Здравейте колеги,
Поради разрастване на работата ми се налага да закупя нискобюджетна баничарка.Спрял съм се на Рено Рапид/Експрес или Ситроен С 15.От познати съм чувал, че Ситроена има някакво шаси и от там има по голяма товароносимост и по малка претенциозност към гниене.От друга страна Реното има капак на тавана над задните врати който позволява да се качват дълги товари.Тъй като нямам никакъв опит с гореизброените марки, бих се радвал на мнения на хора, които са ползвали или познават съответните модели.За да дам предварителен отговор на въпроса: "за какво ще се ползва" ще кажа и за дълги товари, по малко и за тежки такива повече.
Поздрави.
Рено Рапид или Ситроен С 15
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
Сакън недей С15. Иначе дизел 1,9 е куче . Трака бръмчи и върви, не е капризен на нафта,но е адски тромав. Зимата с 1-2подгрявания / изключване и пак вкл на контакт / пали. Адски зле е за паркиране и маневри - няма серво. Освен това е велосипедни гуми - 135.. Вътре бе адски тясно - 2 ма се подбутват, за висок човек пак е проблемно няма място назад на седалката.
Дълги товари забрави За товарене съм го товарил с 800 кг само не ме питай за колко време се прибрах от Пловдив до Варна - половин час ускоряване, за изпреварване забрави. Ходовата част е калпава има 1 псевдоносачи дето само ментета продават и нов да сложиш за 5-10 000км е разбит.
Само за сведение с Комбо 1,3 CDTI с 600кг товар съм се репчил на Туарег 3л на завоите изостава, но на прави участъци ме изпреварва все едно съм спрял. Но беше коректна дръпка - и двамата веднага намаляваме екстрено, ако стане напечено , ккато и за даване на път за изпреварване.
На 50-60000км стана маслояд , има вибрации и на празен ход
Забравих - няма предпазна решетка м/у водача,пътника и товарния отсек - има 2 тръби само и при рязко спиране дребни неша идват на гости при водача.Ако вземе С15 крика е в двигателния отсек . В дясно на пътника няма топло.
По добре се ориентирай на 1 Кади или Сеат Инка. Има вариант и с задна седалка.Миналата година и аз бях пред този избор , но изпадна изгодно Шарана . Като махна 2-я ред седалки става огромен пикап
Иначе на Рапида е голям плюс капандурата на покрива - идеално за дълги предмети.
Дълги товари забрави За товарене съм го товарил с 800 кг само не ме питай за колко време се прибрах от Пловдив до Варна - половин час ускоряване, за изпреварване забрави. Ходовата част е калпава има 1 псевдоносачи дето само ментета продават и нов да сложиш за 5-10 000км е разбит.
Само за сведение с Комбо 1,3 CDTI с 600кг товар съм се репчил на Туарег 3л на завоите изостава, но на прави участъци ме изпреварва все едно съм спрял. Но беше коректна дръпка - и двамата веднага намаляваме екстрено, ако стане напечено , ккато и за даване на път за изпреварване.
На 50-60000км стана маслояд , има вибрации и на празен ход
Забравих - няма предпазна решетка м/у водача,пътника и товарния отсек - има 2 тръби само и при рязко спиране дребни неша идват на гости при водача.Ако вземе С15 крика е в двигателния отсек . В дясно на пътника няма топло.
По добре се ориентирай на 1 Кади или Сеат Инка. Има вариант и с задна седалка.Миналата година и аз бях пред този избор , но изпадна изгодно Шарана . Като махна 2-я ред седалки става огромен пикап

Иначе на Рапида е голям плюс капандурата на покрива - идеално за дълги предмети.
Последна промяна от kris11 на Чет 21 юни 2012 8:58, променено общо 3 пъти.
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
e след това изказване за Ситроена по добре да не знаеш за Рено
Ситроена е по добрия избор

Ситроена е по добрия избор
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
alexx написа: Ситроена е по добрия избор
Абсолютно си прав! A най-добре е VW CADDY 9K!
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
Тъй като бизнеса "прохожда" а пък не съм фен на новите "извратени" мотори ми е необходим прост и относително (според състоянието и км.)здрав двигател и евтино окачване и наличието на шаси или някаква укрепваща рама(желателно, но не задължително).Предполагаем пробег около 10 000 на година предимно Софийско и близко извънградско.Нямам намерение да се състезавам, ако вдига 90-100 на магистрала с товар всичко е О.К.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
Колега какъв е бюджета? Защо не помислиш за канго или партнер, "чистите" дизели без турбо и простотии?
Две канга изтъркалях на по 170к километра, сега партнер 140к гони и той.
Повярвай ми здрави са и поддръжката е по джоба на "частно" лице.
Две канга изтъркалях на по 170к километра, сега партнер 140к гони и той.
Повярвай ми здрави са и поддръжката е по джоба на "частно" лице.
-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
Може да погледнеш и Fiat Scudo/Peugeot expert/ Citroen jumpy. бащами имаше Fiat-а 2,0JTD моторът е френски на пежо, както и почти всички части по купето, държеше на товар и здраво каране(като служебна кола).проблеми не е създавало никакви. понеже каза че искаш по-обикновенно може да погледнеш 1,9 атмосферния дизел и турбо-дизълът и те са доста здрави.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
Аз пък съм за Рено. По-икономичен мотор, на здравина са еднакво идиотоустойчиви. Чарковете са евтини и е ремонтопригодно. Люкчето на тавана отзад е наистина много удобно за дълги предмети.
Ситроена е пък по-широк отзад.
Вземи по-запазената кола.
Ситроена е пък по-широк отзад.
Вземи по-запазената кола.
- empaher
- Мнения: 398
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
Кола на толкова години и то при всички положения карана за служебна ,няма как да е много запазена.Поне това е мойто мнение.На 10тина годишна баничарна надали километрите са под 300 000.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
Само мен ли ме разтърси за Комбо то!?
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
А някое кади от първите ??
Опел Комбо от първите ?
Опел Комбо от първите ?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
Първите Кади и Комбо отдавна са минали през скрапа. Днес се загледах из Плевен - доста Рена се движат.
- samo_pechka
- Мнения: 8950
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
Ами Форд Ескорт-товарен или Куриер - тях гледахте ли ги ?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
Combo 2007 1,3 CDTI хвърли насред пътя турбо и ЕГР. Скъсана ос на турбото на около 56000км . как може ос на турбото да е лята и бая шуплеста. От първите Кадита и Инки , а и Комбота има доста да се движат у нашия град. Ако са локомотиви Комботата бая кадят черен дим .
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Рено Рапид или Ситроен С 15
Този същият от дръпката ли ?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта