http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Здравейте колеги, събирам мнения относно този автомобил, колата е произведена края на 2000г. Някой запознат ли е относно части и трудно ли се намират, цени за части, двигателя проблемен ли е, ,,детски" болести, електроники, ходовата част здрава ли е, цели носачи с шарнири ли са или шарнирите вървят отделно, в общи линии всичко свързано с модела. Баща ми е ходил да я гледа в една автокъща в Пловдив, внос от Италия е, аз съм много резервиран към коли от автокъщи, не че няма и читави ама..., та ако някой има представа за този модел ще съм благодарен да сподели.
Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Re: Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
Двигателя е чук
От Ауди, старото 2.5, 5 цилиндъра, нормални цени за обслужване, здрав мотор. За Volvo-то някой друг да ти каже конкретно, иначе аз съм се возил в S80 с този мотор, върви чудесно и разхода e съвсем нормален.

- Layman
- Мнения: 148
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търново
Re: Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
Това е идела ми за малък семеен автомобил. Гледам че май има и печка 
Знам, че ще има колеги, които ще кажат - голямо превъзнасяне за някакъв си Форд
Да, тука го давам фенски малко.
Доколкото знам, мотора е ауди - май 6-так.
Най-добре да се изкаже този човек. memberlist.php?mode=viewprofile&u=162663
Забелязал съм го, че и на него са му слабост, а и има какво да каже, за разлика от мен.

Знам, че ще има колеги, които ще кажат - голямо превъзнасяне за някакъв си Форд

Доколкото знам, мотора е ауди - май 6-так.
Най-добре да се изкаже този човек. memberlist.php?mode=viewprofile&u=162663
Забелязал съм го, че и на него са му слабост, а и има какво да каже, за разлика от мен.

- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
Ако е 140 к.с. наистина е петак, редови. В Ауди се вгражда с код AEL.
- Layman
- Мнения: 148
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търново
Re: Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
escrime написа:Ако е 140 к.с. наистина е петак, редови. В Ауди се вгражда с код AEL.
Още по-добре - според мен

Re: Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
Винаги съм се обръщал след Волво-та, особено след новото S80 с D5 215коня, ума ми остана в едно такова.
Този 5-цилиндров дизел от Ауди се води един от най-безпроблемните, като в същото време е и доста икономичен и предлага достатъчна мощност за да движи автомобила и да не се задъхва по баирите. Общо казано - много добра кола с много добър двигател, купувай я, а ако имаш някакви колебания, то те са напразни.
Този 5-цилиндров дизел от Ауди се води един от най-безпроблемните, като в същото време е и доста икономичен и предлага достатъчна мощност за да движи автомобила и да не се задъхва по баирите. Общо казано - много добра кола с много добър двигател, купувай я, а ако имаш някакви колебания, то те са напразни.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
Миналото лято ми се наложи да карам такова Волво само че 98г. 2.5 TDI 140к.с. впечатленията са ми че колата е широка и удобна.В ниските обороти този мотор беше като трактор бавен и муден но след турбото нещата се променяха.За извън градско беше добре и си вървеше със 160-180 км. без проблем, за изпреварвания също се справяше чудесно.
За градско обаче си беше живо наказание, тромав и шумен дизел + голямо купе и натоварено движение са равни на
имах чувството че карам бус
Двигателя определено не ми допада, поне този който карах аз.
Аааа за разхода на гориво, направи ми впечатление че на извън градско с ръчка, компа показваше стойности от 11-13л./100 като аз поне успях пенсионерската да го сваля най много до 8л/100
Градско все като го погледна показваше пак някакви 8-10-13л./100 и накрая се отказах да го гледам, спирачките също не ми харесаха
Абе не бих си купил подобен курник
За градско обаче си беше живо наказание, тромав и шумен дизел + голямо купе и натоварено движение са равни на



Двигателя определено не ми допада, поне този който карах аз.
Аааа за разхода на гориво, направи ми впечатление че на извън градско с ръчка, компа показваше стойности от 11-13л./100 като аз поне успях пенсионерската да го сваля най много до 8л/100
Градско все като го погледна показваше пак някакви 8-10-13л./100 и накрая се отказах да го гледам, спирачките също не ми харесаха

Абе не бих си купил подобен курник

- Layman
- Мнения: 148
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търново
Re: Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
ALESYZ написа:С тая отсечена задница мяза на катафалка..
Тука много опира до вкус. Някои хора харесвата по-ръбатите и грубовати форми.
Голф2 >Г3
Пасат Б3>Б4
Ланча Интеграле
Тойота ЕфДжей http://www.toyota.com/fjcruiser/photo-gallery.html
Грубоватостта и ръбатостта си имат предимство, ако автомобила се използва за работа:
Затова харесвам купето на Форд торнео кънект.
http://green.autoblog.com/2009/03/04/ge ... v-concept/
...и не харесвам Ауди, въпреки че като корозионна устойчивост са ехеее, но пък са като колиби с тез наклони и заобляния.
Старите си бяха супер.
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
Да споделя лични впечатления - карал съм две В70-ки с този мотор, но предишното купе (98год.). Мотора наистина е от Ауди, редови 5 цилиндъра с турбо 140к.с. Относно твоите въпроси:
- обслужване - към 900-1000лв., с хубави части - като на всеки 2,5 тди мотор
- окачването е здраво, за ремонт ли е обаче по-добре продай колата - предни амортисьори с лагери на макферсоните са общо към 600-700лв., носачите се предлагат цели, но може и само тампоните да намериш, отделно има още тампони по окачването, предни дискове с накладки към 200-230лв. зависи от марката(нормална цена според мен)
- огледай турбото за течове
- огледай и рейката за течове - доста протичат и после трябва да се рециклира
Като цяло са здрави коли, трудно се намират евтини части за тях и затова според мен не са толкова масови.
Даже наскоро мислех да си взимам едно такова, но точно офертата за ремонт на окачване и рейка и смяна съединител ме отказа.
В града наистина са малко трудни за карани, но като свикнеш с габаритите няма да има проблем.
- обслужване - към 900-1000лв., с хубави части - като на всеки 2,5 тди мотор
- окачването е здраво, за ремонт ли е обаче по-добре продай колата - предни амортисьори с лагери на макферсоните са общо към 600-700лв., носачите се предлагат цели, но може и само тампоните да намериш, отделно има още тампони по окачването, предни дискове с накладки към 200-230лв. зависи от марката(нормална цена според мен)
- огледай турбото за течове
- огледай и рейката за течове - доста протичат и после трябва да се рециклира
Като цяло са здрави коли, трудно се намират евтини части за тях и затова според мен не са толкова масови.
Даже наскоро мислех да си взимам едно такова, но точно офертата за ремонт на окачване и рейка и смяна съединител ме отказа.
В града наистина са малко трудни за карани, но като свикнеш с габаритите няма да има проблем.
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
ALESYZ написа:С тая отсечена задница мяза на катафалка..
Е това съм мразил на Тия волва !
Re: Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
Здравей колега,
Преди седмица слязох от s40 и се качих на V70 D5 163 к.с. 2003 г.
Няма как да го опиша, но чувството е нечовешко вярвай ми - просто седи и направи няколко километра с това виненото. За тая цена има прекалено екстри, ако на сервиз покажат, че е читаво затваряй очите и го купувай.
Иначе обслужване при мен за 6.5 литра масло и четири филтъра заминаха едни 350 лв. но няма как.
На Хемус стоеше като залепена за асфалта, скъсах и турбината от каране за да и видя възможностите и на финала компа даде среден разход 6.3!!!
Успех!
Преди седмица слязох от s40 и се качих на V70 D5 163 к.с. 2003 г.
Няма как да го опиша, но чувството е нечовешко вярвай ми - просто седи и направи няколко километра с това виненото. За тая цена има прекалено екстри, ако на сервиз покажат, че е читаво затваряй очите и го купувай.
Иначе обслужване при мен за 6.5 литра масло и четири филтъра заминаха едни 350 лв. но няма как.
На Хемус стоеше като залепена за асфалта, скъсах и турбината от каране за да и видя възможностите и на финала компа даде среден разход 6.3!!!
Успех!
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
Мой колега от работата е луднал по Волво.
Харесва си S60 и V70...
Знам само от едно време че Волво е адски здрав и сигурен автомобил. И че техните турбо мотори са ВЕЛИКИ !!
Така ли е сега ??
Говорим за коли след 2001 година.
Събираме мнения за тези автомобили-колко са читави и безпроблемни дизелите,бензинките понасят ли газта,колко е първоначалното обслужване и тн. мнения...
Харесва си S60 и V70...
Знам само от едно време че Волво е адски здрав и сигурен автомобил. И че техните турбо мотори са ВЕЛИКИ !!
Така ли е сега ??
Говорим за коли след 2001 година.
Събираме мнения за тези автомобили-колко са читави и безпроблемни дизелите,бензинките понасят ли газта,колко е първоначалното обслужване и тн. мнения...

- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
За известно време понатрупах опит с марката и ако позволите да споделя:
- Волво S60 2,5 дизел, 2001-2002 година модела - един приятел го кара от 4-5 години вече, преди това беше служебно във фирмата. Досега е сменил дюзи, еку, ходова част отпред и отзад, дискове и накладки май два пъти. Всички цени са от четирицифрени суми, поддържа се в МотоПфое. Пробег вече 400+хиляди
- Волво S40 2,0 дизел, 136к.с., 2006-2007 година - страхотна кола, единствения проблем от чисто нова до 120-130хил. е демпферния маховик (оценявам го на високия въртящ момент и на това, че са служебни). Този мотор е известен като Д3
- Волво S40 1,6 дизел, 90к.с., 2009-2010 - купето е същото като горното, само че мотора е по-куц. Пак демпферни маховици като основен проблем. Д2 мотор. За около 100хил.пробег това мога да кажа.
- Волво XC70 2,5 дизел 2006-та,(Д5 мотор) - сравнително здрава кола, една идея по-добре от горните.
За бензиновите незнам от личен опит, само съм чувал че турбинираните мотори вървят много, но счупи ли турбина - хвърляш мотора. Е, то при кой не е така
Миналата година се бях засилил да си купувам V70 2,5 дизел от 99-та (стария фейс). Искаха и 1500лв. на колата с ходова част за пълен ремонт, теч от рейка, съединител за смяна, предни дискове и накладки и още дребни забележки. Офертата за частите с отстъпка ми беше за 14000лв. и се отказах.
- Волво S60 2,5 дизел, 2001-2002 година модела - един приятел го кара от 4-5 години вече, преди това беше служебно във фирмата. Досега е сменил дюзи, еку, ходова част отпред и отзад, дискове и накладки май два пъти. Всички цени са от четирицифрени суми, поддържа се в МотоПфое. Пробег вече 400+хиляди
- Волво S40 2,0 дизел, 136к.с., 2006-2007 година - страхотна кола, единствения проблем от чисто нова до 120-130хил. е демпферния маховик (оценявам го на високия въртящ момент и на това, че са служебни). Този мотор е известен като Д3
- Волво S40 1,6 дизел, 90к.с., 2009-2010 - купето е същото като горното, само че мотора е по-куц. Пак демпферни маховици като основен проблем. Д2 мотор. За около 100хил.пробег това мога да кажа.
- Волво XC70 2,5 дизел 2006-та,(Д5 мотор) - сравнително здрава кола, една идея по-добре от горните.
За бензиновите незнам от личен опит, само съм чувал че турбинираните мотори вървят много, но счупи ли турбина - хвърляш мотора. Е, то при кой не е така

Миналата година се бях засилил да си купувам V70 2,5 дизел от 99-та (стария фейс). Искаха и 1500лв. на колата с ходова част за пълен ремонт, теч от рейка, съединител за смяна, предни дискове и накладки и още дребни забележки. Офертата за частите с отстъпка ми беше за 14000лв. и се отказах.
- Stivi
- Мнения: 8367
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Волво V70 2,5 TDI, събирам мнения
instantaccess написа:Искаха и 1500лв. на колата с ходова част за пълен ремонт, теч от рейка, съединител за смяна, предни дискове и накладки и още дребни забележки. Офертата за частите с отстъпка ми беше за 14000лв. и се отказах.

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Miki и 63 госта