Здравейте колеги,
От известно време си търся голф 3, 1.8ми, но за съжаление бюджета ми е ограничен и колите който гледам са в ниската ценова зона и разбира се проблемите са повече...
Та въпросите който имам след посления оглед (които може би си заслужава) са:
(Допълнение голфа е 94 1.8 ми, мисля че е АБС, 2 врати с климатик и газова уредба, килотража показва 170 000, но според мен е на поне + 100 000, като се съди по изтъркания волан, скоростен лост и педали)
Ако може просто с по няколко думи да кажете решение на проблема в парична сума и сериозност на проблема
1. Виснала шофйорска врата - изчетох доста теми, не ми стана ясно дали се оправя с шайба подложена на пантата ( не е сериозен проблем)
2. Проблем с централното през алармата, не винаги заключва просто пищи и не заключва, от ключа работи от 1-2 път. Това за мен не е сериозен проблем, ако някой е имал подобен проблем...
3.Шибедаха не работи, т.е. като се зададе команда да се прибере назад водачите тръгват в различно време и лявара страна стърчи нагоре, изчетох темите за проблемите с шибедаха тук се интересувам лесно ли се чистят каналите за оттичане, понеже имах един който не работеше правилно навремето.
4. Проблем в смяната на горивото, от безнин на газ. Сигурен съм че проблема е от копчето/датчика които прехвърля горивото.
5. И най - сериозната част накрая. Когато е на бензин и почне да набира се усеща леко придърпване, т.е. колата не се наема плавно (не е сериозно да се дави и т.н.) човека каза, че го прави само на бензин, но и на газ се усеща леко.
6. Когато запали колата(при загрят двигател) от аспуха излезе черен дим (еднократно т.е. не продължи да пуши)
Двигателя работи добре(не прекъсва) , не е облян с малко и не е мит, климатика работи на 6, малко ръжда на обикновените места за голф
Това е колеги надявам се това да не прекалено дълъг пост.
Всяакви мнения са добре дошли.
Помощ и съвет за избор на Голф 3
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Помощ и съвет за избор на Голф 3
Правилно ли разбирам, че очакваш по твоето описание някой да ти каже какви са причините за проблемите и точно колко ще струва отстраняването им?
Ако ти я дават за под 1000лв, вземай! Ако е над 2к, ми се вижда скъпо. Но това важи за по-голямата част от не особено поддържаните Г3-ки. Ръждата тръгне ли, май всички корекции са временни и пак избива. Мотор и окачване се правят. Гледай поне да няма ръжди отдолу!
Ако ти я дават за под 1000лв, вземай! Ако е над 2к, ми се вижда скъпо. Но това важи за по-голямата част от не особено поддържаните Г3-ки. Ръждата тръгне ли, май всички корекции са временни и пак избива. Мотор и окачване се правят. Гледай поне да няма ръжди отдолу!
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Помощ и съвет за избор на Голф 3
1.Получава се при всички двуврати коли.Лек смяна на панти маййй.
2.Централното би трябвало да е вакуумно , преглеждат се тръбите за пробив или откачане от местата , където влизат.
3.Водачите са болка на голфовете , лечението е да не се отваря
.
4.Смяната трябва да е по - трудна от газ на бензин , но ако при тебе е обратното , мисля че е ключа или клапан.
5.Проблема според мен е , че рядко се кара на бензин.Очакван проблем , най - вероятно леко запекана дюза.Откачаш акумулатора и караш известно време само на бензин.При мен се получава.
Незнам къде са обичайните места за ръжда на Голф , понеже моя няма.Но не съм и забелязвал голфове с ръжда.Не се сещам поне.За 20 годишен автомобил смятам , че проблемите не са сериозни.
2.Централното би трябвало да е вакуумно , преглеждат се тръбите за пробив или откачане от местата , където влизат.
3.Водачите са болка на голфовете , лечението е да не се отваря

4.Смяната трябва да е по - трудна от газ на бензин , но ако при тебе е обратното , мисля че е ключа или клапан.
5.Проблема според мен е , че рядко се кара на бензин.Очакван проблем , най - вероятно леко запекана дюза.Откачаш акумулатора и караш известно време само на бензин.При мен се получава.
Незнам къде са обичайните места за ръжда на Голф , понеже моя няма.Но не съм и забелязвал голфове с ръжда.Не се сещам поне.За 20 годишен автомобил смятам , че проблемите не са сериозни.
Re: Помощ и съвет за избор на Голф 3
Колеги, мерси за отговорите.
Цената на колата е 1500лв. и още се замислям, малко са ми в повече като се има предвид следващите разходи. Както казах моят бюджет е по ограничен.
Днес ходих на оглед на друг голф този път 1.6ми с четири врати (въпреки, че предпочитах 1.8ми с две врати)
Но човека ми предлага добра цена, като на пръв оглед единствения проблем е ръждата и най-интересното е че има най много под краката на пасажерите на задната седалка (трябва да се кърпи направо си има 2 дупки) иначе другаде почти няма малко по праговете, дори и по калниците няма, колкото можах да видя а и човека си каза, че там има най-много.
Някакви впечатления или нещо по специално на което да обърна внимание като ходя сега за втори път да я гледам. Може би нещо по специфично по двигателя?
Човека я запали добре звучи наема се, сменя скорости ОК, с нов съединител на 5000км. Имало проблем със стартера не дава контакт всеки път.
Приемам съвети
П.С. Все още не съм се отказал от първия ще видя дали човека няма да се навие да свали малко от цената.
Цената на колата е 1500лв. и още се замислям, малко са ми в повече като се има предвид следващите разходи. Както казах моят бюджет е по ограничен.
Днес ходих на оглед на друг голф този път 1.6ми с четири врати (въпреки, че предпочитах 1.8ми с две врати)
Но човека ми предлага добра цена, като на пръв оглед единствения проблем е ръждата и най-интересното е че има най много под краката на пасажерите на задната седалка (трябва да се кърпи направо си има 2 дупки) иначе другаде почти няма малко по праговете, дори и по калниците няма, колкото можах да видя а и човека си каза, че там има най-много.
Някакви впечатления или нещо по специално на което да обърна внимание като ходя сега за втори път да я гледам. Може би нещо по специфично по двигателя?
Човека я запали добре звучи наема се, сменя скорости ОК, с нов съединител на 5000км. Имало проблем със стартера не дава контакт всеки път.
Приемам съвети

П.С. Все още не съм се отказал от първия ще видя дали човека няма да се навие да свали малко от цената.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Помощ и съвет за избор на Голф 3
За да има вода при пасажерите , погледни вратата.
Може да е имала удар и да не се затваря добре или просто заминали уплътнители.
На това място не се сещам откъде може да набива вода , освен от съответната врата.
Може да е имала удар и да не се затваря добре или просто заминали уплътнители.
На това място не се сещам откъде може да набива вода , освен от съответната врата.
Re: Помощ и съвет за избор на Голф 3
Мерси колега,
Вратите се затварят добре и не мисля, че е имала удар.
Единственото за което се сещам и човека си каза, че е имал проблем е че колата е с шибедах и е са били запушини каналите за отводнение. Но проблема за който говоря аз е малко по сериозен тя направо си има две дупки под краката(може да се види кечето/килима). Много интересно, че е само там.
Някой да е кърпил толкова сериозни дупки?
Вратите се затварят добре и не мисля, че е имала удар.
Единственото за което се сещам и човека си каза, че е имал проблем е че колата е с шибедах и е са били запушини каналите за отводнение. Но проблема за който говоря аз е малко по сериозен тя направо си има две дупки под краката(може да се види кечето/килима). Много интересно, че е само там.
Някой да е кърпил толкова сериозни дупки?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ и съвет за избор на Голф 3
Никога, ама никога не бих взел автомобил с дупки от ръжда. Това са пари на вятъра. Рано или късно автомобилът отива в Надин или друга фирма за рециклиране на излезли от употреба МПС.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта