъче всичко друго е ОК и ядове с нея нямаш.
За Тойота до колкото си спомням, точно до около 2000г. имаха някакви проблеми с клапани или гумички или нещо подобно, след 2002 мисля този проблем е решен и подобни оплаквания няма!
Инъче за 626 това и е най големия дерт, ръждата, инъче всичко друго е ОК и ядове с нея нямаш.
За Тойота до колкото си спомням, точно до около 2000г. имаха някакви проблеми с клапани или гумички или нещо подобно, след 2002 мисля този проблем е решен и подобни оплаквания няма!
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
bobbby11 написа:Ами искам максимално здрав и евтин за поддръжка автомобил - бензинов и да се газифицира... Ама и да е мощен и пъргав...
И уж чета де...
Изпоти ми се мозъка от четене и станах разноглед...
Даже си възстанових руския покрай техните форуми...![]()
626 - ръжди...
Примера - окачването...
Акорд - VTEC...
Авенсис - твърдо до 2000г. /после - VVT-i/...
От новите технологии вече не можеш да избягаш. Променливото газоразпределение е нещо много добро и задължително са двигател с поне 4 клапана на цилиндър. Системата е здрава и не прави чак толкова проблеми, колкото се твърди. Може би изключение е Z18XER и Z16XER на GM. Нета е заринат с този проблем http://www.drive2.ru/cars/opel/astra_gtc/astra_h_gtc/sui13/journal/4899916394579221225/ Досега не съм видял Астра H 1.8 140к.с, която се продава да не е с тракаш вариатор. Проблемът се решава бързо и разбира се скъпо. Има си други калпави неща този двигател, но това е друга тема.
Когато избираш кола гледай здраво устойчиво на ръжда купе, практичност, която да те удоблетворява и най-важното поне за мен - двигател който да ти носи радост при карането. По-добре е да вземеш кола, която да те радва и да и блокира двигателя на 1 вата седмица и с радост да го смениш, отколкото да изсипеш много пари за някоя костенурка на малко километри и да си късаш нервите колко е спъната.
Re: Избор на автомобил 2002-2004 година
stoqn_g60 написа:Аз за тия пари бих си взел-Елантра 2003-2007 година,Соната 2004-05 или Киа Маджентис 2006-2007-ма...
А тези предложения ???
Аз понеже имам доста вземане даване с таксита като поддръжка,мога да помогна с някои съвети...
Недостатъци-евтина пластмаса,не се отличават на пътя и трудно се намират оригинални джанти.
Предимства : Носят на газ много,евтини нементеливи части и просто обслужване......Всичко е Корейско...


Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта