Избор на Passat B6 2.0 TDI 140k.с. или 170к.с.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 11 дек 2013 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
Избор на Passat B6 2.0 TDI 140k.с. или 170к.с.
Продадох си Голф 5-тицата 1,9 Тди и се оглеждам за някакъв Passat B6, от 2005 до 2007г. Искам да разбера има ли разлика межди двата варианта на 2,0 TDi 140к.с Или 170к.с. Кой е по добрият вариант и какво трябва да гледам? Също така съм решил, че искам да е с ръчни скорости, защото не съм чувал добри отзиви за Dsg кутията. Благодаря Ви предварително за мненията. Знам, че ще науча полезна информация.
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI 140k.с. или 170к.с.
Малко ако ползваш търсачката ще откриеш невероятни неща.
Ако говорим 2005-2007 нямат разлика освен,че 170hp пукат глава но тя вече или е подменена или няма да спука на бъдещия ти пасат (евентуално).
DSG искам да прочета лоши отзиви честно DSG което се слага на тази серия е в маслена баня при редовна смяна на маслото е уникална трансмисия!DSG има сухите,който се водят те са проблемно звено!
Карах такъв Individul 170hp с DSG жестока динамика страхотна кутия!Голяма удобно кола.
Е това бяха суперлативите.
Лошите моменти и на двата двигателя (купета):
Шестостена,маслената помпа превърти ли си за основен ремонт (поразрови в търсачката много е за писане)
Дюзи ако е минала сервизна акция добре ако ли не лошо....
Податлива на ръжда калници задна врата около третия стоп.
Ако ще взимаш такъв след 2008г който е комън рейл доста по изчистени проблеми.
Ако си приготвил 10-12лв... не те съветвам успех.
Ако говорим 2005-2007 нямат разлика освен,че 170hp пукат глава но тя вече или е подменена или няма да спука на бъдещия ти пасат (евентуално).
DSG искам да прочета лоши отзиви честно DSG което се слага на тази серия е в маслена баня при редовна смяна на маслото е уникална трансмисия!DSG има сухите,който се водят те са проблемно звено!
Карах такъв Individul 170hp с DSG жестока динамика страхотна кутия!Голяма удобно кола.
Е това бяха суперлативите.
Лошите моменти и на двата двигателя (купета):
Шестостена,маслената помпа превърти ли си за основен ремонт (поразрови в търсачката много е за писане)
Дюзи ако е минала сервизна акция добре ако ли не лошо....
Податлива на ръжда калници задна врата около третия стоп.
Ако ще взимаш такъв след 2008г който е комън рейл доста по изчистени проблеми.
Ако си приготвил 10-12лв... не те съветвам успех.
- zoovanka
- Мнения: 642
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Избор на Passat B6 2.0 TDI 140k.с. или 170к.с.
Колега за около 15-16 хил. се намира комън рейл след 2008година,аз съм в същия процес на търсене.
Ако пък държиш да е помпа дюза,търсиш нещо подобно:
http://www.cars.bg/c1837603
Успех!
Ако пък държиш да е помпа дюза,търсиш нещо подобно:
http://www.cars.bg/c1837603
Успех!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта