VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
hotride
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 20 ное 2008 22:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ет.7

VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот hotride » Вто 07 яну 2014 22:02


VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)
Здравейте колеги решил съм да взема един от двата автомобила , но все още съм 50/50.
Автомобила ще се ползва за всекидневно возене.
Кажете вашето мнение.Плюсове,минуси на единя и другия.




Raikov
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот Raikov » Вто 07 яну 2014 22:46


Ако е BMW, да е 6-стак,4 цилиндровия е порнография за мен (лично мнение) :th_up


Потребителски аватар
BRASNA4A
Мнения: 83
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 11:50
Автомобил: VW GOLF3 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Пловдив

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот BRASNA4A » Сря 08 яну 2014 2:13


БМВ с този двигател замен си остава тромава кола,АБФ ми ги яде за закуска такива БМВ-та,а като подръжка сам трябва да погледнеш консумативите на 2-та модела


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот Vidol Nikolov » Чет 09 яну 2014 16:33


Не ти трябва 318ис,ако искаш бвм си вземи 320купе с ванос или без.

Има 100 предимства пред тоя умреляк 318ис.Най-малкото винаги може да метнеш в коша 328 и никой няма да разбере,а при голф 3 за да минеш от 2 на 2.8литра ще се блъскаш най-малко с документи..които може и да нямаш,отделно данъци и тн.


Голф 3-изчезващ по моргите,но все оше го има.
За е36 важи същото.

Голфа е по-евтин на ламарини и външни детайли от е36.

Е36 спокойно носи на 17-ки или дори 18ки с борд(а тия коли искат борд за да имат визия)
Голф 3 на 18-ка няма няма и да има :mhihi

Спирачките-дори и 318ис спира перфектно,голф 3...спира като голф..демек е много зле.За съжаление нашата марка започна да спира някъде около 1997-ма :exclaim


Интериор-най-грозното нещо в едно е36 е интериора,тук голф 3 когато са стокови обичайни,наистина изглежда по-приятен.


Бмв 318ис/320 М50/52 читаво и пазено е над 4000,пазен и хубав голф е поне 3000.
Каруци има и от двете марки и за 1500

Разход-идентичен Абф/М50Б20

Кеф-сори,ама задното прави кеф какъвто предно няма как да даде и зима и лято.

Звука на шестака-6 си е звука на 6-така! 4 си е 4...който е чувал 6 иска да чуе 8,а не 4..а тези с 4 искат 6 а не 2 цилиндъра :mhihi

Диференциали за е36 хиляди,маховик стоков балансиран си взимаш от такава без клима/троник и т.н


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот Bai Sando » Чет 09 яну 2014 19:24


Със всичко съм съгласен,само не че 2.0 150 коня върви и харчи колкото 2.0 АБФ на голф
Тва е най-умрелия 6-так който някога съм и виждал и карал,и гори като змей и не върви.
Вече другите 6-таци нямат грешка,но 2-ката е мъртвец.
Ако трябва да избирам между 1.8 ис и 2.0 150 на БМВ ще е 1.8 ис.
Доста еластичен мотор който бързо се развърта,няма общо със боклука 1.8 115 коня. :th_up


Потребителски аватар
hotride
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 20 ное 2008 22:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ет.7

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот hotride » Чет 09 яну 2014 20:34



Последна промяна от hotride на Чет 09 яну 2014 20:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот Bai Sando » Чет 09 яну 2014 20:40


Ми на вид горе-долу са го докарали,но за здравина на голфа е по-здрав и много по удобен.
Масово на БМВ Е 36 корите на вратите се разпадат при по-силно дърпане,седалките избледняват от слънцето,предните са тясни и няма място във вратите да си оставиш нищо.При голфа място бол.Иначе като купе и шумоизолация БМВ е много по напред от голфа.


Потребителски аватар
BRASNA4A
Мнения: 83
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 11:50
Автомобил: VW GOLF3 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Пловдив

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот BRASNA4A » Пет 10 яну 2014 2:10


Рекламата на всички БМВ е една: Много върви,малко гори и никога не се разваля!Нито едно от тези 3 неща не е вярно!Навремето освен АБФ имах и фиат купе с 1.8 16в,фията пукаше 318ис и 320 ваноса,а АБФ направо ги прави спрели тези гюлета.Колкото за интериора да контрирам колегaтa,рекарото на GTI е уникално удобно спрямо прехваления м-пакет или както им се водеше там класа на купето?Колкото за километражите и индикациите за мен е едно и също и при двата автомобила,за мен голфа си е по-добре като интериор.
Прикачени файлове
RecaroInteriorNo08.jpg
RecaroInteriorNo20.jpg


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот xploda » Пет 10 яну 2014 9:48


BRASNA4A написа:прехваления м-пакет или както им се водеше там класа на купето?


М пакет вече е мноооого резтегливо понятие - от само предна броня, до пълния баш М пакет :mhihi Реално Вейдър салона се слага само и единствено в баш М-ките:

Изображение

За мен лично Вейдъра е по-удобен и повече "държи" от Рекарото, но все пак си е субективно за всеки човек. Интериора също ми харесва повече от на голфи, но е факт, че в Е36 си е по-тясно отколкото в гоУфа.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот Bai Sando » Пет 10 яну 2014 10:13


Интериора на БМВ-то е хубав.Спор няма.Но не е здрав и удобен като при гоУфа.
Сядаш искаш да си оставиш телефона,портфейла,кафето или там нещо друго..А?ми то няма къде.Под касетофона има едно малко нещо като кутийка дето е дълбоко 2 пръста,там нищо не се събира или при първия завой излита.Във корите има джобчета колкото за една тетрадка.Речеш ли да дръпнеш по-силно вратата и дръжката се вади заедно с кората.
А,мерси.И с тоя голям тунел по средата и тия тесни седалки те лови клаустрофобия.Карах такова 2 седмици докато моя дзвер беше в бокса и нямах търпение да стане час по-скоро.
Разбира се има си плюсовете спрямо голф 3.
Интериора не скърца и изглежда по-модерно.
Ел джамовете работят безотказно.
Има 2-3 пръста шумоизолация.
Купето е доста по-здраво.
Задното прави кеф при шофиране(но падне ли 2 пръста сняг кефа се превръща ужас).
Имах възможността да работя в сервиз,който се занимаваше главно с БМВ и съм пробвал повечето от масовите Е-36/Е-46.


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот xploda » Пет 10 яну 2014 10:28


Bai Sando написа:Интериора не скърца


Да, да :mhihi

Bai Sando написа:Ел джамовете работят безотказно.


Да, да, да, да :mhihi

Bai Sando написа:Купето е доста по-здраво


Да, да, да, да, да, да, да :mhihi Не си чувал за типичният rear sub-frame damage при е36 и е46 май :mhihi

Vidol Nikolov написа:Изобщо не съм съгласен с това,че Абф застрелва ванос


Ти може и да не си, но с десетки коли е практически доказано, че АБФ-а е по-бърз от 320-ка, а С20ХЕ е по-бърз от АБФ. Тва все при напълно изправни коли. Щото иначе и най-малкия проблем оказва влияние.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот Vidol Nikolov » Пет 10 яну 2014 10:33


Съб-фрейм демича го има до 2001година ,тогава при е46 фейслифт той е напълно решен и затова търсенето на 325/328 фей е по-голяма от на не-фейските :mhihi
Всъщност малко хора знаят за тоя наистина голям проблем на Бмв 3-та серия до преди фейса на Е46 :exclaim


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот Bai Sando » Пет 10 яну 2014 10:38


Даа дааа дааа ама и не. :mhihi
Джамовете са със зъбна рейка,а не със пикливите жила като при голф 3.
Купето е по здраво от към ръжда.
А за интериора поне аз не съм попадал на скърцащ или е било много по-малко спрямо голф 3.
Гледам реално на нещата,нито имам БМВ,нито пък и мисля да се пенсионирам с Гоуфа.
А аз до сега поне не съм виждал 2.0/150 вървежно,не в Е36,не в Е/46 мре,неще.Вече във високите се усеща някаква тяга,но АБФ го разцепва. :scare3


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот Vidol Nikolov » Пет 10 яну 2014 10:48


Хубавите и от 2-те марки струват пари,както казах хубава баварка е поне 4000.Абф-а ляга на 3000

Сега малко за интериора...ми не смятам,че разпадащия се таван на голф3 е предимство...и да всички са ръжделници(или поне повечето)и да...нищо не им работи-я ел.люк,я ел.стъкла.ФВ мрази да прави качествено тия джунджурии.
Отделно са кекави на окачване,малка количка ми лети с 200 и на някой завой вземе да го изпусне понеже е на предно,а ако е 328 на задно може и да я изтегли,ама това е друг спор,който не ми се води.
Големия мотор на задно предаване е по-безопасен от малкия мотор на задно предаване.

Демек летиш ...с 316 :mhihi идва завоя..ама под капака няма никой ..отнасяш някви клонки...
Летиш..под капака е 328....малко с вратите и излизаш(ако знаеш как да караш с вратите)няма клонки..поне не този път :mhihi

Абф...завой...няма нищо..само въртиш ония волан ,биеш ония спирачки и клонки и млонки и яйде на гъз всичко :mhihi


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Golf3 GTI 16V(150ph) & BMW E36 318is(140ph)

Мнениеот xploda » Пет 10 яну 2014 11:21


Bai Sando написа:Даа дааа дааа ама и не. :mhihi
Джамовете са със зъбна рейка,а не със пикливите жила като при голф 3.
Купето е по здраво от към ръжда.
А за интериора поне аз не съм попадал на скърцащ или е било много по-малко спрямо голф 3.


Джамовете и скърцащия интериор ги има в пин-нати, като често срещани проблеми и DYI ръководства в съответните раздели в БМВ форума. Прави си изводите колко са кадърни :mhihi

Vidol Nikolov написа:Съб-фрейм демича го има до 2001година ,тогава при е46 фейслифт той е напълно решен и затова търсенето на 325/328 фей е по-голяма от на не-фейските :mhihi
Всъщност малко хора знаят за тоя наистина голям проблем на Бмв 3-та серия до преди фейса на Е46 :exclaim


Фейса при Е46 е 2002-ра официално. Реално даже и след фейса има случай на счупени коли. По-малко от нефейсовите, но все пак има. Чак при Е9х e решен наистина коренно проблема и няма регистриран и 1 подобен случай.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта