Здравейте колеги пред дилема съм за закупуване на Туарег 3.2 бенз + газ. Досега не съм имал VW не знам нищо за джипа. Бих ви бил много благодарен ако ми помогнете с информация .
1.Какво да гледам при покупката
2.Бензиновите двигатели имат ли същият проблем с лагера на коляновия вал
3.Какво масло е препоръчително за Двигател , автоматична скоростна кутия , диференциал раздатка (ако се сменят)
4. Горе долу цени на части : дискове , накладки , масла , филтри , ремъци (и кои ремъци всъщност се сменят или е като на 2.5 ТДИ със зъбни колела ) засега карам все още Е220 цди надявам се скоро да се сдобия и с Туарег . Благодаря ви предварително за помощта
Покупка на Туарег
-
- VW експерт
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Покупка на Туарег
Аз имам 3.0 дизел и си представям бензиновия как ще харчи. В града ще е 20-25, извън 12-15.
Сигурно ще е на над 10г и смени със сигурност маслата на дифовете и раздатката.
За автомата знаеш за поддръжката.
Сигурно ще е на над 10г и смени със сигурност маслата на дифовете и раздатката.
За автомата знаеш за поддръжката.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Покупка на Туарег
Помисли отново добре и прочети тук, във форума, какво пише за 2,5 тди. Щото разликата от гориво/разход ще я ддеш за ремонт!
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Сря 01 авг 2012 19:29
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASV
- Местоположение: Панагюрище
Re: Покупка на Туарег
2.5 R5 тди в touareg няма общо с всеизвестния 2.5 V6.
- DanZki
- Мнения: 201
- Регистриран на: Пон 11 юни 2007 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Покупка на Туарег
Да,малко по-тежък случай е. Не мога да открия темата за онзи R5,който мина през всички възможни ремонти,мотор и т.н.
-
- VW експерт
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Покупка на Туарег
Няма смисъл да взимаш 2.5
Не харчи особено по-малко, но върви много по-малко. Отделно не е много читав и евтин, но и 3.0 тди не е евтин за ремонт, но поне върви.
Не харчи особено по-малко, но върви много по-малко. Отделно не е много читав и евтин, но и 3.0 тди не е евтин за ремонт, но поне върви.
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: Вто 24 сеп 2013 12:30
- Автомобил: VW Touareg 3.2
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Покупка на Туарег
От цитираните по-горе три мотора най-безпроблемен и евтин за поддръжка е атмосферния 3,2 бензин. Има еднакво ускорение с 3.0 тди и както ти казаха вече двата са доста по-пъргави от 2,5 тди. Моторът е с верига, няма зъбни колела.
Щом ще го караш на газ, разходът не е страшен, дори в парично изражение ще ти е по-евтино от нафтата на 3.0 тди.
Щом ще го караш на газ, разходът не е страшен, дори в парично изражение ще ти е по-евтино от нафтата на 3.0 тди.
-
- VW експерт
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Покупка на Туарег
Ама ще има бомба в багажника!
И при този разход трябва да е голяма, ако не иска да минава всеки ден да зарежда.
И при този разход трябва да е голяма, ако не иска да минава всеки ден да зарежда.
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: Вто 24 сеп 2013 12:30
- Автомобил: VW Touareg 3.2
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Покупка на Туарег
Бомбата в багажника много малко вероятно да гръмне. Ама и тая в изпускателния колектор ако гръмне няма да да е по-малка щетата.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Покупка на Туарег
Всички 2,5 тди са проблемни, с изключение на 5-цилиндровото, всъщност първо тди, което е 115 коня и го слагаха само в Ауди А6 С4. Няма Туарег, няма Пасат, всичко е мармалад.
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Покупка на Туарег
Spas написа:Всички 2,5 тди са проблемни, с изключение на 5-цилиндровото, всъщност първо тди, което е 115 коня и го слагаха само в Ауди А4 С4.
+143кс
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Покупка на Туарег
Spas написа:Всички 2,5 тди са проблемни, с изключение на 5-цилиндровото, всъщност първо тди, което е 115 коня и го слагаха само в Ауди А4 С4. Няма Туарег, няма Пасат, всичко е мармалад.
Ауди 100 Ц4 Аз откога разправям , че ФВ спряха да правят добри дизелови ДВГ след ерата Роторно ГНП . ...И немцитя масово го споделят...
Сега съм в търсене на бус. За жалост трябва да е миниум Е4 заради еко зоните в немско. Търся и да е с повечко к.с. , да не е някоя екзотика ( заради частите ) , да е със задно... Гледам Крафтър ( последните ) - двулитров мотор ?! Каква е тая мания по тез малките ДВГ , вградени в огормни купета не мога да разбера ( не е само за ФВ м/у другото ). Отделно са "изревали" и от доста дефекти и "слаб матриал"
Сори за оффтопика..
Ако тоя Туарег 2.5 беше с КР мотор, щеше да е доста по-добре си мисля, Те май и затова се усетиха от ФВ и с издънките по ПД мотори, не посмяха да вкарат тогава с такава техника и Крафтъра ( 1-во пооколение ) .
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Покупка на Туарег
Ауди 100/А6 С4 имах предвид, грешка съм направил, извинявам се
Re: Покупка на Туарег
от това което четох във форума и други сайтове останах с впечатление че 2.5 тди специално при Туарега не е проблемен. Със зъбни колела е и обслужването му е масла и филтри, проблеми висящ лагер кардан и водна помпа сдавала багажа нещо друго ако се сещате ?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта