

За съжаление мога да помогна за района на София, защото не ми се занимава с куриери, а пък и времето е кът

pedalchobaba написа:AUS е една много къса серия от началото на модела, която е с електроника Motronic.
Горе долу по същото време и около година след него правят AZD, който е с Magneti Marelli.
Когато в края на 2001 спират AZD го наслежда BCD, който пак е с Magneti Marelli.
Горе, долу по същото време започват един двигател с код BAD, който е от първите проби на FSI, наложили се после в Петицата. На него храненето отново е Motronic, а и конете вече са му 110.
За последния модел нямам представа с какви скорости и съединител е, но за другите съм почти сигурен, че са от серията Green cap.
vankicha написа:.... една смяна на нитовете с болтове, барабар с труда, излиза от порядъка на 400 лева.
добре а колко струва ремонтът на скоростна кутия със вече счупен нит?Аз съм с въпросната кутия и искам да знам дали да чакам да стане белята или да я почвам превантивно
foxyto написа:колеги не разбрах... всеки двигател 1.6 ли има тази проблемна кутия или само 8в или до някоя си година всички 1.6? Хайде някой компетентен да даден точна информация за модела и годините които се правят тези подводни камъчета... Благодаря предварително!
Колега ето фактите:
Особености на 1.6 8V (SR):
+ По-евтино обслужване и сервизиране - по-малко ремъци, ролки, клапани и джунджурии; по-малко електроника
+ По-масов двигател - (аз патя постоянно от това, че 1.6 16V е непознат за много "майстори" и почват да се учат на него)
+ За разлика от 1.6 16V, със своите 74KW 1.6 SR попада в по-ниската категория за данъчно облагане! Данъка на 1.6 SR е май повече от двойно по-нисък от този на 1.6 16V
- Сериозен риск от чупене на скоростна, ако е произведен преди 10.07.2001. Повечето 1.6 SR са с прословутата DUU скоростна
Особености на 1.6 16V :
+ По-икономичен двигател! И по документи и експериментално доказано - при еднакъв стил на каране, 1.6 16V е малко по-икономичен!
+ Малко по-висока мощност (105PS спрямо 101PS)
+ Като цяло доказал се като по-надежден и здрав (всичко е въпрос на късмет разбира се)
+ Дори произведен преди 10.07.2001 е с ERT скоростна, която е много по-стабилна по устройство и сглобка.
- Иска си компетентен сервиз! От майстори разбирачи потроших сума пари без нужда в "предполагаеми" проблеми. При 1.6 16V всичко е електроника - няма жила. Газта е E-gas, дросел клапата е с електронно управление и т.н.
foxyto написа: Въпросът ми е следният - след покупка на 1.6 неможе ли просто човек да задели 400лв за смяна на нитовете дори на старите да има няма нищо и да си щракате с пръсти а не да се чака 'приятната' изненада.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта