Търся си служебна кола, шкода предлагат Октавия Тур, явява се старата преди фейслифта за 25 000 лева със ДДС и Н1 сертификат. Единствените мотори са 1.4 и 1.6, като втория може да е на газ. 5 години гаранция и сносен лизинг.
Та въпроса ми е, заслужава ли си?
Много ли е удушен тоя мотор на това купе? Карах я, но на бензин - става, не е самолет, но има живец.
Дилемата е голф 1.6 дизел за 35 или октавия на газ за 25
Опит с Октавия 1.6 на газ
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ
Във Велико Търново се возих на такава Октавия на метан-предавките се сменяха почти винаги на 5000-5500 оборота...
Колата се караше с пълна синтетика,харчи до 1.5 литра на 15 000 км и беше на реални 655 000 км...
Взимай смело 1.6 на газ и си ти...

Колата се караше с пълна синтетика,харчи до 1.5 литра на 15 000 км и беше на реални 655 000 км...



Взимай смело 1.6 на газ и си ти...

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ
Ако имаш 35к отговорът е ясен. А и реално трябва да сравняваш месечни вноски, освен ако няма да се купува автомобила кеш.
Иначе Октавията не е малък автомобил, а с 1.6 на газ, ще стане:
И не само това. Ако основната цел е гаранцията и придвижване от т. А до т. Б с най-нисък разход на гориво може. Въпросът е за какво точно ще ползва този служебен автомобил и колко души и багаж ще вози през по-голямата част от времето. При по-големи натоварвания, дори само като чисто тегло на товара, ще е проблем, поне според мен.
Иначе Октавията не е малък автомобил, а с 1.6 на газ, ще стане:
vaskoto1 написа:From zero to one hundred-no problem! You can make it in a single day!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
И не само това. Ако основната цел е гаранцията и придвижване от т. А до т. Б с най-нисък разход на гориво може. Въпросът е за какво точно ще ползва този служебен автомобил и колко души и багаж ще вози през по-голямата част от времето. При по-големи натоварвания, дори само като чисто тегло на товара, ще е проблем, поне според мен.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ
Колкото повече-толкова повече!Октавията според мен,не си тръгнал на съзтезания а да вършиш работа...Голфа е доста по-малък и тесен... Винаги бих избрал по-голямата кола!
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ
ще се возя себе си основно, търся вариант за максимум кола с минимум разноски.
не искам да правя компромиси относно оборудване и комфорт, но не ми се дават и много пари. не искам да я мисля, за съжаление както се познавам ако взема голф следващото лято ще е с 19ки и ниско окачване и ще имам 3 коли, които не могат да бъдат карани спокойно.
единственото което ме притеснява е мотора, ще стигне ли за нормално придвижване или ще съжалявам?
не искам да правя компромиси относно оборудване и комфорт, но не ми се дават и много пари. не искам да я мисля, за съжаление както се познавам ако взема голф следващото лято ще е с 19ки и ниско окачване и ще имам 3 коли, които не могат да бъдат карани спокойно.
единственото което ме притеснява е мотора, ще стигне ли за нормално придвижване или ще съжалявам?
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ
Октавията ще е мъртвец, изпреварвания трудни, къси скорости за що годе прилична динамика. На извънградско ще ти се надува главата, ще е на високи обороти. Разход предполагам около 11-13л в града. Карал съм мотор с толкова коне на Б4 и определено е слаб.
Голфа от своя страна ще върви по леко, ще има добра динамика, повече тишина, по нисък разход, подобен на Октавията обърнато в пари. С по-малък багажник е, но при Октавията бутилката ще ги изравни донякъде.
Голфа за мен е по-добра офоерта...
Голфа от своя страна ще върви по леко, ще има добра динамика, повече тишина, по нисък разход, подобен на Октавията обърнато в пари. С по-малък багажник е, но при Октавията бутилката ще ги изравни донякъде.
Голфа за мен е по-добра офоерта...
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ
Пичове ако Октавията е с заводска газ, това най-вероятно ще е метан и бутилките не заемат място в багажника! Значи за вържеш съм съгласен, че няма да е нищо особено, но при положение, че на новия Пасат Б7 на метан му дават 3,5 кг. на 100 км. на дълго мислите ли, че Голфа, па макар и дизел може да го докара тоя разход
Аз мисля, че не може!!! Октавията си е перфектна за служебен автомобил, дори с тоя мотор! Според мен е по-доброто решение в случая! А гледам колегата за личен автомобил има други возила, така, че проблемът му е нулев 


- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ
газта се слга тук в сервиза им, съвсем нормален газов инжекцион BRC с грозна бутилка.
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ
ААА това вече е друго!!! Но все пак си мисля, че за служебна си е по-рентабилно на газ и да има пространство в колата! Пък и цената е по-добра 

- mitko66
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ
а защо просто не слезеш един клас надолу
Фабия- 1.2 тси или 1.6 Тди с добро оборудване, също са със Н1 и ще ти останат и пари...

Фабия- 1.2 тси или 1.6 Тди с добро оборудване, също са със Н1 и ще ти останат и пари...
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ
mitko66 написа:а защо просто не слезеш един клас надолу![]()
Фабия- 1.2 тси или 1.6 Тди с добро оборудване, също са със Н1 и ще ти останат и пари...
коли за града имам, това ще се кара основно на дълги разстояния и трябва да е стабилно
- mitko66
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ

+ сравнително приемлива цена
+ приличен двигател, доста по добър от 1.6, колкото и малко да звучат тези 86 кс, турбото си е турбо, повярвай динамиката и въртящия момент са доста прилични и понякога може да се учудиш...
+ много добро оборудване а пък за рабита, направо разточително, имаш всичко необходимо плюс глезотийки
+на дълъг път този двигетал е много икономичен, ако се кара според ограниченията, често ще виждаш разход с цифрата 5 отпред.
+ тих, безпроблемен според сервизите на ФВ, шкода, сеат..
+запазване на стойността на колата пре евентуална препродажба след време, предпоставка за което е приличния двигател, екстрите и това че е ФВ ГОЛФ!
+прилично товарно пространство, доста място на предните седалки, прилично отзад, много добра ергономия, пътно поведение, балансирана "возия"
Само нямам на идея дали може да се поръча Н1
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ
Здравей!Аз карам Б4 90кс на метан!Да,спънат е,ама ме вози евтино.Ползвам я за служебна!8 лв-100км-много ли е?А возилото тежи поне 1500 кг.Ако има зор,минаваш на бензин и си ок!Не си състезател все пак.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ
вчера карах и голф 6, 1.6 ТДИ 105 коня.
очаквах повече, тясна въпреки че са с еднаква широчина с октавията. А колонките на прозорците са отвратително широки. динамиката не е нещо особенно, върви си, но не е много по-добре от тази на октавията. шумна е, чуват се по-осезаемо и мотора и гумите и вятъра и окачването, нямам идея защо е така.
плюсовете са - страшно добри седалки, приятно серво и педали, малки приятни изненади навсякъде в колата, икономичен мотор, в момента имат някаква промоция за Рабит ниво на оборудване, така че имаш повече глезотии на същите пари
надявах се след като я покарам да ме убеди, че голф е колата, ама май ме убеди в обратното.
очаквах повече, тясна въпреки че са с еднаква широчина с октавията. А колонките на прозорците са отвратително широки. динамиката не е нещо особенно, върви си, но не е много по-добре от тази на октавията. шумна е, чуват се по-осезаемо и мотора и гумите и вятъра и окачването, нямам идея защо е така.
плюсовете са - страшно добри седалки, приятно серво и педали, малки приятни изненади навсякъде в колата, икономичен мотор, в момента имат някаква промоция за Рабит ниво на оборудване, така че имаш повече глезотии на същите пари
надявах се след като я покарам да ме убеди, че голф е колата, ама май ме убеди в обратното.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Опит с Октавия 1.6 на газ
Petrolhead написа:вчера карах и голф 6, 1.6 ТДИ 105 коня.
очаквах повече, тясна въпреки че са с еднаква широчина с октавията. А колонките на прозорците са отвратително широки. динамиката не е нещо особенно, върви си, но не е много по-добре от тази на октавията. шумна е, чуват се по-осезаемо и мотора и гумите и вятъра и окачването, нямам идея защо е така.
плюсовете са - страшно добри седалки, приятно серво и педали, малки приятни изненади навсякъде в колата, икономичен мотор, в момента имат някаква промоция за Рабит ниво на оборудване, така че имаш повече глезотии на същите пари
надявах се след като я покарам да ме убеди, че голф е колата, ама май ме убеди в обратното.
хохох,
ходи пробвай някоя киа тогава

широко,удобно,пълно с екстри

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dispatch и 48 госта