реших да сменявам колата заглеждам се по шараните по точно 1.9 тди
ако някои иска да сподели полужителни и отрицателни виждания ще бъда благодарен
ПОЗДРАВИ!
Споделете мнения за ШАРАН
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ПД - Пръдлив Дреб
п.с. означава помпа-дюза.....обяснението е ненужно...мисля сам се досещаш какво правят....помпят и дозират ахахахахах
Дизеловите двигатели с впръскваща техника помпа-дюза, с коефициент на полезно действие от 45%, се числят към най-ефективните двигатели с вътрешно горене.
При впръскващата система помпа-дюза всеки цилиндър има една единица помпа-дюза, която създава високо налягане за впръскване, до 2.400 бара, и горивото, в точното количество и в точния момент, се впръсква. Чрез монтиране в цилиндровата глава отпадат тръбопроводите за високо налягане, които са необходими при обичайната разпределителна впръскваща помпа.
Налягането се създава механично. Чрез допълнителна гърбица на разпределителния вал за управление на клапаните се задейства малко бутало(„плунжер”). Гърбицата е профилирана така, че това се случва с по-висока скорост, за да се постигне бързо високото налягане. Процесът на впръскване се управлява във времето от магнитен клапан. Създаването на налягането може да стане едва тогава, когато магнитният клапан се затвори(електрически). Бързото затваряне на клапана се грижи за рязко приключване на впръскването, което е много важно за пълното и чисто изгаряне.
Предимствата на впръскващата техника помпа-дюза са малките емисии на вредни вещества, както и по-ниският разход на гориво при печелене на мощност.
п.с. означава помпа-дюза.....обяснението е ненужно...мисля сам се досещаш какво правят....помпят и дозират ахахахахах
Дизеловите двигатели с впръскваща техника помпа-дюза, с коефициент на полезно действие от 45%, се числят към най-ефективните двигатели с вътрешно горене.
При впръскващата система помпа-дюза всеки цилиндър има една единица помпа-дюза, която създава високо налягане за впръскване, до 2.400 бара, и горивото, в точното количество и в точния момент, се впръсква. Чрез монтиране в цилиндровата глава отпадат тръбопроводите за високо налягане, които са необходими при обичайната разпределителна впръскваща помпа.
Налягането се създава механично. Чрез допълнителна гърбица на разпределителния вал за управление на клапаните се задейства малко бутало(„плунжер”). Гърбицата е профилирана така, че това се случва с по-висока скорост, за да се постигне бързо високото налягане. Процесът на впръскване се управлява във времето от магнитен клапан. Създаването на налягането може да стане едва тогава, когато магнитният клапан се затвори(електрически). Бързото затваряне на клапана се грижи за рязко приключване на впръскването, което е много важно за пълното и чисто изгаряне.
Предимствата на впръскващата техника помпа-дюза са малките емисии на вредни вещества, както и по-ниският разход на гориво при печелене на мощност.
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Сома по-хубав Не си оцелил раздела
Иначе шарана е перфектна кола за семейство с дете или деца ,има място за багаж ,комфортна и както се вика отзад може да се играе и карти Иначе за чупене ,както каза колегата отгоре - всичко се чупи.Немска машина е ,но по тия нашите пътища ,с тези наши горива и с тези части които продават по магазините
Иначе шарана е перфектна кола за семейство с дете или деца ,има място за багаж ,комфортна и както се вика отзад може да се играе и карти Иначе за чупене ,както каза колегата отгоре - всичко се чупи.Немска машина е ,но по тия нашите пътища ,с тези наши горива и с тези части които продават по магазините
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Обслужвам на един приятел галаксито - същий шаран е, удобно е за дълъг път, има много лиготии вътре и адски широко. Лично според мен най-удобни са първият ред седалки, другите нещо са ми като в автобус. Като подръжка - http://www.autoteile-shopping.de/default.asp?lang=en - можеш да видиш всичко. Нормално е. Вземи си двигател с повече коне - купето е голямо.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
викат им Шалхамбри
карам над 80 хиляди такъв бензинов .... Илко най чупещите се части са на другата легенНа марка Форд , най- уязвими са каретата и кутията ...фордови .... колата не трябва да и се въртят гуми да се ходи по полето с нея иначе на всеки 40 хил. си дъбр ден каренца мои
висчко друго е както при всички нови коли, чупи се както при тях
относно конфорт при возене няма аналог в класа си
ако си спокоен шофьор и имаш пари за подръжка давай
за дизелите не съм много склонен ...всички са на много километри .
карам над 80 хиляди такъв бензинов .... Илко най чупещите се части са на другата легенНа марка Форд , най- уязвими са каретата и кутията ...фордови .... колата не трябва да и се въртят гуми да се ходи по полето с нея иначе на всеки 40 хил. си дъбр ден каренца мои
висчко друго е както при всички нови коли, чупи се както при тях
относно конфорт при возене няма аналог в класа си
ако си спокоен шофьор и имаш пари за подръжка давай
за дизелите не съм много склонен ...всички са на много километри .
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
наистина като проблемни са наи ве4е каретата-външни и вътрешни;но за 1800кг ван не е страшно да се менят на стотина хиляди километра и другото което е 4е вси4ко зависи от поддръжката;от 3 години няколко такива са ми под погледа и вси4ките са с по над 500000км,единия наближава 860000
имам ли4ен VR6 шаран от няколко месеца,а и от опит и смея да твърдя 4е за здравина първото поколение на модела е по сполу4ливо от по новите-вси4ко е по ка4ествено
имам ли4ен VR6 шаран от няколко месеца,а и от опит и смея да твърдя 4е за здравина първото поколение на модела е по сполу4ливо от по новите-вси4ко е по ка4ествено