Здравейте,
към момента съм собственик на Renault Laguna II 1.9 dCI, Combi. Поради навършване на преклонна за електрониката и ел. й система възраст се налага да сменя "жабчето", от което иначе съм безкрайно доволен. Тъй като ми е необходима кола със сходни размери и мощност се насочих към VW Passat 2.0 TDI, 140 к.с., с Common Rail, отново комби.
Изчитането на форума ме хвърли в един немалък ужас по темите поддръжка, дефекти и ремонти. Тъй като огромната част от мненията/оплакванията се отнасят до Пасатите, които са произведени преди 2008г. и са с Помпа-дюза система, а не с Комън рейл, искам да задам няколко въпроса за вторите:
1)има ли произведени през 2008г. Пасат-и с Помпа-дюза и как да ги различа от тези с Комън рейл?
2)проблемите на Passat B6, произведени м/у 2005 и 2007 отстранени ли са в произведените от 2008 нататък?
3) предвид, че първите Пасат-и с Комън рейл са от 2008г., страдат ли произведените през 2008г. от някакви "детски болести"?
4)изобщо, какви са най-честите проблеми с колите от 2008г.?
5)има ли някакви специфични неща, за които трябва да следя/проверя, когато оглеждам Пасат B6 от 2008-9 г.? (в темите за Пасат-ите с Помпа-дюза са посочени филтър за твърди частици, серия на двигателя, производител на дюзите и др.)
6)бихте ли ми препоръчали да си взема такава кола или си слагам огромен таралеж в гащите и е по-добре да се насоча към нещо друго?
Благодаря предварително :)
Мнение за покупка на VW Passat B6 2.0 TDI Common Rail
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 23:34
- Автомобил: VW Passat B 6
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за покупка на VW Passat B6 2.0 TDI Common Rail
Аз съм собственик на Пасат Б6 КР с първа регистрациа септември 2008 г.
Мисля, че производството им започва след май 2008 г.
Различават се по кода на двигателя, моят специално е СВАВ, поне това знам.
Отстранен е проблема с шестограма на маслената помпа / поне така прочетох/.
Не съм имал проблем с двигателя, а след два месеца ще направя 2 год. откакто го имам и съм минал 37-38 000 км.
Аз имам проблем с парното специално, от дясно не духа достатъчно топло, но това е от клапа или радиаторчето. Също така онзи ден ми показа проблем в електрическата верига на датчика за температурата на изгорелите газове, но ще ходя на сервиз другата седмица да го отстранят.
Филтъра за твърдите частици го има и на моя, но още не съм стигнал до отстраняването му, тъй като не съм имал проблем с него.
Казано честно съм много доволен от него, разхода му също е много добър - около 5,5 извънградско при скорост 110-120 км/ч.
Мисля, че производството им започва след май 2008 г.
Различават се по кода на двигателя, моят специално е СВАВ, поне това знам.
Отстранен е проблема с шестограма на маслената помпа / поне така прочетох/.
Не съм имал проблем с двигателя, а след два месеца ще направя 2 год. откакто го имам и съм минал 37-38 000 км.
Аз имам проблем с парното специално, от дясно не духа достатъчно топло, но това е от клапа или радиаторчето. Също така онзи ден ми показа проблем в електрическата верига на датчика за температурата на изгорелите газове, но ще ходя на сервиз другата седмица да го отстранят.
Филтъра за твърдите частици го има и на моя, но още не съм стигнал до отстраняването му, тъй като не съм имал проблем с него.
Казано честно съм много доволен от него, разхода му също е много добър - около 5,5 извънградско при скорост 110-120 км/ч.
Re: Мнение за покупка на VW Passat B6 2.0 TDI Common Rail
Благодаря много! Информацията за точно този модел е изключително оскъдна, за жалост!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20260
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за покупка на VW Passat B6 2.0 TDI Common Rail
Не е оскъдна. Информация има доста във форума. Стига да ти се чете. Затова и не отговарят колегите, защото им е омръзнало да пишат едни и същи неща в поредната тема за Пасат B6 PD и CR.
Re: Мнение за покупка на VW Passat B6 2.0 TDI Common Rail
Съжалявам, колега Vlad777, за B6-ците, които са със система Помпа-дюза има купища информация, която прилежно изчетох и се отказах от тях изцяло. За Комън рейл-ите не намирам практически нищо, затова и питам. Ако наистина е толкова много изписано по въпроса и проблемът е в задклавиатурното устройство, ще бъда благодарен и на някой линк :)
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за покупка на VW Passat B6 2.0 TDI Common Rail
според мен вземи тази която е по запазена и с повече екстри независимо дали е PD или CR относно за болежките и там ги има почти същите, но просто колите още не са навъртяли толква километри и не са толква масови.Иначе и те имат проблем с помпа на КР и с привода на маслената помпа.Всичко зависи как е подържана.
Re: Мнение за покупка на VW Passat B6 2.0 TDI Common Rail
Просто за 6 години и над 110 000 км. единственият проблем, който съм имал с двигателя на Реното (1.9 dCI, 120 к.с.)беше, че ми се наложи да сменям подгревателни свещи. И когато започнах да чета във форума за проблемите с Помпа-дюза започнах да се кръстя. Реното го взех на 5 години и 3 месеца и сега отново търся кола на приблизително същата възраст, но не знам дали мога изобщо да се надявам на такава издръжливост.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за покупка на VW Passat B6 2.0 TDI Common Rail
колега повечето пасати в бг особенно нов внос от 2008 година са мин на 200000км от там нататъка всичко зависи как е подържана. Хубава кола няма нищо общо с Лагуната,но на запад никой не си купува такава кола за да минава под 20000км годишно е с някой изключения естесвено.Моя е към 2006 година и вече отива към 300000км само от този шестограм си изпатих, но нямаше кой да ме предупреди все пак това беше преди почти 4 години всичко е на късмет 

- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за покупка на VW Passat B6 2.0 TDI Common Rail
Няма лош автомобил, има лоши собственици!
Гледай да е от сигурен източник, тоест реални километри, поддръжка, всеки автомобил си има "детски болести".
Интересно кога натрупаха опит/мнение и започнаха да пишат за този модел!
Разгледай Руските форуми!
От опит, ще ти кажа, че всеки по нов модел е по "слаб" от предходният и е "нормално" да се "плюе".
За 15-години, смених няколко модела, ако всеки гледа кой какви проблеми има, ще си караме старите модели.
Успех
Гледай да е от сигурен източник, тоест реални километри, поддръжка, всеки автомобил си има "детски болести".
Интересно кога натрупаха опит/мнение и започнаха да пишат за този модел!
Разгледай Руските форуми!
От опит, ще ти кажа, че всеки по нов модел е по "слаб" от предходният и е "нормално" да се "плюе".
За 15-години, смених няколко модела, ако всеки гледа кой какви проблеми има, ще си караме старите модели.
Успех
Re: Мнение за покупка на VW Passat B6 2.0 TDI Common Rail
Благодаря на всички за отговорите!
За съжаление разглеждането на руските форуми няма да ми е от полза - не знам бъкел руски. Ще пробвам в англоезичните, дано там се коментират и коли втора употреба или поне коли на възраст 5-6 години.
С това да намеря кола от сигурен източник определено ще видя зор - върнатите от лизинг са по-скъпи (а и Б6 комби няма), а да намеря от човек към момента не успявам.
Иначе просто се опитвам да се ориентирам колко надеждна е тази кола при правилна поддръжка (т.е. колко и какви са дефектите, от които няма спасение колкото и добре да я поддържам). Наясно съм, че няма кола, която да не влиза в сервиз - въпросът е за какво и колко ще ми струва. "Лагуна"-та ходи на сервиз основно за електроника, датчици, смяна на фреон, филтри, накладки и т.н. - т.е. или за консумативи, или за дребни, но досадни неща. Откъм окачване един път е ходила на реглаж (Троян-Кърнаре направи окачването свръхчувствително) и сега ще ходи втори път за смяна на биалетка (след 6г. и 110 000 км. пробег). На двигател, както посочих по-горе, са сменяни само подгревателни свещи. Иначе казано, до момента не й се е налагал нито един сериозен ремонт, а е на 12 години вече. И ако не й зачестяваха проблемите, изобщо нямаше и да се замислям да я сменям.
За съжаление разглеждането на руските форуми няма да ми е от полза - не знам бъкел руски. Ще пробвам в англоезичните, дано там се коментират и коли втора употреба или поне коли на възраст 5-6 години.
С това да намеря кола от сигурен източник определено ще видя зор - върнатите от лизинг са по-скъпи (а и Б6 комби няма), а да намеря от човек към момента не успявам.
Иначе просто се опитвам да се ориентирам колко надеждна е тази кола при правилна поддръжка (т.е. колко и какви са дефектите, от които няма спасение колкото и добре да я поддържам). Наясно съм, че няма кола, която да не влиза в сервиз - въпросът е за какво и колко ще ми струва. "Лагуна"-та ходи на сервиз основно за електроника, датчици, смяна на фреон, филтри, накладки и т.н. - т.е. или за консумативи, или за дребни, но досадни неща. Откъм окачване един път е ходила на реглаж (Троян-Кърнаре направи окачването свръхчувствително) и сега ще ходи втори път за смяна на биалетка (след 6г. и 110 000 км. пробег). На двигател, както посочих по-горе, са сменяни само подгревателни свещи. Иначе казано, до момента не й се е налагал нито един сериозен ремонт, а е на 12 години вече. И ако не й зачестяваха проблемите, изобщо нямаше и да се замислям да я сменям.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 53 госта