Здравейте колеги,
харесал съм си VW Golf 1.9 tdi(110 hp)от колега от форума.Колата е гледана и всичко по нея е на 6,но ме притеснява,че е на 290 хил км.Досега не съм имал голф,имах бмв и незнам как е мотора на колата,която е на доста км.Моля запознатите да ми дадат съвет.
Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
-
- VW експерт
- Мнения: 13345
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
Колега,некога,през далечната 2004г,закупих 1 Ауди 80.Беше на 313 000км.Карах го 4 години без да пипна мотора.Продадох го на 460 000.Още го карат!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
marto_mvp написа:Здравейте колеги,
харесал съм си VW Golf 1.9 tdi(110 hp)от колега от форума.Колата е гледана и всичко по нея е на 6,но ме притеснява,че е на 290 хил км.Досега не съм имал голф,имах бмв и незнам как е мотора на колата,която е на доста км.Моля запознатите да ми дадат съвет.
Не трябва да те притеснява. Тук има коли с много сериозен пробег, по които толкова пари са наляти и така са поддържани, че това няма никакво значение. А и 290К не е нищо за този мотор. Вероятно е на много повече. Но пак казвам, ако е стегната като хората, пробега не трябва да те притеснява

Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
marto_mvp написа:Здравейте колеги,
харесал съм си VW Golf 1.9 tdi(110 hp)от колега от форума.Колата е гледана и всичко по нея е на 6,но ме притеснява,че е на 290 хил км.Досега не съм имал голф,имах бмв и незнам как е мотора на колата,която е на доста км.Моля запознатите да ми дадат съвет.
Ами купи от Горубляне на 70 хиляди да си спокоен после

-
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
и аз мисля,че ако е добре поддържана,пробега изобщо не трябва да те притеснява
- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
ако е на реални 290 няма проблеми щом е подържана въпроса е да не е превартан преди време и да е на 400 +++
- Enforcer
- Мнения: 152
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
marto_mvp написа:...но ме притеснява,че е на 290 хил км.
А колите нов внос със 130К по километраж са само на 500К+ км.

- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
Enforcer написа:marto_mvp написа:...но ме притеснява,че е на 290 хил км.
А колите нов внос със 130К по километраж са само на 500К+ км.
аз говора по принцип на колко е конкретната кола а не ме е.е горублянките за които пишеш ти.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
Тепърва и то съзнателно да купува човек кола на 290 000... и то с турбо
Не казвам, че автоматично значи не е счупена или пред счупване - казвам единствено, че няма перспектива в такъв автомобил. Да си е твой - да го караш колкото издаяни. Ама да го купуваш съзнателно......
Всеки сам си носи риска. Трябва да е бая на сгода и да не мислиш да я караш много за подобна покупка.

Не казвам, че автоматично значи не е счупена или пред счупване - казвам единствено, че няма перспектива в такъв автомобил. Да си е твой - да го караш колкото издаяни. Ама да го купуваш съзнателно......
Всеки сам си носи риска. Трябва да е бая на сгода и да не мислиш да я караш много за подобна покупка.
Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
за тоя двигател тия километри нищо не са при редовно обслужване. пък и трудно ще намериш на по малко от тези километри. моята като я взех беше на 19000 и е 97г. представи си кои неграмотник и е въртял километража и не е видял колко нули е оставил, обаче в техническо състояние всичко беше ок.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
Haralampi написа:Тепърва и то съзнателно да купува човек кола на 290 000... и то с турбо![]()
Не казвам, че автоматично значи не е счупена или пред счупване - казвам единствено, че няма перспектива в такъв автомобил. Да си е твой - да го караш колкото издаяни. Ама да го купуваш съзнателно......
Всеки сам си носи риска. Трябва да е бая на сгода и да не мислиш да я караш много за подобна покупка.
Абсолютна глупост написа.Обоснови се защо не виждаш перспектива?Или за тебе кола дето е минала 200к не е кола,айде недей.Турбо била-ми турбо е няма да е чист дизел

Какво като е на 290000,чудо голямо.Никакви километри не са това!
Хората на запад си карат колите,спокойно кола 2008-ма и то тди[/ е на поне 200 000
Ти тоя мотор го изкара еднодневка,незнам защо всеки се плаши от 300 000км .Тя колата е проектирана за много повече.Грозните очиларки бивши таксита са на 800 000 и кво карат си?Деу Тико и Елантрите -те на колко са -милионници.
В случай,че колата е поддържана може да е и на 400 000 и да няма проблем.
И без това 99% от 'запазените' на по 123000

Мой приятел наскоро си взе кола 2001 година на 430 000км..навъртя и вече 25к-за няма и една година и е супер доволен.Колата е в топ състояние-спокойно може да и се врътне километража на 130000 и никой няма да заподозре-та важно е каква е била поддръжката.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
Вчера ходих да търся кола за познати из българията и се нагледах. Един пример Audi A3 2004г 1.9TDI PD 105 коня колата външно бонбон на километража 114000 питам ги "какво сте пипали?" викат "нищо така дойде" това единия от къщата другия вика "аааа само километража оня ден". Закачам се със ваг-а и изненада 248000 и не оня ден а няма и час преди да отидем е пипано и понеже е пипано "кадърно" климатроника записал грешка и неще да си говори със таблото 

- Stivi
- Мнения: 8367
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
Това с километрите е един вид "плацебо" ,предполагам повечето знаят какво означава думата ! Нещо те боли,отиваш на лекар той те преглежда и ти казва че нищо ти няма и ти изписва витамини и то вярно ти минава ,та така и с километража,колата може да е на 400 000 км. ама като видиш 130 000 на таблото и вече си вече един спокоен и сигурен в нея..... а ако гледаш 350 000 и очакваш всеки момент да се разпадне 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
Haralampi написа:Тепърва и то съзнателно да купува човек кола на 290 000... и то с турбо![]()
Не казвам, че автоматично значи не е счупена или пред счупване - казвам единствено, че няма перспектива в такъв автомобил. Да си е твой - да го караш колкото издаяни. Ама да го купуваш съзнателно......
Всеки сам си носи риска. Трябва да е бая на сгода и да не мислиш да я караш много за подобна покупка.
1.Ако е на истински 290 000 за дизела са просто "загрявка".
2.За тези км. на турбото нама какво да му стане.
3.Ако турбото е повредено тотално то няма как да се скрие...ако е само зацапана геометрия....чистиш и караш.
Ако всичко от написаното за колата е истина това наистина е супероферта.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Съвет за конкретен Голф 1,9 тди 110 к.с.
Всеки сам си решава! Както казах - цената трябва да е доста добра, а идеята - да се кара не особено активно за да си заслужава поне за мен! Написах го и по-горе - като е на 300 000 не значи да се изхвърли ако вече си я имаш - една от колите, които карам също е на 200+ и се държи чудесно.
Става дума, че ако както в моя случай се кара по над 25 000 годишно - да я взема на 300 с намерение да я карам 3-4-5 години и да се надявам че до 450 000 и отгоре няма да се обадят толкова болежки, че инвестицията по тях да надвиши покупка на по-запазен автомобил сега......
Едно турбо, един маховик, сензор тук, сензор там, катализатор смяна на всичко по окачването.... иначе то всичко се поправя - въпроса е като теглиш чертата какво пише отдолу
Роднинско Ауди А4 TDI бе продадено преди година на 400 000 (a преди години купено на 16 000). В прериода 250-400 000 се смениха немалко неща, които последователно се обадиха, а това е най-гледаната кола която някога съм виждал. Простата сметка показа, че най-разумно е било да се продаде в интервала 200-300 000 .... не случайно на запад "глупавите" именно това правят
А ние тук купуваме на 400 000 - "нищо и няма, като нова е!", диви и щастливи каква далавера сме направили и се почват туристическите обиколки по сервизите мине не мине време, ама пак сме горди, че сме направили далавера и "нищо и няма, като и смених гарнитура, съединител, скоростна, всички тампони, амортисьори и оправих алтернатора - заспа!"
В крайна сметка то не е само един двигател дето се амортизира от километрите!!
Аз кола на над 200 000 не бих си купил (наблягам на разликата между купил и карал!) освен ако не е изключително изгодно ценово. мой личен избор. Всеки има глава на раменете!
Става дума, че ако както в моя случай се кара по над 25 000 годишно - да я взема на 300 с намерение да я карам 3-4-5 години и да се надявам че до 450 000 и отгоре няма да се обадят толкова болежки, че инвестицията по тях да надвиши покупка на по-запазен автомобил сега......


Роднинско Ауди А4 TDI бе продадено преди година на 400 000 (a преди години купено на 16 000). В прериода 250-400 000 се смениха немалко неща, които последователно се обадиха, а това е най-гледаната кола която някога съм виждал. Простата сметка показа, че най-разумно е било да се продаде в интервала 200-300 000 .... не случайно на запад "глупавите" именно това правят



В крайна сметка то не е само един двигател дето се амортизира от километрите!!
Аз кола на над 200 000 не бих си купил (наблягам на разликата между купил и карал!) освен ако не е изключително изгодно ценово. мой личен избор. Всеки има глава на раменете!

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ивчо3 и 54 госта