Здравейте приятели! Имам огромен интерес към споменатия джип, като съм се спрял на този мотор и година около 2005(първия туарег). В момента съм собственик на T5 1,9TDI и съм много доволен(мотора е велик но е малко слаб за килцана).
Моля всички които са имали допир до такава машина да напишат мнения относно плюсове-минуси, поддръжка, двигател, дефекти, екстри(блокажи на диференциали, окачване ??), застраховки и такси. Мисля да си вкарам от Германия, но първо чакам да ме убедите
Благодаря предварително!!!
Покупка и поддръжка на VW Touareg R5 2.5TDI 174 hp
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами защото си падам рибар, планинар, палатки и т.н. Имам горчив спомен с Т5-цата ...ASPто включено, даваш газ до пода, почва да боксува и в един момент спира и няма излизане ....
Искам да съм сигурен че ще ме извади от ситуации които обикновен автомобил не би могъл! Изгледах доста клипове с offroad тестове също така и почетох доста, но най-добре е вие да кажете как е реалното му поведение.
Отностно двигателя 1,9TDI ми се струва слаб предимно при високи скорости, изпреварвания ... Имах честа да тествам 2,5TDI 4motion пак Т5 и ...........определено няма нищо общо, останах повече от доволен.
Този 2,5TDI наследник на стария ли 5цилиндров небезизвестен мотор ли е който слагат и на ауди?? Притежавам и волво, също знам че същия мотор се слага и на моделите S60, S80 - 163к.с.
Искам да съм сигурен че ще ме извади от ситуации които обикновен автомобил не би могъл! Изгледах доста клипове с offroad тестове също така и почетох доста, но най-добре е вие да кажете как е реалното му поведение.
Отностно двигателя 1,9TDI ми се струва слаб предимно при високи скорости, изпреварвания ... Имах честа да тествам 2,5TDI 4motion пак Т5 и ...........определено няма нищо общо, останах повече от доволен.
Този 2,5TDI наследник на стария ли 5цилиндров небезизвестен мотор ли е който слагат и на ауди?? Притежавам и волво, също знам че същия мотор се слага и на моделите S60, S80 - 163к.с.
Ако е за такива цели, става.
Аз блокажи съм включвал само два пъти - един път да ги пробвам, и втори път да изляза (излязох) от една кал, където по-добре да не бях влизал. Виж, бавните е друго нещо. Тях ги ползвам често да мина там, където лека кола (или необорудвано самурайче) ще остане да нощува. Обаче, човек трябва да си дава сметка, че блокажите (пък и бавните) на такива коли са действително за специални ситуации - ако целта е не да се окаляш като прасе, а да стигнеш от точка А до точка Б без проблеми. Не знам как да го обясня. С две думи, ако си търсиш белята, вземи си някое самурайче...
Иначе, както обичам да казвам, проходимостта е 90% гуми, останалото зависи главно от гарнитурата между кормилото и седалката.
http://www.youtube.com/watch?v=3ShJZnH3flQ
Аз блокажи съм включвал само два пъти - един път да ги пробвам, и втори път да изляза (излязох) от една кал, където по-добре да не бях влизал. Виж, бавните е друго нещо. Тях ги ползвам често да мина там, където лека кола (или необорудвано самурайче) ще остане да нощува. Обаче, човек трябва да си дава сметка, че блокажите (пък и бавните) на такива коли са действително за специални ситуации - ако целта е не да се окаляш като прасе, а да стигнеш от точка А до точка Б без проблеми. Не знам как да го обясня. С две думи, ако си търсиш белята, вземи си някое самурайче...
Иначе, както обичам да казвам, проходимостта е 90% гуми, останалото зависи главно от гарнитурата между кормилото и седалката.
http://www.youtube.com/watch?v=3ShJZnH3flQ
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Под "бавни", разбирам бавните скорости. Демултипликатор по старому
А клипчето е много показателно. Едно, че за такива изпълнения си трябват правилни гуми, второ, че сребристия караше на бързи (май и черният така, ама за това не съм много сигурен), трето, че и двата бяха с изключени блокажи. А блокажите са си точно за такива моменти. Има хора, които си въобразяват, че като си си купил нещо на което пише 4х4 то става за всичко, и можеш както си карал по магистралата със 160 да слезеш в калта и готово.
Обърни внимание как пълзят тези:
http://www.youtube.com/watch?v=xEXwIQxtI4o
а биха могли да минат много по-бързо, нали? Ама ако не си на състезание, за какво ти е да се правиш на ербап? Имай предвид, че на видео страничният наклон винаги изглежда по-малък
Що се отнася до въздушното окачване, доколкото знам, за нашия пазар е екстра. Ама рядко има V6 да се предлага без него. Разликата във возията (на R5 с пружини и на V6 с въздушно) реално не мога да я усетя, само дето можеш да си играеш с копчето нагоре-надолу когато киснеш в някое задръстване
А клипчето е много показателно. Едно, че за такива изпълнения си трябват правилни гуми, второ, че сребристия караше на бързи (май и черният така, ама за това не съм много сигурен), трето, че и двата бяха с изключени блокажи. А блокажите са си точно за такива моменти. Има хора, които си въобразяват, че като си си купил нещо на което пише 4х4 то става за всичко, и можеш както си карал по магистралата със 160 да слезеш в калта и готово.
Обърни внимание как пълзят тези:
http://www.youtube.com/watch?v=xEXwIQxtI4o
а биха могли да минат много по-бързо, нали? Ама ако не си на състезание, за какво ти е да се правиш на ербап? Имай предвид, че на видео страничният наклон винаги изглежда по-малък
Що се отнася до въздушното окачване, доколкото знам, за нашия пазар е екстра. Ама рядко има V6 да се предлага без него. Разликата във возията (на R5 с пружини и на V6 с въздушно) реално не мога да я усетя, само дето можеш да си играеш с копчето нагоре-надолу когато киснеш в някое задръстване
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Поддръжка... Ами като на автомивка - лека кола 10 лева, джипка - 15
Чистачки - 100 лева, гуми - 1300.
Минуси...не се сещам. Да, трудно минава по "Ангел Кънчев" и подобни улици в центъра, щото е с 3 см по-широк от Мерцедес ML
Пак казвам, ако двигателят на предишната ти кола ти се е струвал слаб, същото ще усетиш и на 2.5. Прав е Мечо Пух: колкото повече, толкова повече, ама с това трябва да си наясно отначало - не може и среден разход 10-11/100 и душа в рая.
Чистачки - 100 лева, гуми - 1300.
Минуси...не се сещам. Да, трудно минава по "Ангел Кънчев" и подобни улици в центъра, щото е с 3 см по-широк от Мерцедес ML
Пак казвам, ако двигателят на предишната ти кола ти се е струвал слаб, същото ще усетиш и на 2.5. Прав е Мечо Пух: колкото повече, толкова повече, ама с това трябва да си наясно отначало - не може и среден разход 10-11/100 и душа в рая.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 17 дек 2008 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
значи моя touareg е R5 174 к.с. с всички екстри без кожен салон,въздушното окачване съм го плаштал допълнително скоро сложих и чип и в момента е 220 к.с. което се усешта доста по добре защото със 174 к.с е много много муден и бавен.единственото лошо е че поддръжката му е скъпа разхода може да ти стигне до 18/100 при сериозно каране.има безключово запалване и три режима на каране sport,comfort и normal но за да ги използваш трябва да имаш въздушно окачване.на режим sport колата се залепва за асфалта на режим comfort сам се настрйва според настилката
Р5 е 174 кс, и е прилично бърз на всякакъв път... За извън пътя не мога коментирам, освен за по големи снегове из планинтие, където не създава проблеми... Лек проблем е предвижването из центъра, но след първите няколко преминавания се свиква , дори огледалата няма нужда да се прибират при разминаване с нормлани коли... Активното окачване е екстрра при всички освен в10 дизел, климатроника също е екстра при р5 заедно с ксенона, парктроника и тн ...
"Тегли/не тегли" е много субективно понятие. Скоро в един друг форум имаше оплакване, че 400-те коня на Кайена били много спънати...
За мен оптималният вариант е дизел V6 3.0. Хем не харчи много повече от 2.5, хем тръгва чевръсто от място. Иначе, от 80 до 120 и двата ускоряват еднакво. Субективно, разбира се
За мен оптималният вариант е дизел V6 3.0. Хем не харчи много повече от 2.5, хем тръгва чевръсто от място. Иначе, от 80 до 120 и двата ускоряват еднакво. Субективно, разбира се
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
pachopacho написа:V6 TDI ... ок, но той се слага на Touareg 2 ??!!! Тук говорим за първия модел (не стигат финанси иначе го предпочитам, пък и са сменени 2300компоненти, както пишеше в една статия !!!!!!! )
Да, така е. Обаче, в днешната криза, могат да се намерят доста коли продавани от лизинговите компании на остатъчна лизингова стойност.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Tougi написа:pachopacho написа:V6 TDI ... ок, но той се слага на Touareg 2 ??!!! Тук говорим за първия модел (не стигат финанси иначе го предпочитам, пък и са сменени 2300компоненти, както пишеше в една статия !!!!!!! )
Да, така е. Обаче, в днешната криза, могат да се намерят доста коли продавани от лизинговите компании на остатъчна лизингова стойност.
Ако може източник колега ... Благодаря.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта