Здравейте,
Някой колега които да е карал или да има наблюдение над Audi A6 2.4 V6 24V - 177hp. (Audi C6 -3rd generation)
Мисля да сменям пасата с подобно Ауди, и все още се чудя дали е удачен двигателя, лесен ли е за подръжка и прочие - мисля че този двигател не се вгражда на VW, a само на Ауди.
Предварително благодаря
Питанка за Ауди А6 2.4 V6 24V - 2005г.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Здрасти,
тук май нямаме човек с такова моторче.
Това, което знам за този мотор е по-скоро за окомплектовката му със скоростните кутии.
А6 с този мотор бива 3 вида:
Предно и ръчна скоростна кутия (6 степенна).
Предно и multitronic (ето тук са ми големите резерви).
Куатро и ръчна скоростна кутия (6 степенна).
Верно, че спрямо първите мултитроници от края на 90-те години предполагам, че след 2005 г. има промени, защото и на 3.2 мотора също се предлага с такава. Но поне в началото като излязоха никой не каза една добра дума за тях от към ресур и безпроблемно обслужване. Да, колата "превключва" като тролей. Не можеш да усетиш кога минава на друга предавка, защото това става с едни ремъци. И при тях е точно слабото място или поне беше в началото.
Що се отнася до мотора имах познат, който караше предишното поколение 164 кс. в Ауди А4. Освен доста високия разход, около 13 ~ 14 градско, друго нищо не го е притеснявало.
П.П. Аз лично си падам по 6 цилиндровите мотори!
тук май нямаме човек с такова моторче.
Това, което знам за този мотор е по-скоро за окомплектовката му със скоростните кутии.
А6 с този мотор бива 3 вида:
Предно и ръчна скоростна кутия (6 степенна).
Предно и multitronic (ето тук са ми големите резерви).
Куатро и ръчна скоростна кутия (6 степенна).
Верно, че спрямо първите мултитроници от края на 90-те години предполагам, че след 2005 г. има промени, защото и на 3.2 мотора също се предлага с такава. Но поне в началото като излязоха никой не каза една добра дума за тях от към ресур и безпроблемно обслужване. Да, колата "превключва" като тролей. Не можеш да усетиш кога минава на друга предавка, защото това става с едни ремъци. И при тях е точно слабото място или поне беше в началото.
Що се отнася до мотора имах познат, който караше предишното поколение 164 кс. в Ауди А4. Освен доста високия разход, около 13 ~ 14 градско, друго нищо не го е притеснявало.
П.П. Аз лично си падам по 6 цилиндровите мотори!
- raziel
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това което съм харесал е
Куатро и ръчна скоростна кутия (6 степенна).
Аз в момента карам Автоматик страшно ми е удобно но заради Аудито, цената и визията си заслужава да мина пак на ръчка:)
Нямах възможност да го карам много, само 2 кръгчета направих в Пловдив днес но останах приятно изненадан, макар да не е много повече коне от моят пасат, дърпа доста повече
А нещо специфично при подръжката на V6?
Забелязах че има V6 - 30V и 24V...
Куатро и ръчна скоростна кутия (6 степенна).
Аз в момента карам Автоматик страшно ми е удобно но заради Аудито, цената и визията си заслужава да мина пак на ръчка:)
Нямах възможност да го карам много, само 2 кръгчета направих в Пловдив днес но останах приятно изненадан, макар да не е много повече коне от моят пасат, дърпа доста повече

А нещо специфично при подръжката на V6?
Забелязах че има V6 - 30V и 24V...
- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
raziel аз също съм се засилил към въпросната кола, даже бях пускал тема и тук и в Ауди форума, но явно малко са щастливците които я имат. За момента съм на фаза обмисляне и нямам твърд избор на двигател, и 2.7ТДИ и 3.0ТДИ и този които си посочил ми харесват. Чудя се даже дали комби да е или седан.
Междодругото доколкото знам това е мултитроник 3-та генерация и проблемите които ги имаха първите модели са отстранени.
Ако имаш някъде линкове от където може човек да почерпи повече информация ще съм ти благодарен да споделиш.
Междодругото доколкото знам това е мултитроник 3-та генерация и проблемите които ги имаха първите модели са отстранени.
Ако имаш някъде линкове от където може човек да почерпи повече информация ще съм ти благодарен да споделиш.
- raziel
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За съжаления нямам никаква информация, в момента започвам проучване.
Аз днеска се запалих докато бях при един приятел който е собственик на подобна и иска да я продава.
Колата е с тунинг до пълен facelift на S6, изцяло подменена предница и задница, единствено двигателя вътре си е от А6
И понеже е пренуден да я продава заради лични причини, цената е много добра.
Аз като цяло харесвам автоматик, макар че карах новият пасат с DSG и не останах много очарован след като на светофара на семинарията тръгна назад при пусната спирачка:)
В случият обаче въпроса не опира до избор а до това да реша дали си заслужава смяната и дали двигателя е добър.
Относно комбито на Ауди А6 е много красиво и мен много ме кефи как изглежда отзад:), но може би аз съм извратен защото и аз карам Комби
Дизел определено не искам заради цената му, и подръжката.
Аз днеска се запалих докато бях при един приятел който е собственик на подобна и иска да я продава.
Колата е с тунинг до пълен facelift на S6, изцяло подменена предница и задница, единствено двигателя вътре си е от А6

И понеже е пренуден да я продава заради лични причини, цената е много добра.
Аз като цяло харесвам автоматик, макар че карах новият пасат с DSG и не останах много очарован след като на светофара на семинарията тръгна назад при пусната спирачка:)
В случият обаче въпроса не опира до избор а до това да реша дали си заслужава смяната и дали двигателя е добър.
Относно комбито на Ауди А6 е много красиво и мен много ме кефи как изглежда отзад:), но може би аз съм извратен защото и аз карам Комби

Дизел определено не искам заради цената му, и подръжката.
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Колега, без да ти влиая на избора но правилния вариант е 3.0 тди това са моторите за момента заедно сьс на Баварците моторите 3.0 д пише на тях
нямат равни братле, заеби всичко останало. Сега нито сьм заклет дизелжия , нито нещо искам да изтькна нафтата то е имало много теми знаите какво става накрая
, но за горните два случая изброени от мене , на черното бяло не мога да кажа.



- Тульский Токарев
- Мнения: 439
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Тульский Токарев
- Мнения: 439
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
Значи с редовни профилактики, имаме една от първите А6 2.4 с multitronic и мога да кажа че не е имало абсолютно никакъв проблем със скоростната кутия. Иначе колата е супер и върви повече от прилично. И разхода е повече от добър - 7.4 извънградско без ръчка - 12-13 градско ама няма как. Иначе автоматика е най-добрата възможна екстра за градско каране
Единствения проблем който се появи е че багажника не се затваря от време на време. Но иначе като цяло много добра и красива кола.

Единствения проблем който се появи е че багажника не се затваря от време на време. Но иначе като цяло много добра и красива кола.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pietrokaja и 45 госта