Някой да каже нещо за Citroen Xantia 94-96 1.9TDI?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7907
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Някой да каже нещо за Citroen Xantia 94-96 1.9TDI?

Мнениеот zfa159 » Чет 11 сеп 2008 22:51


Иде реч за дизелова.Седан засега ама зависи какво ще изпадне читаво.Един приятел си търси и ме замисля и мен ама незнам доколко са читави а нямам преки впечатления.
За френския дизел съм слушал легенди а и си е наистина добър.Хидравликата в окачването не е голям проблем - доколкото знам рядко дава проблеми а чарковете на са бесна цифра.Возил съм се ама на бензинова - доста приятна возия има като разбира се много зависи от настройката на окачването.
Ако някой има преки или непреки впечатления нека каже.
Интересуват ме основно разход,предницата и задницата как са като окачване (здрави,кекави,какъв им е случая) и т.н.
Засега ориентацията на моя човек е за Xantia около 95-96 година 1.9 ТДИ 90к.с. класическия мотор ,с климатик или климатроник.Гледах,че имат разни изпълнения с мултифункционален волан и т.н. ама това са подробности според конкретния автомобил.
Предварително благодаря!




Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Чет 11 сеп 2008 23:11


batmilko трябва да има най-добри наблюдения


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7907
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 11 сеп 2008 23:15


Dan4ote написа:batmilko трябва да има най-добри наблюдения

Ами дано да се изкаже по въпроса :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 11 сеп 2008 23:58


като ще е ксантия поне да е от последните с хидроактив3 ока4ването(колата не пада на земята като я угасиш)мотора е един от наи добрите на пежо-ситроен за времето си
проблемен е регулатора за налягането
като цяло не е лоша кола ,но ве4е е края на 2008г.....


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Пет 12 сеп 2008 7:38


По-добре си вземи 2.0 HDI и да е малко по-нова година.Другия вариант е Ксара която не е с сфери и също е доста добра кола


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Пет 12 сеп 2008 7:42


batmilko го взе преди 6 месеца май :roll: 1.9 тди 90кс.Навъря му 12000км в Бг. до сега :lol: И до колкото знам няма никакви проблеми с него :D
ама той да си каже :wink:


Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dan40 » Пет 12 сеп 2008 7:52


Аз съм карал Ксантия , и те съветвам ако взимаш такъв автомобил да е след 96 година , защото на предишните хидравликата им не е читава . Моята беше 94 година и имах доста проблеми с хидравликата (възможно е и моята да беше обречена нещо) . Иначе като цял е мн. добра кола - возия , интериор , големина . А , и частите са малко скъпички , да не говорим , че тая кола си иска да си я пипа човек който си разбира от Xantia :) Намери нещо след 96 и си свиркай ;)

П.С. Ако вземеш Ксантия те съветвам да я минеш при Мето ( прави само Ксантии и е факир) . Той няма да те подведе дали е читава или не . Ако имаш въпроси относно него , питай ме на ЛС , ще ти кажа каквото те интересува


Потребителски аватар
veritas
Капитан пустиняк
Мнения: 2565
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот veritas » Пет 12 сеп 2008 8:03


Мдам бай Миле е човекЪ :wink: Да ти кажа май има само дор=бри отзиви за него


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 12 сеп 2008 8:44


Отностно мотора и аз мога да се изкажа, те ситроен и пежо моторите им са същите ( или поне дизелите ).
1.9 ТД мотора е надежден, здрав но не толкова пъргав. Има навика да погорява в повече в града и ако му стъпиш на врата на магистралата.
От страна към нафта не е чувствителен като ХДИ'то може да му наливаш каквото ти душа ( тубата ) намери.


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Пет 12 сеп 2008 9:00


Имам роднини в Испания и си купиха Ксантия, но не е дизел. Та мисълта ми е за купето - постоянно колата е по сервизи и ремонти, а за върха пред месец както я паркирали се скъсал носача на предния амортисьор. А там дупки и натоварване на ходовата част като по нашите пътища няма. Иначе ако видиш колата на външен вид ще кажеш че сега слиза от конвейра.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 12 сеп 2008 9:02


Едно аверче имаше такава и то в перфектно състояние внесена от Швейцария/мисля че обаче се навдигаше като тръгва/.Впечатленията са много добра возия ,вътре добре направена ,ама е не особенно пъргава+доста лакома и частите верно са скъпи/добре че на него не му се наложи да изпита много цените/.След като я продаде тия дето я взеха нещо прецкаха по мотора и се ръснаха ени суми дето им излезна половината цена на колата.
P.S.Сега кара някво Деу/май Ланос/ и е доста по-.доволен като цяло-та си прави сметката.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пет 12 сеп 2008 9:13


Относно мотора - 1.9 ТД - непретенциозен от към нафта, набира си се много добре, върви без проблеми единствено според мен има навика да понагрява малко повече (държи примерно постоянни 100-105 градуса) като опънеш дълъг баир, но може би след профилактика на перки, радиатори.... ще видим тогава

Относно хидравликата - мита са скъпото обслужване е разбит :lol: примерно пълненето на всичките 6 сфери е 6х5 лв. = 30 лв. :wink:
Ако трябва да смениш някоя сфера е от порядъка на 70-80 лв., като това е цена от АМК - сравни я с цената на амортисьор за голф от юнитрейд например 8)

Малко са слаби от към елктрика, но това за френска кола май е нормално, все пак обаче при мен няма някакъв сериозен, па като се замисля дори и несериозен проблем, само, че моята кола е 99 год. производство - регистрация - 2000 г.

Разхода - за 12000 км. средният разход ми е 7.6/100
Разделено извън града държа около 6/100 и надолу, а в града стигам до 10/100, но за София и маршрута ми това мисля е нормално

Като возия няма какво да говоря

Като екстри - ами при ксантията си се води нормално оборудване, това дето при голфа е екстра :lol:

Относно годините - по-добре събери още някой лев и търси нещо с новия фейс-лифт. Ако вземете от тия години дето търсиш - първата работа да смениш макферсоните, щото да не видиш как излиза предния "амортисьор" през капака :lol: :lol: :lol:

Относно Хидравликата - зависи на какво случиш - мойта не е хидроактив - т.е. има само 6 сфери - но пак не пада като я загасиш - затова е 6-тата антисинк сфера, хидроактив има със 7, 8 сфери....

За повече инфо, а там има доста такова и доста полезно - http://citroen-bg.net/forum/

Успех :!:


Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dan40 » Пет 12 сеп 2008 9:24


На мен в АМК за единия макферсон ми бяха обадили цена от 170 лв . Това ако не е скъпо :) Верно че на 8-9 години се налага смяната , но на тези пътища като нашите , смяната си е наложителна . Отделно фланеца при радиаторчето на парното заедно с маркучите струваше 240 лв :) Добре че става от Берлинго с малко преправяне та минах по тънко . Трябва да имаш в предвид , че радиаторчето на парното също е от слабите страни на Xantia- та. Във форума на Citroen имаше една тема където един пич беше описал подробно какво е сменял , заедно с цените . Пии един валерян преди да я прочетеш :)

П.С. Observer , поздравления за лаченяка :) Въпреки всичко което съм преживял с моята "Закъсантия" , все още не мога да намеря такава возия и комфорт като нейната , сигурно няма и да намера в бъдещите ми коли :)


Потребителски аватар
Apokalypsis
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Apokalypsis » Пет 12 сеп 2008 11:36


batmilko написа:

Съгласен съм с теб.Намесвам се като собственик на пежо 406 1,9TD-здрав и непретенциозен откъм нафта-доволен съм-гори 6,5-7извънградско с клима.И все пак си мисля,че 2,1TD или 2,0HDI-110 са по-добър избор за теб-по-пъргави са.Успех!


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Пет 12 сеп 2008 11:55


batmilko написа:Като екстри - ами при ксантията си се води нормално оборудване, това дето при голфа е екстра :lol:

Тц тц забрай от де си тръгнал........ :lol: Както казват хората Порснаше пилце ,пое..ше квачке......... :twisted:



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: anton123 и 49 госта