Новото Поло 2008
Новото Поло 2008
Колеги, мола да си кажете мнението за новия модел на Поло-08г..Имаше промоция до края на м.Юни, но до колкото разбрах тази промоция продължава и в момента. Моля за компетентни мнения!
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако ви интересува полото с двигател 1.2 , 3 цилиндъра , карам такова
в момента ,вече и знам и кътните зъби . Питайте по конкретно.
в момента ,вече и знам и кътните зъби . Питайте по конкретно.
Последна промяна от fasty на Сря 23 юли 2008 23:06, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мога да дам цени на части които аз съм сменил на моята и проблеми които съм имал, но мога да кажа само за след 200 000 км тъй като колата преди това е била на друг. На колата има монтиран газов инжекцион фобос - бългаски, демек само компютъра ,щото всичко друго е италианско, цена -1100 лв
Въздушен филтър-10 лв
Маслен филтър-8-10 лв
Съединител комплект saks - 208 лв -130 лв смяна
Заден тампон на носача - 10 лв - смяната е елементарна , стига да сте видели веднъж как се прави и ако изобщо ви се занимава .
Бензинова помпа -130 лв ,ако не е отказала съвсем дава по ниско налягане 1.5 bar при 3 заводско , симптоми- при по рязко подаване на газ колата забива и трудно пали сутрин .
Предна втулка на носач 14 лв,но едва ли някой ще може да ви я смени ,за това се купува цял носач ,който си е с втулката цена- 55 лв.
Предни накладки с датчик -45 лв.
Помпа на съединителя горна -75 лв , долнота и тя някъде там , не се беше прецакала но мислехме че проблема с трудното вкл. на скоростите е от нея .Оказа се огл. диск и лагер
Ламбда сондите са две , горната бош е 150 лв.
Свещи 3 бр NGK- 30 лв от Еуратек
Бобините са 3 бр , 1бр -70 лв от Еуратек - симптоми - двигаеля тресе яко работи на 2 цилиндъра , открива се с вадене на буксите от бобините една по една
Дискове на предните спирачки цени от 30 лв до 70 за 1 бр.- купуват се от 70 лв , който си купи от 30 ще разбере защо .
Разход - на газ с прецакан темп.датчик ,гродско 10 извънгадско с климатик 8 , градско с климатик 12.На бензин не съм я засичал.
Предстои ъпгрейд на газовата и като я засека ще пиша пак.
Двигателя е с верига ,а не с ремък на някви километри се сменят оптегачи
Като цяло добра ходова част за наще пътища,въприки многото алуминий отдолу.
Въздушен филтър-10 лв
Маслен филтър-8-10 лв
Съединител комплект saks - 208 лв -130 лв смяна
Заден тампон на носача - 10 лв - смяната е елементарна , стига да сте видели веднъж как се прави и ако изобщо ви се занимава .
Бензинова помпа -130 лв ,ако не е отказала съвсем дава по ниско налягане 1.5 bar при 3 заводско , симптоми- при по рязко подаване на газ колата забива и трудно пали сутрин .
Предна втулка на носач 14 лв,но едва ли някой ще може да ви я смени ,за това се купува цял носач ,който си е с втулката цена- 55 лв.
Предни накладки с датчик -45 лв.
Помпа на съединителя горна -75 лв , долнота и тя някъде там , не се беше прецакала но мислехме че проблема с трудното вкл. на скоростите е от нея .Оказа се огл. диск и лагер
Ламбда сондите са две , горната бош е 150 лв.
Свещи 3 бр NGK- 30 лв от Еуратек
Бобините са 3 бр , 1бр -70 лв от Еуратек - симптоми - двигаеля тресе яко работи на 2 цилиндъра , открива се с вадене на буксите от бобините една по една
Дискове на предните спирачки цени от 30 лв до 70 за 1 бр.- купуват се от 70 лв , който си купи от 30 ще разбере защо .
Разход - на газ с прецакан темп.датчик ,гродско 10 извънгадско с климатик 8 , градско с климатик 12.На бензин не съм я засичал.
Предстои ъпгрейд на газовата и като я засека ще пиша пак.
Двигателя е с верига ,а не с ремък на някви километри се сменят оптегачи
Като цяло добра ходова част за наще пътища,въприки многото алуминий отдолу.
Последна промяна от fasty на Сря 23 юли 2008 23:07, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 19 юли 2008 9:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kamus11 написа:fasty написа:За сега не мога да кажа ,трябва ми повече време.благодаря ти
НЯКОЙ ДРУГ
че какви кусури му търсиш на новото поло. то това си е нов фолксваген. купуваш и караш. хората нямат проблеми с 10-15 годишни коли а ти търсиш на нова

купи.
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ще се взима на изплащане и не искам колата да ми седи в сервиза по 1-2 месеца. това ми е едеята.за това питам. а жена ми и трябва кола почти всеки ден и не искам да се карам с неяgeorgi penev написа:kamus11 написа:fasty написа:За сега не мога да кажа ,трябва ми повече време.благодаря ти
НЯКОЙ ДРУГ
че какви кусури му търсиш на новото поло. то това си е нов фолксваген. купуваш и караш. хората нямат проблеми с 10-15 годишни коли а ти търсиш на новаима си 2 години гаранция. иначе аз си купих преди месец 1.4 и е с 4 цилиндъра, но са ме возили и на 1,2 и няма проблем. не търси под вола теле а ако имаш парите отиди и си
купи.

Ето това и купи на жена ти, за 4000 лв нова количка малка и кат я видиш да се задава щи става едно веселоооо хахха. полото е добра кола но с тез дупки ка да си купя нова сарце не ми дава от трап в трап от кръпка в кръпка и дет е малко по равно светофар или легнал полицай.
http://www.dnevnik.bg/show/?storyid=446991
http://www.dnevnik.bg/show/?storyid=446991
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
georgi penev написа:kamus11 написа:fasty написа:За сега не мога да кажа ,трябва ми повече време.благодаря ти
НЯКОЙ ДРУГ
че какви кусури му търсиш на новото поло. то това си е нов фолксваген. купуваш и караш. хората нямат проблеми с 10-15 годишни коли а ти търсиш на новаима си 2 години гаранция. иначе аз си купих преди месец 1.4 и е с 4 цилиндъра, но са ме возили и на 1,2 и няма проблем. не търси под вола теле а ако имаш парите отиди и си
купи.
Новите коли не са като старите , те карат до 5 години от там нататък
береш страшни ядове.
- simo
- Мнения: 361
- Регистриран на: Вто 04 окт 2005 0:28
- Автомобил: VW Passat B2 1986
- Двигател: DT 1600
- Местоположение: Бургас
От юни 2006 карам Поло 3 цилиндъра, бензин, 1.2 л. Искаш мнения - добре, зависи какво гледаш.
Полото е доста красиво (и отвън, и отвътре, особено нощем свети много ефектно). Сега да кажа и за кусурите:
На две други такива (на колега и на колежка) след само 17 000 км пробег се изкривиха спирачните дискове. Дамата е много внимателен шофьор, сигурен съм, че не е карала по-така
На моя въпрос във фирмения сервиз в Овча Купел "Къде сбъркахме?" ми отговориха, че това било нормално!!!, понеже гаранцията на спирачните дискове е само 6 месеца или 10 000 км (което настъпи първо, да). По-лошото е, че и на съединителя била толкова гаранцията. Говорим за части за оригинално вграждане. Срамота!!
(Дисковете и накладките на моята кола ги сменихме на 35 000, което на този фон си е постижение, нали
)
(Както знаеш, всяка нова кола върви с 3-годишна поддръжка само във фирмен сервиз. А там един спирачен диск струва 130 лв, а комплект накладки са 170 лв (или май беше обратното, не помня). Да ти напомня, че гаранцията им е 10 000 км. Възхитително, нали?
НЕ препоръчвам трицилиндровия мотор 1.2 л. Това е смешно, особено ако се включи климатика. Не става само с повече газ, трябват си умения. Колата става НЕВЕРОЯТНО тромава (а и без климатика не е особено пъргава); има случаи, в които от спряло положение ЕДВА успяваш да се включиш в движението (да не говорим за случая от скорост 5-10 км/ч, с която ти трябва междинна газ и ПЪРВА, а не много газ и ВТОРА. Дано жена ти ги разбира тия работи). Разходът на бензин в града е към 9л/100км без климатик и към 9.5л/100 км с него (приблизително, не съм го засичал точно)
Във фирмата, в която работя, има и няколко Opel Corsa C (мисля, не съм сигурен - произведени към 2005-2006 година) с двигател 1.2, 4 цилиндъра. Карал съм и такава. Като интериор не стъпва и на малкия пръст на Полото, но по отношение на пъргавината, спирачките и стабилността на пътя удря Полото в земята. Да, имай и това предвид: Корсата е много по-стабилна в завоите и при рязкото завиване (напр. при избягване на внезапно появило се препятствие) дори с 30 км/ч имаш усещането, че Полото направо се отлепва от земята. Сравненията за стабилността съм ги правил на пътя София-Самоков; нямам претенции да съм абсолютно прав, ама с Полото на 2 пъти влизах в банкета. Корсата не мръдна.
Споменах спирачките. Свикнал съм без ABS, а и моето Поло няма ABS, но спирането е много кахърно. Ако се кара кротко и внимателно (и на безопасно разстояние), няма проблем. Забрави рязкото спиране, по-добре бягай вляво или вдясно, ако има място.
Дано не ти е късно и това, което ти написах, ти е полезно. В заключение: тази количка много ми харесва, но не мога да не спомена кусурите й. Ако ще бъде бензин, насочи се към някой 4-цилиндров 1.4 например. Може и да пробваш 1-2-3 годишна кола от Германия вместо чисто нова оттук. За десетина хил лв разлика спокойно може да прежалиш удоволствието да дремеш във фирмени сервизи. Читави масла и филтри има навсякъде, а 2 диска с накладки и смяна не струват близо 500 лв
Мога да ти говоря и още, ако искаш, пиши ЛС.
Полото е доста красиво (и отвън, и отвътре, особено нощем свети много ефектно). Сега да кажа и за кусурите:
На две други такива (на колега и на колежка) след само 17 000 км пробег се изкривиха спирачните дискове. Дамата е много внимателен шофьор, сигурен съм, че не е карала по-така

(Дисковете и накладките на моята кола ги сменихме на 35 000, което на този фон си е постижение, нали

(Както знаеш, всяка нова кола върви с 3-годишна поддръжка само във фирмен сервиз. А там един спирачен диск струва 130 лв, а комплект накладки са 170 лв (или май беше обратното, не помня). Да ти напомня, че гаранцията им е 10 000 км. Възхитително, нали?

НЕ препоръчвам трицилиндровия мотор 1.2 л. Това е смешно, особено ако се включи климатика. Не става само с повече газ, трябват си умения. Колата става НЕВЕРОЯТНО тромава (а и без климатика не е особено пъргава); има случаи, в които от спряло положение ЕДВА успяваш да се включиш в движението (да не говорим за случая от скорост 5-10 км/ч, с която ти трябва междинна газ и ПЪРВА, а не много газ и ВТОРА. Дано жена ти ги разбира тия работи). Разходът на бензин в града е към 9л/100км без климатик и към 9.5л/100 км с него (приблизително, не съм го засичал точно)
Във фирмата, в която работя, има и няколко Opel Corsa C (мисля, не съм сигурен - произведени към 2005-2006 година) с двигател 1.2, 4 цилиндъра. Карал съм и такава. Като интериор не стъпва и на малкия пръст на Полото, но по отношение на пъргавината, спирачките и стабилността на пътя удря Полото в земята. Да, имай и това предвид: Корсата е много по-стабилна в завоите и при рязкото завиване (напр. при избягване на внезапно появило се препятствие) дори с 30 км/ч имаш усещането, че Полото направо се отлепва от земята. Сравненията за стабилността съм ги правил на пътя София-Самоков; нямам претенции да съм абсолютно прав, ама с Полото на 2 пъти влизах в банкета. Корсата не мръдна.
Споменах спирачките. Свикнал съм без ABS, а и моето Поло няма ABS, но спирането е много кахърно. Ако се кара кротко и внимателно (и на безопасно разстояние), няма проблем. Забрави рязкото спиране, по-добре бягай вляво или вдясно, ако има място.
Дано не ти е късно и това, което ти написах, ти е полезно. В заключение: тази количка много ми харесва, но не мога да не спомена кусурите й. Ако ще бъде бензин, насочи се към някой 4-цилиндров 1.4 например. Може и да пробваш 1-2-3 годишна кола от Германия вместо чисто нова оттук. За десетина хил лв разлика спокойно може да прежалиш удоволствието да дремеш във фирмени сервизи. Читави масла и филтри има навсякъде, а 2 диска с накладки и смяна не струват близо 500 лв

Мога да ти говоря и още, ако искаш, пиши ЛС.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта