
В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
Така, отново пускам тема за дискутиране на чужди коли, но в крайна сметка изборът опря до тия двете. Писах по много форуми, но всеки път се убеждавам, че тук хората са най-наясно и най-отзивчиви. Единственото, което знам, че ще си взема с ръчна трансмисия, защото чух, че по-малко се чупи и ремонтът е по-евтин. Предполагам, че определящ фактор при покупката ще е поддръжката на коя от двете коли е по-евтина, така че ако имате мнение моля да споделите.. 

- stefan4o
- Мнения: 19282
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
Аз те съветвам да излезеш навън, да погледнеш времето. После отиди на някой лек наклон с натрупал сняг и гледай колите. Гаранция ти давам, че ще се откажеш моментално от кола със задно предаване 
Поддръжката и на двете коли няма да е евтина т.е. еднакво скъпа ще е. За кое точно БМВ 320 говорим? Има фейслифт, който е след 2001-ва или 2002-ра.
Погледнах Б6 за коя версия иде реч, за да съм сигурен - твърдо бих избрал нея, пред префасонирано Бмв е46 модел 1998.
Плюс това салонът на БМВ е46 е някак... не знам как да го нарека, постен. На Ауди а4 б6 ми харесва в пъти повече 

Поддръжката и на двете коли няма да е евтина т.е. еднакво скъпа ще е. За кое точно БМВ 320 говорим? Има фейслифт, който е след 2001-ва или 2002-ра.
Погледнах Б6 за коя версия иде реч, за да съм сигурен - твърдо бих избрал нея, пред префасонирано Бмв е46 модел 1998.


Последна промяна от stefan4o на Чет 26 яну 2012 19:40, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 24 сеп 2009 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
и двете не стръват,как избра точно тях незнам,брат ми има 320д 150 кончета,днеска вика зимам джип това спря на един завой,а има дсц,незнам кво си още,абе нестава,за хауди кво да оворим,става за зимата ма много се чупи бе,все по сервизи ше си с него,избора все пак е твой,за ръчна трансмисия незнам дали ще ти е по ефтино,съединителя на бмв то с маховика са 2 бона така че мисли,поздрави
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
Още незнам конкретно нищо, знам че мога да заделя до 13 000 с обслужването.
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
stefan4o написа:Аз те съветвам да излезеш навън, да погледнеш времето. После отиди на някой лек наклон с натрупал сняг и гледай колите. Гаранция ти давам, че ще се откажеш моментално от кола със задно предаване
Според зависи къде живее!Има места със зима не повече от няколко дена!И двете коли са добри,но можеше поне да кажеш дизел или бензин!Лично аз,ако трябваше да избирам бих взел БМВ дизел!Но не 320D,много несполучлив мотор!Мнооого хора се оплакват от тези двигатели!Заложи на 330D,уникален е просто!Много добра динамика и същевременно добър разход!А4-те дизел задължително 1.9ТДИ,защото тези с 2.5 ще се хванеш за главата!
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
а за аудито по всяка вероятност 1.9 ТДИ, просто за него най-добри думи съм чувал, другото е 1.8Т, какво мислите за него.
А за бмв-то мислех 320д, но в последните дни ме отказаха, ще видя 330 как е.
А за бмв-то мислех 320д, но в последните дни ме отказаха, ще видя 330 как е.
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
И аз имах подобни колебания преди време, може да потърсиш темата. Има доста полезно инфо.
Накратко...
Подръжка горе долу еднаква... б6 е с по високи цени (по причини които не ми се цитират). Ще намриш читаво 320д 150кс по лесно от колкото 1.9тди 131 кс при ауди.
Интериора е въпрос на вкус... постен е силно казано, но нескърцащ в сравнени с ваг е много точно.
Много хора са притеснени от алуминиевото окачване и има доста изписано по въпроса.. погледни, може и да наклони везните.
Тва с времето на вън е несериозно и не би трябвало да се коментира...
Накратко...
Подръжка горе долу еднаква... б6 е с по високи цени (по причини които не ми се цитират). Ще намриш читаво 320д 150кс по лесно от колкото 1.9тди 131 кс при ауди.
Интериора е въпрос на вкус... постен е силно казано, но нескърцащ в сравнени с ваг е много точно.
Много хора са притеснени от алуминиевото окачване и има доста изписано по въпроса.. погледни, може и да наклони везните.
Тва с времето на вън е несериозно и не би трябвало да се коментира...
- stefan4o
- Мнения: 19282
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
AmW написа:И аз имах подобни колебания преди време, може да потърсиш темата. Има доста полезно инфо.
Накратко...
Подръжка горе долу еднаква... б6 е с по високи цени (по причини които не ми се цитират). Ще намриш читаво 320д 150кс по лесно от колкото 1.9тди 131 кс при ауди.
Интериора е въпрос на вкус... постен е силно казано, но нескърцащ в сравнени с ваг е много точно.
Много хора са притеснени от алуминиевото окачване и има доста изписано по въпроса.. погледни, може и да наклони везните.
Тва с времето на вън е несериозно и не би трябвало да се коментира...
Да, очаквах да пишеш, особено след моя коментар. Приемам, че е "въпрос на вкус" интериорът, но... няма да го коментирам повече. Просто за мен интериорите на БМВ от тия години са всичко друго, но не и привлекателни. А с времето - да, казах го по-скоро на шега. Но шегата свършва в момента, в който разбереш, че кола за 10 000 лева не може да качи лек наклон с навалял сняг, а отзад те чака Опел Кадет пред разпад, за който това изкачване не е проблем и ти реално му запушваш пътя


- tdi fen
- Мнения: 4662
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
вземай бмв то още по-добре ще бъде ако е XD
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
tdi fen написа:вземай бмв то още по-добре ще бъде ако е XD
Най добре Х5 ако ще караме по тая логика...
То и Е класата е със задно, и Ц и тн и тн.
Гледам карат си ги хората, и аз също си ползвам колата все още...
Всеки ми обяснява как ще се въртя из цяла София... е не ми се е случвало.... има гуми, има задкормилно устройство...
Хубаво е да се говори от опит.
- Sportakus
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
tdi fen написа:вземай бмв то още по-добре ще бъде ако е XD
Напълно подкрепям това мнение BMW 330xd, това е колата, а и ако е 204кс още по-добре

- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
Sportakus написа:tdi fen написа:вземай бмв то още по-добре ще бъде ако е XD
Напълно подкрепям това мнение BMW 330xd, това е колата, а и ако е 204кс още по-добре


Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
Преди време и аз имах подобна дилема и доста изчетох за моделите в съответните форуми... Като цяло:
Ауди А4 Б6:
+ много надеждно и здраво по ТУВ статистиките, нищо общо с предното А4, лидер в сегметна
+ по-модерен дизайн - все пак си е по-нов модел (след 2000)
+ интериора е супер качествен и солиден, с благородно излъчване, в същото време модерно - дори и днес изглежда актуален
+ изключително здрав, пъргав и икономичен дизелов мотор 131 коня
+ ако намериш куатро + 1.9ТДИ цената ще е солена но ще си заслужава на 100% - с това задвижване и големия въртящ момент колата е мечта - стабилна, проходима и сигурна на пътя, особено в завой с високи скорости
+ една идея по-икономичен от 320Д
- ако искаш запзена - доста пари се искат, по-скъпа е от конкуренцията (Ц-класа, 3-серия), високата цена явно се компенсира от безпроблемността в последствие. Иначе не мога да си обясня защо държи толкова високи цени
- скъпо обслужване (донякъде идва от надлъжния мотор)
- трудно се намира запазена и дизел на малко километри
- покритието на копчетиите в по таблото се бели с времето и трудно се намира да няма обелено
- леко по-тясна отзад
БМВ 320Д:
+ добро разпределение на масите и страхотен баланс и директно управление, кола за каране просто
+ сглобката и материалите в интериора са качествени, не скърца, супер звукоизолиран е и т.н.
+ леко по-комфортна возия от А4, но ако не с някакви големи джанти разбира се
+ по-евтино обслужване, мотора е с верига
+ много фън и емоции дава огромната тяга на 320Д на задно и определено ще си вземаш завоите с дрифт с лекота, ако изключиш DSC-то (за 330 направо не ми се мисли какво)
+ една идея по-бърз от 1.9ТДИ
- доста по проблемен автомобил от въпросното А4 според ТУВ
- фейслифт на модел 1998 - личи си му в дизайна - в сравнение с А4 изглежда старо
- интериора като дизайн е леко ретро
- скъпа поддръжка като цяло (дори хората в западна Европа го казват), защото частите са цифра и ако често се сменя нещо...
- турбото не изкарва толкоз дълго колкото на ВАГ, често на 100к км сменят турбина, явно надува му е по-голям, също така има едни клапи в изходящите колектори (така нар. "пиперутки")- ако не ги махнеш след време се отчупват, падат и правят мотора на сол - инвестицията след това е умопомрачаваща.
Ако нямаш опит със задно, евентулано е минус зимата, но ако имаш ти е плюс
Това е най-общо - и двете са леко тесни отзад в сравнение с не премиум модели като Пасат и Мондео и се поддържат по-скъпо от нормалните марки.
Качвал съм се и има преки впечатления, така най-добре се преценява. Намери възможност да покараш въпросните модели преди да купуваш - трябва да усетиш духа и на двете марки и да си прецениш кое ти допада лично на теб. Без сравнителен тест драйв аз не бих изсипал 12к+ лв за кола.
Успех при покупката
Ауди А4 Б6:
+ много надеждно и здраво по ТУВ статистиките, нищо общо с предното А4, лидер в сегметна
+ по-модерен дизайн - все пак си е по-нов модел (след 2000)
+ интериора е супер качествен и солиден, с благородно излъчване, в същото време модерно - дори и днес изглежда актуален
+ изключително здрав, пъргав и икономичен дизелов мотор 131 коня
+ ако намериш куатро + 1.9ТДИ цената ще е солена но ще си заслужава на 100% - с това задвижване и големия въртящ момент колата е мечта - стабилна, проходима и сигурна на пътя, особено в завой с високи скорости
+ една идея по-икономичен от 320Д
- ако искаш запзена - доста пари се искат, по-скъпа е от конкуренцията (Ц-класа, 3-серия), високата цена явно се компенсира от безпроблемността в последствие. Иначе не мога да си обясня защо държи толкова високи цени
- скъпо обслужване (донякъде идва от надлъжния мотор)
- трудно се намира запазена и дизел на малко километри
- покритието на копчетиите в по таблото се бели с времето и трудно се намира да няма обелено
- леко по-тясна отзад
БМВ 320Д:
+ добро разпределение на масите и страхотен баланс и директно управление, кола за каране просто
+ сглобката и материалите в интериора са качествени, не скърца, супер звукоизолиран е и т.н.
+ леко по-комфортна возия от А4, но ако не с някакви големи джанти разбира се
+ по-евтино обслужване, мотора е с верига
+ много фън и емоции дава огромната тяга на 320Д на задно и определено ще си вземаш завоите с дрифт с лекота, ако изключиш DSC-то (за 330 направо не ми се мисли какво)
+ една идея по-бърз от 1.9ТДИ
- доста по проблемен автомобил от въпросното А4 според ТУВ
- фейслифт на модел 1998 - личи си му в дизайна - в сравнение с А4 изглежда старо
- интериора като дизайн е леко ретро
- скъпа поддръжка като цяло (дори хората в западна Европа го казват), защото частите са цифра и ако често се сменя нещо...
- турбото не изкарва толкоз дълго колкото на ВАГ, често на 100к км сменят турбина, явно надува му е по-голям, също така има едни клапи в изходящите колектори (така нар. "пиперутки")- ако не ги махнеш след време се отчупват, падат и правят мотора на сол - инвестицията след това е умопомрачаваща.
Ако нямаш опит със задно, евентулано е минус зимата, но ако имаш ти е плюс

Това е най-общо - и двете са леко тесни отзад в сравнение с не премиум модели като Пасат и Мондео и се поддържат по-скъпо от нормалните марки.
Качвал съм се и има преки впечатления, така най-добре се преценява. Намери възможност да покараш въпросните модели преди да купуваш - трябва да усетиш духа и на двете марки и да си прецениш кое ти допада лично на теб. Без сравнителен тест драйв аз не бих изсипал 12к+ лв за кола.
Успех при покупката

-
- Мнения: 214
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
Засега се колебая между бмв 330д и аудито 1.9тди, като засега нещата са в полза на аудито най-вече по отношение на икономичността, а и повече ми допада интериора, много по-свежо ми изглежда от този на бмв-то. Разбрах за проблема с износеното окачване, понеже не съм много в час има ли начин да се провери колко е износено това алуминиево окачване на аудито?
Благодаря на JetMan за изчерпателния отговор. И на всички други разбира се.
ЕДИТ: http://www.cars.bg/u445017 ето нещо такова ми се ще.
Благодаря на JetMan за изчерпателния отговор. И на всички други разбира се.
ЕДИТ: http://www.cars.bg/u445017 ето нещо такова ми се ще.
Re: В крайна сметка Audi A4 (b6) или BMW 320 и двете 2001-2002г.
Окачването на Б6 е доста по-здраво и издръжливо от на А4 Б5, което е доста кекаво - не се бъркайте с него. За да си сигурен че ОК може да се мине на стенд и да се тестват амортисьори и окачване. Или по стария начин - с 40км/ч през дупки - ако се чуят странни звуци отпред, тропане и т.н. значи има нещо разбито по носачите. Това е доста груб тест разбира се.
То и БМВ-то е с алуминиево окачване, само че има 2 носача а аудито 8. Но 8-те на А4 струват колкото 2-та на бавареца
Сетих се, че в някакви ревюта в нета бяха споменали, че и двата модела имат проблем с течащи рейки и рано или късно се стига до смяна, но тази на А4 е по-издръжливата.
То и БМВ-то е с алуминиево окачване, само че има 2 носача а аудито 8. Но 8-те на А4 струват колкото 2-та на бавареца

Сетих се, че в някакви ревюта в нета бяха споменали, че и двата модела имат проблем с течащи рейки и рано или късно се стига до смяна, но тази на А4 е по-издръжливата.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта