Ако бъдем честни седана е най неудобен за багаж и товарене. Хеч,Комби и лифтбек са в пъти по удобни.
Аз като помислих малко за тия пари бих си взел Cupra Leon хеч или комби по възможност с 2.0 TSI 190 к.с. 7DSG
към днешна дата хеча с промоционална цена в сайта е - 58 930 лв. с 2.0 TSI 190 к.с. 7DSG
Нов автомобил до 55 хил. лева
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
2,0 TSI е подходящ, ако колата е с пълен привод, стига да се предлага още. Което автоматично означава половин багажник. По-малкият мотор е с DQ200, по-ниска цена и по-малки разходи по поддръжка. Бюджетът е 55 к.
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
За 190 к.с. няма нужда от 4х4. Системите са достатъчно адекватни да се справят.
Моето лично мнение е,че 4х4 е нужно след 250 к.с.
Иначе то и с 1.5 TSI 150 к.с. може да буксуваш ако искаш.
Моето лично мнение е,че 4х4 е нужно след 250 к.с.
Иначе то и с 1.5 TSI 150 к.с. може да буксуваш ако искаш.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
А според мен всяко нещо с над 150к.с. без 4х4 е компромис.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
thanis написа:Допълнителна гаранция ще можеш да си вземеш от всеки производител, ако толкова държиш. Почти всички VAG-ове са на MQB платформа. Просто тя самата е разделена на още подгрупи MQB, MQB A0, A1, A2 и MQB evo
Пасат B9 и Octavia вече са на MQB evo. Ако сравняваш с B8 facelift - той си е MQB.
Ако нямаш излишни пари за даване, си търси колата да ти е на теб комфортна и да ти харесва. Не ни слушай за какви неща се джафкаме. Octavia няма седан, а е лифтбек. Т.е. се вдига цялото задно стъкло. Иначе между Октавия и Скала. По-добре Октавия, дори и с малко по-малко екстри.
Скала е наследника на Рапид, който от своя страна е позициониран между Фабия и Октавия. Ако има големи отстъпки - може. Но на нормални пазарни цени между Скала и Откавия.... Скалата губи.
Имай предвид, че Еуратек имат промоции до края на европейското. Нямаш много време за мислене, ако ще е Шкода.
Да, за Октавия съм се насочил - 1.5 tsi Ръчни скорости, комби, черна - Edition 55k
Искаше ми се SideAssist ама е в пакет за 4к та....и така ще живея. Е, идва с още някоя глезотийка ама мерси съм. Обмислях за момент 115кс двигател, за да взема пакетът ама предпочитам 150кс
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
na4o007 написа:Да, за Октавия съм се насочил - 1.5 tsi Ръчни скорости, комби, черна - Edition 55k
Погледни и наличните на склад в момента. Има няколко комбита до към 56 хиляди лева. Може да имат асистента който търсиш.
Успех с избора и да се похвалиш !
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
Има 1.5 TSI ръчка, Cupra Leon за 51 593 лв., което съм 99% сигурен че е по добре оборудвано от октавията.
Всеки е прав за себе си.
В момента едната кола е турбо бензин на предно 180 к.с., предишната беше 170 к.с. дизел 4х4, няма шанс да се върна на 170 к.с. и 4х4, горе долу само в тежест беше това 4х4. Един и същи сегмент бяха колите - C. - VAG група.
Виж преди това имах атмосферен бензин 270 к.с. 4х4, там има смисъл. на до 200 коня съм много пас за двойно предаване, поне нещо зима да имаше да си кажа,че има смисъл, но не.
Може би плюса на четворото за VAG е при DSG-то, че съединителите са в маслена баня, освен ако не са променили и това. Друг плюс не виждам за до 200 коня, по скоро минуси - тежест, по малка мощност, повече поддръжка / масла/, по малък багажник в C сегмента.
group® написа:А според мен всяко нещо с над 150к.с. без 4х4 е компромис.
Всеки е прав за себе си.
В момента едната кола е турбо бензин на предно 180 к.с., предишната беше 170 к.с. дизел 4х4, няма шанс да се върна на 170 к.с. и 4х4, горе долу само в тежест беше това 4х4. Един и същи сегмент бяха колите - C. - VAG група.
Виж преди това имах атмосферен бензин 270 к.с. 4х4, там има смисъл. на до 200 коня съм много пас за двойно предаване, поне нещо зима да имаше да си кажа,че има смисъл, но не.
Може би плюса на четворото за VAG е при DSG-то, че съединителите са в маслена баня, освен ако не са променили и това. Друг плюс не виждам за до 200 коня, по скоро минуси - тежест, по малка мощност, повече поддръжка / масла/, по малък багажник в C сегмента.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
thanis написа:na4o007 написа:Да, за Октавия съм се насочил - 1.5 tsi Ръчни скорости, комби, черна - Edition 55k
Погледни и наличните на склад в момента. Има няколко комбита до към 56 хиляди лева. Може да имат асистента който търсиш.
Успех с избора и да се похвалиш !
Благодаря! Ами общо взето работата е ясна - Октавия комби Edition 1.5tsi 150кс 6М - 55к лв
(без SideAssist ще се живее - 5500лв за цял пакет - не, бладоря)
Ще се наложи да я почакам заради цвета.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
Ръчни скорости за нов ежедневен автомобил 2024 година не бих взел.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
Преди две години , когато имаше забавяне на производството на автомобили , при C сегмента единствените екземпляри , които що годе се намираха налични (купуваш без да чакаш) бяха каросерия комби с ръчни скоростни кутии. Ще рече , щом не са ги купили и застояват , това е най- нежеланото на пазара. Ако някой сега си купи нова кола ръчка и реши да я продава след 10 години , продажбата му ще прилича като да продаваш днес кола без климатик.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
Чак като кола бе климатик... Малко изхвърлящо е това мнение.
Аз па не обичам автоматиците и съм сигурен, че не съм само аз.
За 4х4 и връзката с "конете" . За някои е хубаво да го има, за други- как да е. Може и без.
Аз лично го одобрявам, дори и за кола 150/190коня.
Но е вярно, да, че има покачване на разходи покрай тая екстра.
Аз па не обичам автоматиците и съм сигурен, че не съм само аз.
За 4х4 и връзката с "конете" . За някои е хубаво да го има, за други- как да е. Може и без.
Аз лично го одобрявам, дори и за кола 150/190коня.
Но е вярно, да, че има покачване на разходи покрай тая екстра.
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
За стара кола всъщност ръчната кутия е по лесно продаваема по простата причина, че не създава проблеми. 10+ годишна кола с автомат си е трън в гащите. Кутията може да струва повече от половината кола да се ремонтира.
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
- Автомобил: Passat B8-5
- Двигател: 150 TDI 7DSG
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
Аз също смятам че ръчната ск.кутия даже е за предпочитане при продажба на старо и километри над 200хил.Вече съм споделял как всеки ми предричаше трудна продажба на пасат б8 2.0tdi ръчка, но когато се стигна до там колата беше на 260хил.км. и купувачите изрично избягваха автомата.
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
Ако си купуваш нова кола с мисълта каква да бъде и как точно да е оборудвана, за да има по-добра цена при продажба на старо...не си за нова кола :)
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нов автомобил до 55 хил. лева
Напълно съгласен съм със Стиви. В повечето случаи, новата кола не е инвестиция, поради първоначалната по-голяма загуба на стойност. В допълнение, едва ли този автомобил ще натрупа толкова сериозен пробег, за да има драма с кутията в последствие (разбира се при правилна поддръжка).
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 52 госта