Значиии ... Ходих малко да позяпам коли. Не конкретни екземпляри а по-скоро да видя, как се чувствам в автомобили, в които не съм седял а само хипотетично ми бяха опции. Гледах сеати в Сток център, гледах и един Фокус. Като багажно пространство са ми достатъчни но на шофьорското място нещо не се чувствам комфортно... Теснички ми идват а форда си е един захлупен и скоростите му влизат супер дървено. Ходих и Авенсис да гледам (тези които са 2010-2012г.). Там е добре като пространство ама самото оборудване на кокпита - волан, табло, уреди и осветление на таблото, форма на седалките - много простовато ми идва. Все едно е кола от 90те години. А парите никак не са им малко.
Май се връща на първоначалния ми избор - Октавия или Пасат. Коментирахме Пасат 7 и първоначално двете частни обяви (единия за 19к а другия от първи собственик за 22к и нещо...). И двете обяви вече ги няма - явно колите са оценени по достойнства.
Започнах да оглеждам и последните години производство на Пасат 6 с комън рейл. Има добри екземпляри (поне на картинки). Километрите ясно, че не са реални (ако колата не е от първи собственик хич и не гледам, какво са написали в обявата). Отвън купето не ми допада особено ("муцуната" - предната част от гумите напред, ми изглежда някак удължена, както при Пежо 407). Не знам дали това е така или е само визуално усещане... Но пък иначе интериора не е лош и таблото е подобно на 7-цата. Това, че бях определил бюджет до 20к не значи, че няма да се зарадвам и на по-малка сума. Тъкмо ще има някой лев за непредвидени разходи ако нещо изкочи.
Като цяло, какво ви е мнението за последните 6-ци? Толкова ли са по-лоши от следващия модел? Може пък детските болести да са им оправени?
https://www.mobile.bg/11519111751849696https://www.mobile.bg/11514995090146608https://www.mobile.bg/11517750911993677Бих искал да попитам, имате ли препоръки към конкретни CR мотори, които да се избягват и обратно - такива, които са препоръчителни (кодове на моторите)? Например..., чувал съм че има двигатели с определни кодове (като CFHC), при които помпата е с алуминиев корпус, който отделя стружки и е препоръчително да се избягват? При комън рейл, съществува ли този проблем с шестостена на маслената помпа, който може да превърти?