Здравейте,
Ще купувам автомобил от Германия. Спрял съм се на Пасат B8 комби 2020/21г. Изправен съм пред следната дилема:
Харесал съм две коли със сходни екстри и двигатели, но сравнително голяма разлика в изминатите километри. Доста запазени са, без следи от износване(поне по снимките).
Модел 1: 2020, 2.0TDI 150ps, на 173000km - 17990€
Модел 2: 2021, 2.0TDI 200ps, на 235000km - 18600€
И двата имат сервизна история и редовно са поддържани. Клоня повече към модел 2, защото има обдухване на предните седалки, отопляемо предно стъкло и допълнителен комплект 18" VW джанти(от там и цената е по-висока може би).
Та въпроса ми е колко точно ще се усетят тези 62000км разлика откъм ремонти, обслужвания и усещане като цяла на колата, ако може да се разграничи такова нещо, разбира се.
Върпос за покупка на B8 от Германия
Върпос за покупка на B8 от Германия
Последна промяна от plcy на Пон 24 фев 2025 13:58, променено общо 1 път.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20220
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Върпос за покупка на B8 от Германия
Зависи по колко караш на година. Ако караш по 20000 км, значи разликата ще е 3 години. За мен не е малка.
На този двигател ангренаж се сменя на 210 000 км. или 7 години. В случая "модел 1" може да го караш още 2 години, преди да правиш нещо. Имя и някаква вероятност ангренаж вече да му е сменен, заради водната помпа, но това е въпрос на проверка. Двигателят 150 к.с. е горе-долу икономичен, но му липсва динамика. Много зависи и какъв стил на шофиране имаш.
Мой принцип при покупка на кола е тя да е до 150 000 км.
На този двигател ангренаж се сменя на 210 000 км. или 7 години. В случая "модел 1" може да го караш още 2 години, преди да правиш нещо. Имя и някаква вероятност ангренаж вече да му е сменен, заради водната помпа, но това е въпрос на проверка. Двигателят 150 к.с. е горе-долу икономичен, но му липсва динамика. Много зависи и какъв стил на шофиране имаш.
Мой принцип при покупка на кола е тя да е до 150 000 км.
- alpinab
- Мнения: 643
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Върпос за покупка на B8 от Германия
Вземи тази, която повече ти допада. 60хил.км разлика предвид и че двете са на киломераж мисля не трябва да е водещото. Едно голямо обслужване правиш от-до в доверен сервиз и газ на педала. Ако бяха на 5 и 65 хил км, аз щях да избера новата и зарежа екстрите. Но така поставено - тази, която ме пълни повече. Допускам, че и двете са в отлично визуално и техническо състояние за километрите си.
П.С. От много места чувам, че за разликата от 190тката, новия мотор след фейслифта 200кс. много веротно да е маслояд от нов в заложените по книжка диапазони. 150кс и 190 кс.(стария на 200кс.) са изпитани, че не лапат масло.
П.С. От много места чувам, че за разликата от 190тката, новия мотор след фейслифта 200кс. много веротно да е маслояд от нов в заложените по книжка диапазони. 150кс и 190 кс.(стария на 200кс.) са изпитани, че не лапат масло.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
- Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
- Двигател: DTSB
- Местоположение: СВ
Re: Върпос за покупка на B8 от Германия
С какви фарове са двата автомобила? Масово коли "нов внос" са с базови LED фарове.
Re: Върпос за покупка на B8 от Германия
С виското ниво матрични фарове са, панорама, дигитален кокпит, кожени ел. седалки с памет и масаж, без подгряване на волана и без печка.
-
- VW експерт
- Мнения: 13341
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Върпос за покупка на B8 от Германия
2.0тди/200кс е изцяло алуминиев.
Re: Върпос за покупка на B8 от Германия
Zdravko Zankov написа:2.0тди/200кс е изцяло алуминиев.
Което е го прави по-лош избор от 150 и 190кс?
Re: Върпос за покупка на B8 от Германия
не бих рискувал с 200 к.с. мотора, на доста места вече се пише , че си харчи масло от нов
Re: Върпос за покупка на B8 от Германия
DoH_KuXoT написа:не бих рискувал с 200 к.с. мотора, на доста места вече се пише , че си харчи масло от нов
Много благодаря за включването, вече клоня към другия модел
- samo_pechka
- Мнения: 8942
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Върпос за покупка на B8 от Германия
Най-добре.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Mercedes W213
- Двигател: E 400 V 6
Re: Върпос за покупка на B8 от Германия
Нивото на оборудване "бизнес" е достатъчно да ме откаже, а и цената е завишена, нищо че е фейслифт 8.5. С тия седалки...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 57 госта