Под "бавни", разбирам бавните скорости. Демултипликатор по старому
А клипчето е много показателно. Едно, че за такива изпълнения си трябват правилни гуми, второ, че сребристия караше на бързи (май и черният така, ама за това не съм много сигурен), трето, че и двата бяха с изключени блокажи. А блокажите са си точно за такива моменти. Има хора, които си въобразяват, че като си си купил нещо на което пише 4х4 то става за всичко, и можеш както си карал по магистралата със 160 да слезеш в калта и готово.
Обърни внимание как пълзят тези:
http://www.youtube.com/watch?v=xEXwIQxtI4o
а биха могли да минат много по-бързо, нали? Ама ако не си на състезание, за какво ти е да се правиш на ербап? Имай предвид, че на видео страничният наклон винаги изглежда по-малък
Що се отнася до въздушното окачване, доколкото знам, за нашия пазар е екстра. Ама рядко има V6 да се предлага без него. Разликата във возията (на R5 с пружини и на V6 с въздушно) реално не мога да я усетя, само дето можеш да си играеш с копчето нагоре-надолу когато киснеш в някое задръстване
