VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Здравейте колеги решил съм да взема един от двата автомобила , но все още съм 50/50.
Автомобила ще се ползва за всекидневно возене.
Кажете вашето мнение.Плюсове,минуси на единя и другия.



VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Ако е BMW, да е 6-стак,4 цилиндровия е порнография за мен (лично мнение) 

- BRASNA4A
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 11:50
- Автомобил: VW GOLF3 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
БМВ с този двигател замен си остава тромава кола,АБФ ми ги яде за закуска такива БМВ-та,а като подръжка сам трябва да погледнеш консумативите на 2-та модела
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Не ти трябва 318ис,ако искаш бвм си вземи 320купе с ванос или без.
Има 100 предимства пред тоя умреляк 318ис.Най-малкото винаги може да метнеш в коша 328 и никой няма да разбере,а при голф 3 за да минеш от 2 на 2.8литра ще се блъскаш най-малко с документи..които може и да нямаш,отделно данъци и тн.
Голф 3-изчезващ по моргите,но все оше го има.
За е36 важи същото.
Голфа е по-евтин на ламарини и външни детайли от е36.
Е36 спокойно носи на 17-ки или дори 18ки с борд(а тия коли искат борд за да имат визия)
Голф 3 на 18-ка няма няма и да има
Спирачките-дори и 318ис спира перфектно,голф 3...спира като голф..демек е много зле.За съжаление нашата марка започна да спира някъде около 1997-ма
Интериор-най-грозното нещо в едно е36 е интериора,тук голф 3 когато са стокови обичайни,наистина изглежда по-приятен.
Бмв 318ис/320 М50/52 читаво и пазено е над 4000,пазен и хубав голф е поне 3000.
Каруци има и от двете марки и за 1500
Разход-идентичен Абф/М50Б20
Кеф-сори,ама задното прави кеф какъвто предно няма как да даде и зима и лято.
Звука на шестака-6 си е звука на 6-така! 4 си е 4...който е чувал 6 иска да чуе 8,а не 4..а тези с 4 искат 6 а не 2 цилиндъра
Диференциали за е36 хиляди,маховик стоков балансиран си взимаш от такава без клима/троник и т.н
Има 100 предимства пред тоя умреляк 318ис.Най-малкото винаги може да метнеш в коша 328 и никой няма да разбере,а при голф 3 за да минеш от 2 на 2.8литра ще се блъскаш най-малко с документи..които може и да нямаш,отделно данъци и тн.
Голф 3-изчезващ по моргите,но все оше го има.
За е36 важи същото.
Голфа е по-евтин на ламарини и външни детайли от е36.
Е36 спокойно носи на 17-ки или дори 18ки с борд(а тия коли искат борд за да имат визия)
Голф 3 на 18-ка няма няма и да има

Спирачките-дори и 318ис спира перфектно,голф 3...спира като голф..демек е много зле.За съжаление нашата марка започна да спира някъде около 1997-ма

Интериор-най-грозното нещо в едно е36 е интериора,тук голф 3 когато са стокови обичайни,наистина изглежда по-приятен.
Бмв 318ис/320 М50/52 читаво и пазено е над 4000,пазен и хубав голф е поне 3000.
Каруци има и от двете марки и за 1500
Разход-идентичен Абф/М50Б20
Кеф-сори,ама задното прави кеф какъвто предно няма как да даде и зима и лято.
Звука на шестака-6 си е звука на 6-така! 4 си е 4...който е чувал 6 иска да чуе 8,а не 4..а тези с 4 искат 6 а не 2 цилиндъра

Диференциали за е36 хиляди,маховик стоков балансиран си взимаш от такава без клима/троник и т.н
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Със всичко съм съгласен,само не че 2.0 150 коня върви и харчи колкото 2.0 АБФ на голф
Тва е най-умрелия 6-так който някога съм и виждал и карал,и гори като змей и не върви.
Вече другите 6-таци нямат грешка,но 2-ката е мъртвец.
Ако трябва да избирам между 1.8 ис и 2.0 150 на БМВ ще е 1.8 ис.
Доста еластичен мотор който бързо се развърта,няма общо със боклука 1.8 115 коня.
Тва е най-умрелия 6-так който някога съм и виждал и карал,и гори като змей и не върви.
Вече другите 6-таци нямат грешка,но 2-ката е мъртвец.
Ако трябва да избирам между 1.8 ис и 2.0 150 на БМВ ще е 1.8 ис.
Доста еластичен мотор който бързо се развърта,няма общо със боклука 1.8 115 коня.

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Малко не съм съгласен ,че интериора на голфа е по добър от на BMW-то .
Поне на мен ми харесва повече.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-318is-4-class-ii-motorsport-sammlerst%C3%BCck-m3-kassel/188573588.html?lang=de&pageNumber=14&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxFirstRegistrationDate=1997-12-31&negativeFeatures=EXPORT
Поне на мен ми харесва повече.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-318is-4-class-ii-motorsport-sammlerst%C3%BCck-m3-kassel/188573588.html?lang=de&pageNumber=14&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxFirstRegistrationDate=1997-12-31&negativeFeatures=EXPORT
Последна промяна от hotride на Чет 09 яну 2014 20:50, променено общо 1 път.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Ми на вид горе-долу са го докарали,но за здравина на голфа е по-здрав и много по удобен.
Масово на БМВ Е 36 корите на вратите се разпадат при по-силно дърпане,седалките избледняват от слънцето,предните са тясни и няма място във вратите да си оставиш нищо.При голфа място бол.Иначе като купе и шумоизолация БМВ е много по напред от голфа.
Масово на БМВ Е 36 корите на вратите се разпадат при по-силно дърпане,седалките избледняват от слънцето,предните са тясни и няма място във вратите да си оставиш нищо.При голфа място бол.Иначе като купе и шумоизолация БМВ е много по напред от голфа.
- BRASNA4A
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 11:50
- Автомобил: VW GOLF3 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Рекламата на всички БМВ е една: Много върви,малко гори и никога не се разваля!Нито едно от тези 3 неща не е вярно!Навремето освен АБФ имах и фиат купе с 1.8 16в,фията пукаше 318ис и 320 ваноса,а АБФ направо ги прави спрели тези гюлета.Колкото за интериора да контрирам колегaтa,рекарото на GTI е уникално удобно спрямо прехваления м-пакет или както им се водеше там класа на купето?Колкото за километражите и индикациите за мен е едно и също и при двата автомобила,за мен голфа си е по-добре като интериор.
- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
BRASNA4A написа:прехваления м-пакет или както им се водеше там класа на купето?
М пакет вече е мноооого резтегливо понятие - от само предна броня, до пълния баш М пакет


За мен лично Вейдъра е по-удобен и повече "държи" от Рекарото, но все пак си е субективно за всеки човек. Интериора също ми харесва повече от на голфи, но е факт, че в Е36 си е по-тясно отколкото в гоУфа.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Интериора на БМВ-то е хубав.Спор няма.Но не е здрав и удобен като при гоУфа.
Сядаш искаш да си оставиш телефона,портфейла,кафето или там нещо друго..А?ми то няма къде.Под касетофона има едно малко нещо като кутийка дето е дълбоко 2 пръста,там нищо не се събира или при първия завой излита.Във корите има джобчета колкото за една тетрадка.Речеш ли да дръпнеш по-силно вратата и дръжката се вади заедно с кората.
А,мерси.И с тоя голям тунел по средата и тия тесни седалки те лови клаустрофобия.Карах такова 2 седмици докато моя дзвер беше в бокса и нямах търпение да стане час по-скоро.
Разбира се има си плюсовете спрямо голф 3.
Интериора не скърца и изглежда по-модерно.
Ел джамовете работят безотказно.
Има 2-3 пръста шумоизолация.
Купето е доста по-здраво.
Задното прави кеф при шофиране(но падне ли 2 пръста сняг кефа се превръща ужас).
Имах възможността да работя в сервиз,който се занимаваше главно с БМВ и съм пробвал повечето от масовите Е-36/Е-46.
Сядаш искаш да си оставиш телефона,портфейла,кафето или там нещо друго..А?ми то няма къде.Под касетофона има едно малко нещо като кутийка дето е дълбоко 2 пръста,там нищо не се събира или при първия завой излита.Във корите има джобчета колкото за една тетрадка.Речеш ли да дръпнеш по-силно вратата и дръжката се вади заедно с кората.
А,мерси.И с тоя голям тунел по средата и тия тесни седалки те лови клаустрофобия.Карах такова 2 седмици докато моя дзвер беше в бокса и нямах търпение да стане час по-скоро.
Разбира се има си плюсовете спрямо голф 3.
Интериора не скърца и изглежда по-модерно.
Ел джамовете работят безотказно.
Има 2-3 пръста шумоизолация.
Купето е доста по-здраво.
Задното прави кеф при шофиране(но падне ли 2 пръста сняг кефа се превръща ужас).
Имах възможността да работя в сервиз,който се занимаваше главно с БМВ и съм пробвал повечето от масовите Е-36/Е-46.
- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Bai Sando написа:Интериора не скърца
Да, да

Bai Sando написа:Ел джамовете работят безотказно.
Да, да, да, да

Bai Sando написа:Купето е доста по-здраво
Да, да, да, да, да, да, да


Vidol Nikolov написа:Изобщо не съм съгласен с това,че Абф застрелва ванос
Ти може и да не си, но с десетки коли е практически доказано, че АБФ-а е по-бърз от 320-ка, а С20ХЕ е по-бърз от АБФ. Тва все при напълно изправни коли. Щото иначе и най-малкия проблем оказва влияние.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Съб-фрейм демича го има до 2001година ,тогава при е46 фейслифт той е напълно решен и затова търсенето на 325/328 фей е по-голяма от на не-фейските
Всъщност малко хора знаят за тоя наистина голям проблем на Бмв 3-та серия до преди фейса на Е46

Всъщност малко хора знаят за тоя наистина голям проблем на Бмв 3-та серия до преди фейса на Е46

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Даа дааа дааа ама и не.
Джамовете са със зъбна рейка,а не със пикливите жила като при голф 3.
Купето е по здраво от към ръжда.
А за интериора поне аз не съм попадал на скърцащ или е било много по-малко спрямо голф 3.
Гледам реално на нещата,нито имам БМВ,нито пък и мисля да се пенсионирам с Гоуфа.
А аз до сега поне не съм виждал 2.0/150 вървежно,не в Е36,не в Е/46 мре,неще.Вече във високите се усеща някаква тяга,но АБФ го разцепва.

Джамовете са със зъбна рейка,а не със пикливите жила като при голф 3.
Купето е по здраво от към ръжда.
А за интериора поне аз не съм попадал на скърцащ или е било много по-малко спрямо голф 3.
Гледам реално на нещата,нито имам БМВ,нито пък и мисля да се пенсионирам с Гоуфа.
А аз до сега поне не съм виждал 2.0/150 вървежно,не в Е36,не в Е/46 мре,неще.Вече във високите се усеща някаква тяга,но АБФ го разцепва.

- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Хубавите и от 2-те марки струват пари,както казах хубава баварка е поне 4000.Абф-а ляга на 3000
Сега малко за интериора...ми не смятам,че разпадащия се таван на голф3 е предимство...и да всички са ръжделници(или поне повечето)и да...нищо не им работи-я ел.люк,я ел.стъкла.ФВ мрази да прави качествено тия джунджурии.
Отделно са кекави на окачване,малка количка ми лети с 200 и на някой завой вземе да го изпусне понеже е на предно,а ако е 328 на задно може и да я изтегли,ама това е друг спор,който не ми се води.
Големия мотор на задно предаване е по-безопасен от малкия мотор на задно предаване.
Демек летиш ...с 316
идва завоя..ама под капака няма никой ..отнасяш някви клонки...
Летиш..под капака е 328....малко с вратите и излизаш(ако знаеш как да караш с вратите)няма клонки..поне не този път
Абф...завой...няма нищо..само въртиш ония волан ,биеш ония спирачки и клонки и млонки и яйде на гъз всичко
Сега малко за интериора...ми не смятам,че разпадащия се таван на голф3 е предимство...и да всички са ръжделници(или поне повечето)и да...нищо не им работи-я ел.люк,я ел.стъкла.ФВ мрази да прави качествено тия джунджурии.
Отделно са кекави на окачване,малка количка ми лети с 200 и на някой завой вземе да го изпусне понеже е на предно,а ако е 328 на задно може и да я изтегли,ама това е друг спор,който не ми се води.
Големия мотор на задно предаване е по-безопасен от малкия мотор на задно предаване.
Демек летиш ...с 316

Летиш..под капака е 328....малко с вратите и излизаш(ако знаеш как да караш с вратите)няма клонки..поне не този път

Абф...завой...няма нищо..само въртиш ония волан ,биеш ония спирачки и клонки и млонки и яйде на гъз всичко

- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Bai Sando написа:Даа дааа дааа ама и не.![]()
Джамовете са със зъбна рейка,а не със пикливите жила като при голф 3.
Купето е по здраво от към ръжда.
А за интериора поне аз не съм попадал на скърцащ или е било много по-малко спрямо голф 3.
Джамовете и скърцащия интериор ги има в пин-нати, като често срещани проблеми и DYI ръководства в съответните раздели в БМВ форума. Прави си изводите колко са кадърни

Vidol Nikolov написа:Съб-фрейм демича го има до 2001година ,тогава при е46 фейслифт той е напълно решен и затова търсенето на 325/328 фей е по-голяма от на не-фейските![]()
Всъщност малко хора знаят за тоя наистина голям проблем на Бмв 3-та серия до преди фейса на Е46
Фейса при Е46 е 2002-ра официално. Реално даже и след фейса има случай на счупени коли. По-малко от нефейсовите, но все пак има. Чак при Е9х e решен наистина коренно проблема и няма регистриран и 1 подобен случай.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта