Vidol Nikolov написа:Примерът ти предизвика у мен същото недоумение![]()
Нещо да кажеш по въпроса за цената на Б5.5 2002 и голф4 2002-ра,защо голфа често е по-скъп?
Може би материалите са по-качествени,или малкият магажник струва повече
Ако погледнеш малко по-отгоре ще видиш защо

От една страна е търсенето - пасатите си държат цена и хората, които искат такъв клас кола се преориентират към далеч по-нова кола за същите пари.
От друга, количеството младежи, които харесват дизайна и набора от двигатели на голфовете са доста.
От тук - повишено търсене и цените се качват, докато има кой да купува.
Аз също карам голф и такивакато теб няма как да ме "обидят", защото аз съм си избирал колата заради функционалността и сравнително евтината поддръжка. Няма многоточково окачване, има майстори, има достъпни части, има море от части втора ръка.
Темата отдавна отиде в друга посока, но към колегата пуснал темата - ако искаш читава 4-ка, си отдели поне 6000 лв. и търси кола регистрирана и карана тук! Ще си спестиш доооста разходи

Няма абсолютно никакъв смисъл да купуваш толкова стар автомобил "нов внос".
Ще дам само пример с моята: 1998 1.8Т ГТИ. По автокъщите има подобни екземпляри с 1-2 години по-нови на цени около 5500 лв.
След покупката се почват: регистрация и екотакса, ГО, каско, акумулатор

Дали си заслужава - всеки си преценява
