Колеги , ще помоля за съвет , решил съм да закупувам VW Golf 4 - бензинов , въпросът ми е на кое от 2те да се спра : 1.8Т или 2.3 V5 , като ще помоля за плюсове и минуси , както и кава е разликата във вървежа , на 2.3 V5 не съм се качвал до сега :) .
Благодаря предварително :)



Голф 4 1.8Т или 2.3 V5
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т или 2.3 V5
Единствения + на V5 е че звучи по-добре. Поддръжката му не е по-евтина, въпреки липсата на принудително пълнене. Всичко останало е в полза на 1,8Т. 

- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Голф 4 1.8Т или 2.3 V5
С две ръце за 1.8Т, разбира се ако има читаво такова. И аз много бях навит, но все попадах на прехвалени и с висока покупна цена. Ето една бройка, за заигравка! http://www.cars.bg/c1288582?ref=203 

-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 1.8Т или 2.3 V5
Малко offtopic ми е въпроса, но е по темата. 2.3 мотора с демпферен маховик ли е?
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Голф 4 1.8Т или 2.3 V5
И двата мотора от темата са с демфер на съединителя 

- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: Голф 4 1.8Т или 2.3 V5
Лични впечатления и от двата мотора
1.8т - по-нисък разход сравнение с 2.3
1.8т - по-пъргав, но силно зависи кой колко живот има в него
1.8т - доста по трудно се кара кротко заради наличието на малка турбинка която идва рано (2500 оборота) и те кара да го газиш
1.8т - не може да се кара градско с 40 на 5та така както 2.3 би ти позволил
1.8т- има ангренаж 2.3 има верига..едното е на 40 000км другото 150 000 - 200 000км лошото е че трябва да се вади мотора (2.3) за да се свали и смени веригата защото е от към скоростите...
за звук..2.3 си гали ухото, и то доста приятно
За жегите при 1.8т се усеща по голяма разлика във вървежа спрямо 2.3 от топлия въздух
1.8т - бобини и свещи
2.3 - бобина кабели и свещи
при по голям късмет ако откриеш 2.3 след смяна на верига или на малко хиляди и поддържан единственото което ще сменяш е маслото, без да броим кабелите и свешите при обслужването ако се слага газ.
1.8т - по-нисък разход сравнение с 2.3
1.8т - по-пъргав, но силно зависи кой колко живот има в него
1.8т - доста по трудно се кара кротко заради наличието на малка турбинка която идва рано (2500 оборота) и те кара да го газиш
1.8т - не може да се кара градско с 40 на 5та така както 2.3 би ти позволил
1.8т- има ангренаж 2.3 има верига..едното е на 40 000км другото 150 000 - 200 000км лошото е че трябва да се вади мотора (2.3) за да се свали и смени веригата защото е от към скоростите...
за звук..2.3 си гали ухото, и то доста приятно
За жегите при 1.8т се усеща по голяма разлика във вървежа спрямо 2.3 от топлия въздух
1.8т - бобини и свещи
2.3 - бобина кабели и свещи
при по голям късмет ако откриеш 2.3 след смяна на верига или на малко хиляди и поддържан единственото което ще сменяш е маслото, без да броим кабелите и свешите при обслужването ако се слага газ.
Re: Голф 4 1.8Т или 2.3 V5
Здравейте колеги, и аз седя пред подобна дилема. Дойде време да сменя вярното поло комби 1.6 101к.с. Сега търся 1.8Т или 2.8 v6 комби 4х4.
Въпрос към отворилия темата и останалите учасници, защо не влиза в дилемата 2.8 v6 204 ps? Както разбирам не харчи повече от v5, а е топ модел.
Това което аз съм предвидил е пълен тест на избраното возило.
-Проверка за пренабити номера.
-Вагком диагностика.
-Тест в оторизиран сервиз на фолксваген или оглед от фирма. (не съм сигурен дали е редно да публикувам, не съм ползвал още услугите им)
-Посъветваха ме да внимавам с италиански автомобили. Родни търговци изкупват коли с неплатени данци, които при излизане от страната могат да бъдат конфискувани.
-Ще заделя пари, за да съм готов за повредено турбо, верига за смяна или каквото по-голямо излезне. Ясно, е че при втора ръка автомоби винаги може да излезне нещо. Не може да искаме от кола за 4-6000лв. да кара 100 000 без нито един дефект.
П.С. да не отварям поредната тема, ще бъда благодарен за отзиви от в6 204к.с. 4х4, представяне в лоши суловия дъжд и сняг, разход в/извън града и поддръжка.
Благодаря.
Въпрос към отворилия темата и останалите учасници, защо не влиза в дилемата 2.8 v6 204 ps? Както разбирам не харчи повече от v5, а е топ модел.
Това което аз съм предвидил е пълен тест на избраното возило.
-Проверка за пренабити номера.
-Вагком диагностика.
-Тест в оторизиран сервиз на фолксваген или оглед от фирма. (не съм сигурен дали е редно да публикувам, не съм ползвал още услугите им)
-Посъветваха ме да внимавам с италиански автомобили. Родни търговци изкупват коли с неплатени данци, които при излизане от страната могат да бъдат конфискувани.
-Ще заделя пари, за да съм готов за повредено турбо, верига за смяна или каквото по-голямо излезне. Ясно, е че при втора ръка автомоби винаги може да излезне нещо. Не може да искаме от кола за 4-6000лв. да кара 100 000 без нито един дефект.
П.С. да не отварям поредната тема, ще бъда благодарен за отзиви от в6 204к.с. 4х4, представяне в лоши суловия дъжд и сняг, разход в/извън града и поддръжка.
Благодаря.
Re: Голф 4 1.8Т или 2.3 V5
Ох, Котьо! Хубаво е Аудито, там няма да питам как е с поддръжка на 2 турбини. При споменатите двигатели и конфигурации, е време да вметна, че търся стабилен семеен автомобил. Защо искам такива двигатели, защото цялото оборудване е по-здраво инадеждно. Всичко над 150 к.с. ми е в повече, но пък v6 си е v6.
Автомобилите които гледах са:
Passat и A4 - разубедиха ме, заради алуминиевите носачи.
Skoda Octavia - тепърва разучавам и им търся слабото място спрямо голф и бора.
Разбира се Golf/Bora комби.
Като цяло пазара ми се вижда много свит, спрямо 2011 когато си взех полото. Накрая ще се окаже, че ще продължа да си го карам. 6.5/100 (7-7.5 с климатик) газ извънградско се е далавера.
Автомобилите които гледах са:
Passat и A4 - разубедиха ме, заради алуминиевите носачи.
Skoda Octavia - тепърва разучавам и им търся слабото място спрямо голф и бора.
Разбира се Golf/Bora комби.
Като цяло пазара ми се вижда много свит, спрямо 2011 когато си взех полото. Накрая ще се окаже, че ще продължа да си го карам. 6.5/100 (7-7.5 с климатик) газ извънградско се е далавера.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т или 2.3 V5
Скачай в джаза и не го мисли......готова кола, с газ...За миг няма да се замисля !
Не се плаши от тия 2 турбини....на пазара части бол !
Е колегата TIL ще ти сподели за страха....сега не можеш да го накараш да слезе
Ето ти и темата му за размисъл
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=441432
Не се плаши от тия 2 турбини....на пазара части бол !
Е колегата TIL ще ти сподели за страха....сега не можеш да го накараш да слезе

Ето ти и темата му за размисъл
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=441432
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.8Т или 2.3 V5
За 2.8 v6 има теми, ползвай търсячката, даже има една тема и от мен, аз като си купувах моя голф.
По темата, ако колегата търси вървеж и тунинг под капака, определено 1.8Т е неговият автомобил! По-пъргав, както казаха колегите от 2.3, по-малко харчи като гориво, но и личното ми виждане, е че предразполага за повече натискане на педала
Инак ако пътуваш много извън града и не си фен на състезателното каране, може би 2.3 или 2.8 са твоя автомобил. Друго си е извънградско да си караш кола с 5-6-8-10-12 цилиндъра
Отделно 2.3 има вариант да е 4Motion, не каза точно кой модел 2.3 искаш, този с 4MOtion-а или този само с предно? Ако е с 4Motion, става още по стабилен, много приятна возия и много по добре стои на пътя от колкото 1.8Т, аз лично не бих си взел 2.3 само с предни, определено бих предпочел 1.8Т ако не искам 4Motion.
2.3 VR5 (170 Hp) 3/5 170 Хечбек 5 1999 2003
2.3 VR5 4motion (170 Hp) 3 170 Хечбек 5 1999 2003
2.3 V5 (150 Hp) 3/5 150 Хечбек 5 1997 2000
2.3 V5 4motion (150 Hp) 3/5 150 Хечбек 5 1998 2000
ПП: тоя голф от обявата (1.8Т), за тия пари, изглежда доста добре и с доста приличен пакет, мисля че си заслужава да се види
По темата, ако колегата търси вървеж и тунинг под капака, определено 1.8Т е неговият автомобил! По-пъргав, както казаха колегите от 2.3, по-малко харчи като гориво, но и личното ми виждане, е че предразполага за повече натискане на педала


2.3 VR5 (170 Hp) 3/5 170 Хечбек 5 1999 2003
2.3 VR5 4motion (170 Hp) 3 170 Хечбек 5 1999 2003
2.3 V5 (150 Hp) 3/5 150 Хечбек 5 1997 2000
2.3 V5 4motion (150 Hp) 3/5 150 Хечбек 5 1998 2000
ПП: тоя голф от обявата (1.8Т), за тия пари, изглежда доста добре и с доста приличен пакет, мисля че си заслужава да се види

Re: Голф 4 1.8Т или 2.3 V5
Един приятел ми повери неговото А3 с 1.8Т за няколко хиляди километра и сега спокойно мога да кажа, че следващата ми кола ще е Голф 4 с този двигател.
Според мен е съотношението разход/вървеш е супер :)
Според мен е съотношението разход/вървеш е супер :)
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 1.8Т или 2.3 V5
Аз пък преди да седна в б5.5 1.9 131к.с гледах 1 ауди а4 1.8т но собственик на автозервиз. Такова умряло нещо не бях карал. 100% бях сигурен, че му има нещо, за това го и подминах. Оглеждай се добре!
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re: Голф 4 1.8Т или 2.3 V5
И защо да е с електронна гас, да си има проблеми ако го газифицира в което съм почти сигурен според бюджета на колегата. Към автора 1,8 Т е мотора с механична гас 

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта