Чудя се за Голф 8 1.5 бензин или 2.0 дизел автоматик. Има едни неща, за които не съм сигурен, но ме притесняват. Ще задам въпросите си и ще съм благодарен, ако може да ми отговорите:
1) 1.5 бензин със сухия автоматик ли е?
2) На 2.0 дизел трябва ли да му се сипва AdBlue?
3) Има ли много неща, които трябва да се изключват преди всяко тръгвана и по-скоро лесно ли се изключват или е яко цъкане по менютата? Имам в предвид дразнещите неща като start-stop, някакъв line-assist и въобще всичко, което дразни докато човек шофира.
4) Android Auto безжично ли е?
5) Има ли място за безжично зареждане на телефон?
6) След като вече управлението на климатичната система е през мултимедията това дразни ли много? Предполагам, че ако човек иска леко да си засили вентилатора трябва да цъкне поне няколко пъти по екрана?
7) Защо някои голфове имат нормални бутони по волана, а други са с капацитивни? Има ли някаква зависимост (двигател, година) от която зависи какви ще са бутоните?
Това са нещата, които ме притесняват. Може да добавите, ако има още някакви неща, които са притеснителни или дразнещи в тези коли.
Някой нещо може ли да каже за GTE версията? Дали е вариант, ако човек няма къде да го зарежда? При него автоматикът отново ли е сух?
Голф 8 въпроси
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Голф 8 въпроси
Последна промяна от totopz на Пон 24 мар 2025 9:02, променено общо 2 пъти.
Re: Голф 8 въпроси
1. Да
2. Да
3. Зависи и да и не. Аз нищо не изключвам.
4. Да
5. Да
6. Зависи и да и не. Мен не ме дразни и освен температура рядко пипам нещо друго.
7. R серията на 8 е с капацитивни бутони. Останалите са с обикновени бутони. При 8,5 мисля няма капацитивни бутони на волана.
2. Да
3. Зависи и да и не. Аз нищо не изключвам.
4. Да
5. Да
6. Зависи и да и не. Мен не ме дразни и освен температура рядко пипам нещо друго.
7. R серията на 8 е с капацитивни бутони. Останалите са с обикновени бутони. При 8,5 мисля няма капацитивни бутони на волана.
- mitko66
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 8 въпроси
1. да
2. да
3. Моят е MHEV и старт-стопът не дразни, съответно не го изключвам (а го правех редовно на другите си коли). Line - асиста дразни, от от лостчето за мигачите се изключва с 2 натискания и ми е станало навик.
4. да
5. да - ужасно прегрява, почти не го ползвам - за зарежданте използвам USB - c порта с кабел.
6. няма драми, свиква се лесно. За климатичната има бърз бутон до аварийните, най-често съм на auto 22 градуса.
7. при фейслифта върнаха физическите бутони, заради многото оплаквания от капацитивните. Вече са само такива.
Дразнещо за мен(нищо драматично) е щеката за капака, липсата на щора над поставките за чаши и най-много липсата на подсветка за слайдерите на климатика и усилването на звука на медията (на знам дали при 8.5 е коригирано?).
2. да
3. Моят е MHEV и старт-стопът не дразни, съответно не го изключвам (а го правех редовно на другите си коли). Line - асиста дразни, от от лостчето за мигачите се изключва с 2 натискания и ми е станало навик.
4. да
5. да - ужасно прегрява, почти не го ползвам - за зарежданте използвам USB - c порта с кабел.
6. няма драми, свиква се лесно. За климатичната има бърз бутон до аварийните, най-често съм на auto 22 градуса.
7. при фейслифта върнаха физическите бутони, заради многото оплаквания от капацитивните. Вече са само такива.
Дразнещо за мен(нищо драматично) е щеката за капака, липсата на щора над поставките за чаши и най-много липсата на подсветка за слайдерите на климатика и усилването на звука на медията (на знам дали при 8.5 е коригирано?).
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 20 мар 2025 19:26
- Автомобил: Passat B7 TDI 4motion 6M
- Двигател: CFFB
Re: Голф 8 въпроси
Здравейте!
Може ли някой колега да сподели какъв е кода на двигателя на 2.0 TDI 150 к.с. при Голф 8.5, до колкото знам преди фейслифта е DTSB?
Също дали на този - 8.5 дизела 150 к.с. се монтира DQ381 или DQ200?
Благодаря!
Може ли някой колега да сподели какъв е кода на двигателя на 2.0 TDI 150 к.с. при Голф 8.5, до колкото знам преди фейслифта е DTSB?
Също дали на този - 8.5 дизела 150 к.с. се монтира DQ381 или DQ200?
Благодаря!
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3965
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 8 въпроси
DQ381 е
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 20 мар 2025 19:26
- Автомобил: Passat B7 TDI 4motion 6M
- Двигател: CFFB
Re: Голф 8 въпроси
joro_kem написа:DQ381 е
Благодаря!
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 8 въпроси
Благодаря ви за отговорите! Сега като гледам разни обяви имам още въпроси:
1) Как се кара с това AdBlue? Голямо бреме и разход на пари ли е?
2) Гледам, че колите са с различни фарове. Едните имат нещо като лупи. По какво се различават фаровете?
3) Колите имат ли серийно подгрев на волана или е опция?
1) Как се кара с това AdBlue? Голямо бреме и разход на пари ли е?
2) Гледам, че колите са с различни фарове. Едните имат нещо като лупи. По какво се различават фаровете?
3) Колите имат ли серийно подгрев на волана или е опция?
Re: Голф 8 въпроси
1.Не е бреме финансово, но дизел на ВАГ за преобладаващо градско каране не бих взел.
2.На Лайф ниво мигачите са с лампа, другите са изцяло на диоди.
3. Подгряването на волана е опция. Тъпа опция за мен, но за много хора е жизненоспасяваща при температури под 3,14градуса по целзий.
2.На Лайф ниво мигачите са с лампа, другите са изцяло на диоди.
3. Подгряването на волана е опция. Тъпа опция за мен, но за много хора е жизненоспасяваща при температури под 3,14градуса по целзий.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20220
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 8 въпроси
AdBlue е препоръчително да се налива от туби по 10 литра от проверени производители. В зависиомост от начина на каране и разхода на гориво една туба 10 литра е достатъчна за 6-10 хиляди километра.
Тоест колкото повече гориво харчи колата, толкова по-често има регенерации и толкова повече AdBlue харчи. Една и съща кола (в случая моята) може да харчи както 5/100 ако се кара с 80-90 км/ч, така и 10/100 ако се кара с 180-190 км/ч.
И аз съм на мнение, че ако не се кара предимно извън града, колата трябва да е бензин и това не е само при VAG.
Тоест колкото повече гориво харчи колата, толкова по-често има регенерации и толкова повече AdBlue харчи. Една и съща кола (в случая моята) може да харчи както 5/100 ако се кара с 80-90 км/ч, така и 10/100 ако се кара с 180-190 км/ч.
И аз съм на мнение, че ако не се кара предимно извън града, колата трябва да е бензин и това не е само при VAG.
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 8 въпроси
Колко пари е тази туба 10 литра AdBlue? Значи, ако се кара по-бързичко трябва на всеки 6000 км да се сипва така ли? Сипването лесно ли става или е като едно време преливането на нафта/бензин по туби с фунии и т.н.?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20220
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 8 въпроси
Напоследък ползвам Ecofol AdBlue. Това е български производител, с когото се познаваме и той работи предимно за износ, но пусна и собствена марка. Цената за 10 литра туба е 25 лв в ИнтерКарс. Оригиналната течност VW е около 70 лв. При мен цената на AdBlue e около 1.5% от цената на горивото. Тоест за 10 000 км съм платил 2 600 лв за гориво и 40 лв за AdBlue.
Налива се супер лесно - тубите си имат накрайник, който се завира в дупката на AdBlue резервоара и тубата се вдига нагоре, докато се изпразни. Не цапа и не представлява някаква сложност.
Налива се супер лесно - тубите си имат накрайник, който се завира в дупката на AdBlue резервоара и тубата се вдига нагоре, докато се изпразни. Не цапа и не представлява някаква сложност.
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
- Автомобил: Passat B8-5
- Двигател: 150 TDI 7DSG
Re: Голф 8 въпроси
От декември 2023 до сега съм изминал 24хил.км.За този период съм допълнил 10л.Adblue.Двигател 2.0 TDI, 150к.с., автомат. Автомобила се кара ежедневно в София и почти всеки уикенд на дълго.
- bayernfan
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 13 авг 2010 0:10
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 8 въпроси
Здравейте,
Имах абсолютно същите въпроси. Смятам темата е доста полезна. Да дозадам някои неща:
1. Предвид, че кутията е със сухите съединители, която в миналото беше доста проблемна, пооправена ли е в новото поколение? Това ме кара да се насоча към Т-Рок 2.0 ТСИ или дизел.
2. Батерията на мекия хибрид горе долу какъв живот и дават и колко струва подмяната ако някой се е интересувал? Чух "не била скъпа", но това не казва много.
Гледам 1.5 еТСИ на около 120-150х км са поевтинели доста, което ме кара да бъда подозрителен. Да кажем, че с изцяло дигиталния кокпит и липсата на копчета ще се свикне. Дизела е по-опростен технологично и с по-добра кутия, но е рядък и скъп в това поколение. Добра алтернатива е Т-Рока тъй като е все още с копчета и не е хибриден, но като материали в купето има какво да се желае. Сеат има хубава промоция на Леони, вероятно последните под марка Сеат, но не ми трябва чисто нова кола, а и по-скоро бих взел Форментор втора ръка за тия пари.
Имах абсолютно същите въпроси. Смятам темата е доста полезна. Да дозадам някои неща:
1. Предвид, че кутията е със сухите съединители, която в миналото беше доста проблемна, пооправена ли е в новото поколение? Това ме кара да се насоча към Т-Рок 2.0 ТСИ или дизел.
2. Батерията на мекия хибрид горе долу какъв живот и дават и колко струва подмяната ако някой се е интересувал? Чух "не била скъпа", но това не казва много.
Гледам 1.5 еТСИ на около 120-150х км са поевтинели доста, което ме кара да бъда подозрителен. Да кажем, че с изцяло дигиталния кокпит и липсата на копчета ще се свикне. Дизела е по-опростен технологично и с по-добра кутия, но е рядък и скъп в това поколение. Добра алтернатива е Т-Рока тъй като е все още с копчета и не е хибриден, но като материали в купето има какво да се желае. Сеат има хубава промоция на Леони, вероятно последните под марка Сеат, но не ми трябва чисто нова кола, а и по-скоро бих взел Форментор втора ръка за тия пари.
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 8 въпроси
Имам въпроси и аз:
1. При отключване вечер светват фаровете и всички светлини вътре, от къде се премахва тази екстра, не ми допада много да съм постоянно под прожекторите :)
При заключване май също свети, а това няма как да съхранява акумулатора.
2. На какъв принцип е двуцилиндровият режим при 1.5 TSI a, създава ли проблеми в дългосрочен план.
3. Как най-лесно се изключва следенето на лента, че в мокро направо разтърсва колата.
1. При отключване вечер светват фаровете и всички светлини вътре, от къде се премахва тази екстра, не ми допада много да съм постоянно под прожекторите :)
При заключване май също свети, а това няма как да съхранява акумулатора.
2. На какъв принцип е двуцилиндровият режим при 1.5 TSI a, създава ли проблеми в дългосрочен план.
3. Как най-лесно се изключва следенето на лента, че в мокро направо разтърсва колата.
Последна промяна от Liminat на Вто 01 апр 2025 21:20, променено общо 1 път.
- mitko66
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 8 въпроси
3. лайн асиста се изключва най - бързо, като натиснеш бутона на края на лостчесто за мигачите, след което потвърдиш ОК с бутона от волана, става за 3 секунди и ми е нещо като навик везнага след потегляне - мисля, че можеше да го нагласиш и като шорткът на мултимедията - спекулирам, ще погледна.
2. не създава проблеми дългосрочно (от това, което съм чел и от 90 те хил. км изминати на моя голф) и не се усеща освен ако не си нагласил на дисплея пред теб да ти показва, че си в дву-цилиндър режим.
1. мен не ме дразни тази екстра и не съм се опитвал да я деактивирам, но от менюто за настройки на автомобила, вероятно можеш да ограничиш светлините.
2. не създава проблеми дългосрочно (от това, което съм чел и от 90 те хил. км изминати на моя голф) и не се усеща освен ако не си нагласил на дисплея пред теб да ти показва, че си в дву-цилиндър режим.
1. мен не ме дразни тази екстра и не съм се опитвал да я деактивирам, но от менюто за настройки на автомобила, вероятно можеш да ограничиш светлините.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ivailo_slavov, JMJ и 56 госта