Дилемата e-VW T4 или Vito
- freshenero
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:44
- Автомобил: Sharan
- Двигател: ADY 2000
- Местоположение: КаНдахар-КюстеНдил
Дилемата e-VW T4 или Vito
Та така ,колеги решил съм да се разделям с Голфчето си.И сега се двоумя между тези две возила.Работя като строител и поради това ми е нужен бус.Но не искам да поддържам две коли и за това искам нещо хем за работа ,хем за ,,цивилка" да става.Варианта Мерцедес Вито-товаропътническо идеално ме устроива,но не съм наясно с поддръжката им,от друга страна не ми се иска да изневерявам на марката,но пък Витото е някак си по-комфортно,и така ще съм доволен ако някой притежаващ или има преки впечатления за един от двата екземпляра сподели за плюсове и минуси.Както и за конкретни предложения.
- iGolf
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русe/London
- Контакти:
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
Освен че Мерца много го обича ръждата друго не мога да кажа тъй като не разбирам от двигатели,аз като купувах моя Т4,също гледах и за читави Вито-е братле моя е на 10 години няма грам ръжда или гнило-същите години Вито бяха като фафла .Това е моето впечатление(въпреки че буса ми е купуван в Англия,може би Вито от друга част на Европа не е толко зле)инъче носи на товар(тъй като и аз съм в същата сфера),не харчи много,и не е много капризен!
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
Бягай далеч от Вито-то... Това мога да ти кажа само.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
Само за куриоз се позаинтересувай колко струват дюзите на Вито -то. Преди това смукни 1 валерианче за да не стане фал.
Така като мерна някое в града е като Хлопел /калници, задна порта, странична.
Така като мерна някое в града е като Хлопел /калници, задна порта, странична.
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
kris11 написа:Само за куриоз се позаинтересувай колко струват дюзите на Вито -то. Преди това смукни 1 валерианче за да не стане фал.
Така като мерна някое в града е като Хлопел /калници, задна порта, странична.
Това им е голяма болга доколкото знам на Вотовците и 3 дюзи струват колкото Витото
Приятел пред тази дилема си взе Спринтер-товаро пътнически най-високото оборудване...ама цената няма да ти хареса
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
Колега добре е да споделиш и някой малки, но значителни неща:
1. колко пари си готов да отделиш?
2. колко товар трябва да носи?
3. колко км въртиш, съответно какво гориво?
Моето мнение по темата е, че няма по-хубаво от мерцедес (ама аз съм пристрастен)
Сега сериозно, щом ти трябва за работа, определено мерца няма да ти хареса като цифри за поддръжка....предполагам търсиш нещо по-евтинко? В такъв случай се огледай във Форд Транзит - имат страшно много модификации, евтини, издържливи, много маневрени, за мен в тоя клас (бусове без Ц-категория) форда е най-добро решение, особено за държава като България....
1. колко пари си готов да отделиш?
2. колко товар трябва да носи?
3. колко км въртиш, съответно какво гориво?
Моето мнение по темата е, че няма по-хубаво от мерцедес (ама аз съм пристрастен)
Сега сериозно, щом ти трябва за работа, определено мерца няма да ти хареса като цифри за поддръжка....предполагам търсиш нещо по-евтинко? В такъв случай се огледай във Форд Транзит - имат страшно много модификации, евтини, издържливи, много маневрени, за мен в тоя клас (бусове без Ц-категория) форда е най-добро решение, особено за държава като България....
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2150
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
Мой приятел има Т4 лекотоварния.
Мотора е 1.9 чистия дизел незнам колко коня е, но си вьрви прилично даже и натоварен. За 2 години му навьртя над 50 000 км по наще пьтища и досега само накладки и масло сменява.
Харчи малко и няма никакви грижи с мотора.Това е идеална работна кола.
Специално неговия го лови рьждата,ма вероятно защото дойде от Австрия.
Витото е по-комфортно от Т4 няма какво да се льжем.Вози доста по-добре,много по безшумен автомобил е.
Но някак си двата модела поне според мен са несьпоставими.
Ако имаш пари и дьржиш на комфорт-Витото,ако ти е по скромен бюджета и не искаш да се притесняваш някоя част да не издьхне тогава се насочи кьм Т4
Мотора е 1.9 чистия дизел незнам колко коня е, но си вьрви прилично даже и натоварен. За 2 години му навьртя над 50 000 км по наще пьтища и досега само накладки и масло сменява.
Харчи малко и няма никакви грижи с мотора.Това е идеална работна кола.
Специално неговия го лови рьждата,ма вероятно защото дойде от Австрия.
Витото е по-комфортно от Т4 няма какво да се льжем.Вози доста по-добре,много по безшумен автомобил е.
Но някак си двата модела поне според мен са несьпоставими.
Ако имаш пари и дьржиш на комфорт-Витото,ако ти е по скромен бюджета и не искаш да се притесняваш някоя част да не издьхне тогава се насочи кьм Т4
- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
При този клас бусове Т4 е най-доброто решение,поне за мен.
Минуси са му по-високата цена и склонността към ръжда,особено ако е каран в страни като Австрия. Другото му е 6+
Минуси са му по-високата цена и склонността към ръжда,особено ако е каран в страни като Австрия. Другото му е 6+
- Plehi
- Мнения: 838
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
- Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
Мерца си е повече за превоз на хора.Къде-къде по - шик е.Зависи какво Вито търсиш ...Преди 4 години , когато търсехме бус първо се бяхме спряли на именно Витото , но след обстойно разузнаване везните се наклониха сериозно към Т4.... и не сбъркахме.От тогава до сега 160 000км и съответно нормалните неща за смяна:
амортисьори,накладки 2 пъти,4те спирачни дискове,рейка на 2 пъти рециклирана като последния път беше преди 5к км,и консумативите по предницата на 2 пъти.Иначе поне при моя нещо ми се виждат слаби каретата.И те са една торба с пари ама к`во да правиш
амортисьори,накладки 2 пъти,4те спирачни дискове,рейка на 2 пъти рециклирана като последния път беше преди 5к км,и консумативите по предницата на 2 пъти.Иначе поне при моя нещо ми се виждат слаби каретата.И те са една торба с пари ама к`во да правиш
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
kris11 написа:Само за куриоз се позаинтересувай колко струват дюзите на Вито -то. Преди това смукни 1 валерианче за да не стане фал.
Така като мерна някое в града е като Хлопел /калници, задна порта, странична.
За Вито 112ЦДИ в Дарсауто ни искаха 1100 лв., а в Бош кар сервиз 700 с намалението. Това са цени от 2007 за 1 брой дюза.
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
Преди време нашите обмисляха варианти да сменят семейния/служебен Пассат Б5.5 с бус. Та прегледах доста обяви и ми направи впечатление, че Т4 държи по-добра цена на 2ния пазар от Вито. Според запознати Вито-то е испанска сглобка, което е достатъчно да те откаже. За мен също е необяснимо как ФВ има по-добра цена от съответния Мерцедес от същата година, ама факт... явно има защо. Не знам колко пари си отделил, но аз лично бих се насочил към Т4-ката.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2150
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
stefan4o написа:Преди време нашите обмисляха варианти да сменят семейния/служебен Пассат Б5.5 с бус. Та прегледах доста обяви и ми направи впечатление, че Т4 държи по-добра цена на 2ния пазар от Вито. Според запознати Вито-то е испанска сглобка, което е достатъчно да те откаже. За мен също е необяснимо как ФВ има по-добра цена от съответния Мерцедес от същата година, ама факт... явно има защо. Не знам колко пари си отделил, но аз лично бих се насочил към Т4-ката.
Тука се изказа та мани...,ти возил ли си се или карал ли си вьв Вито,че така твьрдиш неща за сглобка и разглобка?
Витото си е много кораво и окачването му е по-здраво от на Т4,вози по-меко,по-комфортно е и други по-по-по-най,затова цената е доста над тази на Т4
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
Не зная дали е над цената на Т4. Аз гледах Т4 фейслифт 2000+ година, в немско са по 7-8к ойро, Витото беше доста под тая сума, извинете
Направи сам разликата в цената:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Разликата в цената е почти по 2. Айде сега ми кажи що Каравелът е по-скъп от Фау-класата на Мерцедес (което е пътническият по-луксозен от Вито вариант). Явно немският пазар е нещо фалш? Или да не го гледаме него? Щом цената дори на Мерцедес на немския пазар е така ниска това трябва да ти говори достатъчно, че там този модел не се търси и харесва, явно има причина за това
Реално се отказаха нашите от тая покупка, щото на майка ми не й допадна идеята да мине от 2002 година на 2000 година кола като за това ще трябва да заплати още около 10 000 лева отгоре (щото сега на Б5.5 цените са около или под 10 000 лева).
Направи сам разликата в цената:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Разликата в цената е почти по 2. Айде сега ми кажи що Каравелът е по-скъп от Фау-класата на Мерцедес (което е пътническият по-луксозен от Вито вариант). Явно немският пазар е нещо фалш? Или да не го гледаме него? Щом цената дори на Мерцедес на немския пазар е така ниска това трябва да ти говори достатъчно, че там този модел не се търси и харесва, явно има причина за това
Реално се отказаха нашите от тая покупка, щото на майка ми не й допадна идеята да мине от 2002 година на 2000 година кола като за това ще трябва да заплати още около 10 000 лева отгоре (щото сега на Б5.5 цените са около или под 10 000 лева).
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
Vito-то е доста добра машина,казвам го от личен опит,но не се търси заради скъпата си поддръжка.Всичко опира до пари и компромиси,ако ми трябва бус и мога да поддържам Вито не бих се чудил.
- freshenero
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:44
- Автомобил: Sharan
- Двигател: ADY 2000
- Местоположение: КаНдахар-КюстеНдил
Re: Дилемата e-VW T4 или Vito
И аз клонях везните към Т4,но май окончателно ме отказахте от Витото.Сега остава да ме насочите към двигател.Чувам добри отзиви за 1.9 ТД.А как стои въпроса със регистрацията-пътничевски или товарен.Моята идея е да е със втори ред седалки и назад товарен,със зат.стъкла.Понеже товаропътническото изпълнение е рядко и скъпо май???Вариянта е да е пътническо и да се приспособи.Застраховката зависи ли от това дали е пътнически или товарен.?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта