След една японка, една италианка, една французойка се замислих за нещо немско и по-специално съм се насочил към голф 4. Тъй като след последната ми покупка на автомобил ми се наложи да слагам нов двигател, вече съм станал доста предпазлив и несигурен в това, което купувам. Та стига съм ви занимавал с мен, бих желал да ме ориентирате в какво трябва да внимавам при огледа на горепосочения автомобил.
До момента се двоумя м/у 1.8Т бензин и който и да е дизел. Доста изчетох, но все пак бих желал и вашето мнение да, за да можем възможно най-скоро да се поздравим с нова кола във форума. Днес гледах една 1.8Т в ТемпоСервиз - София - тук искам да питам имате ли някакви отзиви за този сервиз/автосалон? Моето лично мнение е, че купуването на автомобил от такива комбинирани салони със сервизи е нож с две остриета - както добре, така и че някакви дефекти могат да бъдат доста добре прикрити. Долу слагам линк с автомобила, който гледах, та ако някой по случайност е виждал колата може и ще се радвам да сподели мнение.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11480344086305500



и то такъв, без кожа, подгрев на седалките, темпомат и още други екстри които 15 годишна кола за тези пари трябва да ги предлага. Тази газова за екстра ли я броиш ? Не се знаеш на колко хиляди км е, вече си е избила парите и плаче за обслужване. Всичко около мотора блести, но точно над него всичко е в кал и прах, което навежда на мисълта, че мотора е мит като кората е била там или просто са закрили мотора отгоре да не се мокри. Което си показва че колата е била мръсна (без много внимание, само навъртени километри). Корите в интериора са ужасно надрани (макар че покритието е кекаво) под волана, централната конзола и жабката. Искаш кола за града с динамика и поне малко комфорт е за това голф 4 е достатъчна, но защо ти е турбо, защо не гледаш 1.8 (125к.с.) лично за мен този мотор е най оптималния за градски автомобил и по специално голф 4, слага се една хубава газова (при нужда) и само ще и се кефиш. Поддръжка евтина, разходи ниски и най важното доказан мотор (не казвам че 1.8T е лош, просто с тези изисквания е ненужен трън в джоба). Audi A3 е еквивалент та не го пропускай ако ти допада. Но пак казвам за тези пари (5-6 хил. лв. ако ще е голф 4) трябва да е 1.9TDI (150) или 2.8 (204) ПЪЛЕН ПАКЕТ, 4motion, кожи, подгряване, измиване на фарове и каквото се сетиш максимално много екстри налични за модела. Ако си мислиш, че тази за 5 хил лв е по запазена от някоя друга за 3000-3500лв се лъжеш. По добре я купи с видими кусури и си ги оправи да си знаеш, че вече там проблеми няма да има от колкото да си закупиш някоя напудрена за доста повече пари и да излизат кусурите един по един и до като се усетиш вече ще си дал още 3-4 хил. лв. За това гледай да не надминаваш границата от 4 000лв и само с нужния експерт на оглед, пазарлъка е задължителен.
Дай да говорим за реалността.