Здравейте колеги решил съм да си вземам втора кола а старата б5-ца за баща ми.
Решил съм да е пасат б6 2.0тди комби но ме спира безбройните отрицателни мнения за мотора.
При първоначално обслужване шестостенна ще смени.
Но как да разбера главата дали е наред и как мога да я предпазя от евентуално спукване.
Моля за всякакви мнения относно модела
Покупка на пасат б6
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Покупка на пасат б6
По принцип спукана глава има симптоми, твърди маркучи, мехури в казанчето и подобни. Има и уж по-точен метод - тест за изгорели газове в антифриза(предлагат го някои сервизи). Ама понякога в начален стадий, може и нищо да не го хване, или пък просто повредата да се случи след каквито и да било тестове.
Казват, че за тия години ако не е сдала главата, значи би трябвало да кара...или е сменявана вече... По-сигурен начин е...като си вземеш с осемклапанова глава, примерно мотор BMP. Ама те пък всички са с DPF, та по някое време и с него може да се разправяш. Тая глава си е като на 1,9 помпа дюза, и си има пък други кусурчета- износва разпределителен вал(сменя се де), и понякога разбива леглата на дюзите...
От март 2008г тоя Пасат му слагат комън рейл, и като цяло там са малко по-добре нещата. Макар че шестограма не го оправят баш веднага и на комън рейла, а чак там след някоя си дата, малко преди смяната на модела.
Та колкото по-нова година, толкова по-добре. Същото важи и за проблемните глави на помпа-дюзата, като там е добре да се внимава и с какви дюзи си, че има и проблемни(на Сименс, сменявани са по официална сервизна акция).
Ако искаш да избереш лесно достатъчно читав вариант, и кинтите са ограничени, тогава просто търси споменатия от мен мотор BMP. Няма грешни дюзи там, шестограма си го знаеш, ако износи някога разпределителен вал, ремонта като цена е около цената на първоначалното обслужване, 600-700лв с труда. (може да варира според майстори и части, ама не чак хептен много).
Ако кинтите не са проблем, скачай в някой от последните, или направо в следващия модел, изчистени са им доста болестите.
Казват, че за тия години ако не е сдала главата, значи би трябвало да кара...или е сменявана вече... По-сигурен начин е...като си вземеш с осемклапанова глава, примерно мотор BMP. Ама те пък всички са с DPF, та по някое време и с него може да се разправяш. Тая глава си е като на 1,9 помпа дюза, и си има пък други кусурчета- износва разпределителен вал(сменя се де), и понякога разбива леглата на дюзите...
От март 2008г тоя Пасат му слагат комън рейл, и като цяло там са малко по-добре нещата. Макар че шестограма не го оправят баш веднага и на комън рейла, а чак там след някоя си дата, малко преди смяната на модела.
Та колкото по-нова година, толкова по-добре. Същото важи и за проблемните глави на помпа-дюзата, като там е добре да се внимава и с какви дюзи си, че има и проблемни(на Сименс, сменявани са по официална сервизна акция).
Ако искаш да избереш лесно достатъчно читав вариант, и кинтите са ограничени, тогава просто търси споменатия от мен мотор BMP. Няма грешни дюзи там, шестограма си го знаеш, ако износи някога разпределителен вал, ремонта като цена е около цената на първоначалното обслужване, 600-700лв с труда. (може да варира според майстори и части, ама не чак хептен много).
Ако кинтите не са проблем, скачай в някой от последните, или направо в следващия модел, изчистени са им доста болестите.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта