Пасат B3 2.0 , 136 к.с- мнение
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ихтиман
Пасат B3 2.0 , 136 к.с- мнение
Взех да се заглеждам по един такъв Пасат,направо красавец.Карал съм два пасатора до сега,но все 1,8 мотор така че съм на ясно с този легендарен модел на Vw. Интересуваме мнението на колеги имащи или имали такъв автомобил точно с този мотор.Предполагам,че е голяма бегачка и искам да знам какво да очаквам като разход на гориво в сравнение с 1,8 мотор 90 коня.Ходовата част предполагам е 1:1 с предишните ми коли,но моторът ми не е ясен.Скъпа ли е подръжката на този двигател,здрав ли е като този 1,8 90 кс.Въпросният Пасат на който съм се спрял има и Агу, с доста екстрички е, в сравнение с тези които съм карал,цената е доста атрактивна и почти съм се навил за покупка
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: ПАСАТ B3 2.0 , 136 к.с- МНЕНИЕ
Ако нищо не е пипано по мотора 9А двигател механичен инжекцион,който след газифицирането му не вярвам че работи адекватно на бензин.
За бегачка не е кой знае каква,ако не се пипне.
За бегачка не е кой знае каква,ако не се пипне.
- zfa159
- Мнения: 7907
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ПАСАТ B3 2.0 , 136 к.с- МНЕНИЕ
Мотора си е здрав т.е. блок,бутала,глава,нямат грешка и не трябва да те притесняват.Поддръжката - нормална,ангренажа е една идея по-скъп от на моното,ама нищо страшно. Проблема идва точно с горивната система.Тя е "механичен инжекцион" ,реално това е зората на инжекционите.Ако не е пипан и работи добре,се молиш да не се скапе (хората,които ги правят,се броят на пръсти и обикновено отказват да се занимават с тях). Ако мислиш да го газифицираш,ще имаш сериозни проблеми със следните неща :
- газов инжекцион за това чудо е към 2500-3000лв ,понеже почти никой не го предлага...настройките на тоя инжекцион са нещо страшно и пак не работи като хората.
- за да работи на газ (независимо дали ГИ или обикновена),трябва да спреш бензина,като единствения възможен за това начин е като спреш помпата в резервоара.Така е*аваш мамата на помпата,на дюзите и на цялата "глава",както се нарича модула,който дозира горивото и т.н. , понеже остават на сухо. Дори да я караш всеки ден по малко на бензин,ядът с това ти е сигурен...просто го отлагаш малко във времето.
- мотора има механичен дебитомер,а именно една метална клапа,която се повдига и спуска от потока въздух и така клати една ос,която вече базика "главата".Реално при една детонация на газ (което е доста възможно), обикновено се криви въпросната клапа и кошмара започва...
Общо взето това е,мотора като мотор не е никак лош,проблема му е горивната система.
Като разход не мога да коментирам,никога не съм имал лично мой такъв,не съм си говорил и с клиенти какво им харчи.
- газов инжекцион за това чудо е към 2500-3000лв ,понеже почти никой не го предлага...настройките на тоя инжекцион са нещо страшно и пак не работи като хората.
- за да работи на газ (независимо дали ГИ или обикновена),трябва да спреш бензина,като единствения възможен за това начин е като спреш помпата в резервоара.Така е*аваш мамата на помпата,на дюзите и на цялата "глава",както се нарича модула,който дозира горивото и т.н. , понеже остават на сухо. Дори да я караш всеки ден по малко на бензин,ядът с това ти е сигурен...просто го отлагаш малко във времето.
- мотора има механичен дебитомер,а именно една метална клапа,която се повдига и спуска от потока въздух и така клати една ос,която вече базика "главата".Реално при една детонация на газ (което е доста възможно), обикновено се криви въпросната клапа и кошмара започва...
Общо взето това е,мотора като мотор не е никак лош,проблема му е горивната система.
Като разход не мога да коментирам,никога не съм имал лично мой такъв,не съм си говорил и с клиенти какво им харчи.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат B3 2.0 , 136 к.с- мнение
Много се извинявам,че ще ползвам темата на колегата,но мисля е хубаво да систематизираме и информацията която ме интересува в нея.
Въпроса ми е пак за 2,0 литра но 150коня.Отнася ли се същото и за него?Понеже аз се вълнувам от такъв АБФ.
Въпроса ми е пак за 2,0 литра но 150коня.Отнася ли се същото и за него?Понеже аз се вълнувам от такъв АБФ.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат B3 2.0 , 136 к.с- мнение
Доколкото знам в Pasat B3 2.0/16v моторът е 9A/136кс и няма много общо с ABF/150кс, който също е 2.0/16v, но се слага на B4. За мен ABF е много приличен мотор - и от към разход, и от към вървеж. По-безпроблемно е да го караш на газ в сравнение с 9A.
За да няма недоразумения - в B3 се слага и KR, който е 1.8/16v и също го дават 136кс, за разлика от KR в Голф 2, където е 139кс.
По темата - аз не бих взел 9A заради механичния инжекцион, на който му се носи славата, че е по-труден за диагностициране и ремонт.
За да няма недоразумения - в B3 се слага и KR, който е 1.8/16v и също го дават 136кс, за разлика от KR в Голф 2, където е 139кс.
По темата - аз не бих взел 9A заради механичния инжекцион, на който му се носи славата, че е по-труден за диагностициране и ремонт.
- zfa159
- Мнения: 7907
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат B3 2.0 , 136 к.с- мнение
Съвсем вярно. ABF-a като структура (блокове,бутала,глава,ангренаж и т.н.) е почти същия и също толкова здраво, разликата е в горивната система (при ABF си е електрически инжекцион, доста хубав и простичък).Ако се чудиш между двете - не е нужно - АBF е правилното решение,само че наистина не се монтира на Пасат В3, а само на В4.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Пасат B3 2.0 , 136 к.с- мнение
между двата мотора има разлика и в газорапределянето
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат B3 2.0 , 136 к.с- мнение
Някой може ли да даде разход на бнзин за двата мотора-9А и АБФ?
Re: Пасат B3 2.0 , 136 к.с- мнение
Аз имам такъв пасат със същия мотор Б3 2.0 16 с обикновено вакуумно газово.Вече 4 години го карам,доволен съм,а за разхода лятото 11/100 а зимата към 14/100газ.Правил съм 3 обиколки на България от по 1800-2000км (на почивка),разхода с препълнена кола 9,5-9,7 при 110-120км.-доволен съм много...
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: ПАСАТ B3 2.0 , 136 к.с- МНЕНИЕ
zfa159 написа:Мотора си е здрав т.е. блок,бутала,глава,нямат грешка и не трябва да те притесняват.Поддръжката - нормална,ангренажа е една идея по-скъп от на моното,ама нищо страшно. Проблема идва точно с горивната система.Тя е "механичен инжекцион" ,реално това е зората на инжекционите.Ако не е пипан и работи добре,се молиш да не се скапе (хората,които ги правят,се броят на пръсти и обикновено отказват да се занимават с тях). Ако мислиш да го газифицираш,ще имаш сериозни проблеми със следните неща :
- газов инжекцион за това чудо е към 2500-3000лв ,понеже почти никой не го предлага...настройките на тоя инжекцион са нещо страшно и пак не работи като хората.
- за да работи на газ (независимо дали ГИ или обикновена),трябва да спреш бензина,като единствения възможен за това начин е като спреш помпата в резервоара.Така е*аваш мамата на помпата,на дюзите и на цялата "глава",както се нарича модула,който дозира горивото и т.н. , понеже остават на сухо. Дори да я караш всеки ден по малко на бензин,ядът с това ти е сигурен...просто го отлагаш малко във времето.
- мотора има механичен дебитомер,а именно една метална клапа,която се повдига и спуска от потока въздух и така клати една ос,която вече базика "главата".Реално при една детонация на газ (което е доста възможно), обикновено се криви въпросната клапа и кошмара започва...
Общо взето това е,мотора като мотор не е никак лош,проблема му е горивната система.
Като разход не мога да коментирам,никога не съм имал лично мой такъв,не съм си говорил и с клиенти какво им харчи.
точно преди 1 година се интересувах доста търсех кола и едната от избраните беше с 2.3 136 коня на ауди мотора, слага се газова има доста врътки като KJ-stop примерно, инжекции чета в форума на ауди слагат на такива мотори за около 1000 лева...ся друг е въпроса на кола за 1500лв дали си струва.позначи карат аудита с механики на газ и са без проблеми с обикновенна ама тоя инжекцион ако не уцелиш ще го платиш още един път.
Аз доста мислих когато взимах и изпадна кола с ел. инжекция която колкото и да я плюят за мен е доста по-надежно от механиката на газ. мотор на 25 години с тая технология не си взимай, по-добре 2.0 115 не върви като механиката ама части колкото щеш.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта