Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот DaDiablo » Чет 24 ное 2016 14:24



Този няма и смисъл да се гледа.
Виж седалките какви са, виж духалките как са захабени, таблото ...
Пружини са сменявани .. и са сложени такива от камаз сигурно :screwy




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот kossis » Вто 06 дек 2016 17:03


Карам единият Дизелов мотор, карал съм и карам по рядко на Брат ми 1,8Т то и преди карахме 90 коньовите 1,8 Монота на Пасат и Ауди :Mr Green Fun
Майче мога да дам обективно мнение.

1,6 бензинова атмосферка действително е добра за газифициране. От там насетне и разхода няма да е много малък в града че и на извънградско ако се кара по бързо ще расте прогресивно. При изпреварване ще се прекръстваме повечко.... Който е карал Турбиниран мотор едва ли би подкарал пак подобна Атмосферка на това тежко купе.

ПД 131 коня е умрял в ниските -до към 1800 оборота и чак после се изстрелва и става сила. По тромав ми е като цяло в ниските и наистина сравнен с 1,8Т и тия 20 клапана по мотора -1,8Т печели. 1,8Т е пъргав мотор от ниските още, поради клапаните и бензиновият характер на мотора. Ако се карат на дълъг път 1,8Т ще развие по висока максимална скорост със сигурност.
Дизела действително има доста Нютони и при развъртането си дава по голямо усещане за тяга от 1,8Т.
И бензиновият мотор е доста сложен и може да създаде главоболия на Собственика си. Само за да се сменят гумички на клапани се иска стенд и разглобяване на Главата. През турбото му освен масло минава и антифриз !
И двата мотора вече са ми слаби :biggrin

Та 1,6 мотора не е лош, но до там с това купе........ :mhihi ПВЦ колектори.......... При газифициране трябва хубава многоточкова Газова с обратни клапани че с тия колектори ще има Бау.............


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 06 дек 2016 17:25


kossis написа: ПВЦ колектори.......... При газифициране трябва хубава многоточкова Газова с обратни клапани че с тия колектори ще има Бау.............


единствено обикновена газова с плочка би създала проблем с пластмасов колектор. 1,8 - 125к.с. , 2,0 115 к.с., 2.0 130к.с. също са с пластмасови колектори


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот Mishonti » Вто 06 дек 2016 17:47


Моята 1.6ца не беше с пластмасови колектори. И беше с обикновена газова уредба с плочка.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19313
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот stefan4o » Вто 06 дек 2016 21:44


Стига бре, Пасат 5.5 с плочка. Ке ме уморите... :bowdown


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот Bai Sando » Вто 06 дек 2016 22:06


Тоя мотор си става идеално и с най-евтиния инжекцион на пазара,какви обратни клапани,какви чудеса говорите :icon_lol


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19313
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот stefan4o » Вто 06 дек 2016 22:10


Аз се чудя как никой още не е турил карбуратор на някоя кола на 3-4 години, че да я кара с плочка :icon_lol


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот Mishonti » Вто 06 дек 2016 22:44


Някъде да съм написал, че съветвам колегата да си сложи плочка на Б5.5цата? Моята газова уредба е била монтирана през далечната 2007г, написах мнението си по случай по-горните два поста - че 1.6цата не е претенциозна изобщо откъм газифициране и че не е с пластмасовите колектори.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот Vlad777 » Вто 06 дек 2016 23:48


kossis написа:ПД 131 коня е умрял в ниските -до към 1800 оборота и чак после се изстрелва и става сила. По тромав ми е като цяло в ниските и наистина сравнен с 1,8Т и тия 20 клапана по мотора -1,8Т печели. 1,8Т е пъргав мотор от ниските още, поради клапаните и бензиновият характер на мотора.
20v работи след 3500 оборота. преди това не може да отлепи.

разгледай дино графики на двата мотора и ще видиш. 1.8Т до 2500 оборота има под 80 коня и 170 Nm. А дизеът това го има 1000 оборота по-надолу.


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот Mishonti » Вто 06 дек 2016 23:53


Несериозно е да се каже на ПД131, че не бил пъргав в ниските. 1.8Т върви повече само и единствено на дълго.


Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот stoev87 » Сря 07 дек 2016 9:33


kossis написа:
ПД 131 коня е умрял в ниските -до към 1800 оборота и чак после се изстрелва и става сила. По тромав ми е като цяло в ниските и наистина сравнен с 1,8Т и тия 20 клапана по мотора -1,8Т печели. 1,8Т е пъргав мотор от ниските още, поради клапаните и бензиновият характер на мотора.


И аз като колегите по-горе не мога да се съглася че 1.9 PD не върви в ниските особено спрямо 1.8Т . Ако базата ти за сравнение е само твоята кола ти препоръчвам да и направиш една диагностика вероятно имаш проблем с геометрията на турбината или просто пробвай някой читав 1.9 PD от колега за сравнение. По принцип 1.9 се усеща като доста по-силен мотор точно в ниските и средните обороти спрямо 1.8Т - ако се цедят до край вече нещата са други и 20те коня в плюс си казват думата. От празни до 4000 оборота където му свършва "въздуха" на 1.9 във всеки един момент има повече и коне и въртящ момент от 1.8Т.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 07 дек 2016 10:26


Mishonti написа:Някъде да съм написал, че съветвам колегата да си сложи плочка на Б5.5цата? Моята газова уредба е била монтирана през далечната 2007г, написах мнението си по случай по-горните два поста - че 1.6цата не е претенциозна изобщо откъм газифициране и че не е с пластмасовите колектори.

за B5.5 ли говорим, случайно имаш ли снимка, защото аз 1600сс с метални колектори до сега не съм виждал при B5.5


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот hooligan_sk » Сря 07 дек 2016 10:27


Vlad777 написа:
kossis написа:ПД 131 коня е умрял в ниските -до към 1800 оборота и чак после се изстрелва и става сила. По тромав ми е като цяло в ниските и наистина сравнен с 1,8Т и тия 20 клапана по мотора -1,8Т печели. 1,8Т е пъргав мотор от ниските още, поради клапаните и бензиновият характер на мотора.
20v работи след 3500 оборота. преди това не може да отлепи.

разгледай дино графики на двата мотора и ще видиш. 1.8Т до 2500 оборота има под 80 коня и 170 Nm. А дизеът това го има 1000 оборота по-надолу.


На мотора със сигурност, а на колелата? :mhihi


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот Mishonti » Сря 07 дек 2016 10:34


DoH_KuXoT написа:
Mishonti написа:Някъде да съм написал, че съветвам колегата да си сложи плочка на Б5.5цата? Моята газова уредба е била монтирана през далечната 2007г, написах мнението си по случай по-горните два поста - че 1.6цата не е претенциозна изобщо откъм газифициране и че не е с пластмасовите колектори.

за B5.5 ли говорим, случайно имаш ли снимка, защото аз 1600сс с метални колектори до сега не съм виждал при B5.5


За B5 говорих аз, мислих че нямат разлика моторите с B5.5. Извинявам се ако сравнението ми е било неуместно.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 1.6 102 к.с.

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 07 дек 2016 10:42


Mishonti написа:
DoH_KuXoT написа:
Mishonti написа:Някъде да съм написал, че съветвам колегата да си сложи плочка на Б5.5цата? Моята газова уредба е била монтирана през далечната 2007г, написах мнението си по случай по-горните два поста - че 1.6цата не е претенциозна изобщо откъм газифициране и че не е с пластмасовите колектори.

за B5.5 ли говорим, случайно имаш ли снимка, защото аз 1600сс с метални колектори до сега не съм виждал при B5.5


За B5 говорих аз, мислих че нямат разлика моторите с B5.5. Извинявам се ако сравнението ми е било неуместно.


B5 може но B5.5 e само с пластмасови. Вариант за обикновена газова мисля, че не се обмисля от колегата мераклия за въпросния пасат , при така ниските цени на бюджетните газови инжекциони. Най-ниския клас газов инжекцион също става, клапи обратни и т.н. са митове и легенди.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], milench0 и 59 госта