Драги колеги, моля помогнете ми в избора на Голф...
Драги колеги, моля помогнете ми в избора на Голф...
Здравейте драги колеги!
Искам да си купя малка кола и съм се спрял на Голф като се надявам да ми посочите най-удачния вариант двигател. Досега съм нямал кола. Оставям всичко на ваша преценка, тъй като автомобилите не са моята област, а и няма кой друг да питам за съжаление.
Мога да дам до 2 хил. лева и то най-много, като е желателно за тази цена да НЕ се налага ремонт. На Голф 3-ка(5-врати) съм се спрял, защото от 4-ка нагоре вече почват да дразнят някои и като нищо някоя сутрин мога да се събудя и без нея, а и самия аз искам скромна количка, да не е някоя нова модерна.
Не съм запознат с Фолксваген като марка и искам да разбера от вас:
1 - Голф с надеждни двигатели ли са?
2 - Колко харчат в градско и извънградско?
3 - Какви са цените на резервните части в сравнение с другите марки западни автомобили и лесно ли се намират?
4 - Голф 3-ка с какви екстри се предлага?
5 - Голф 3-ка меко ли вози?
На мене ми трябва двигател или 1.4, или 1.6 с около 75-80 конски сили, за да хвана ниския данък, НО в крайна сметка оставям на вас вие да ми кажете какъв двигател да търся, този, който е най-добрия избор за Голф 3-ка.
Благодаря Ви колеги. Сигурно още въпроси ще имам, но засега това е.
Искам да си купя малка кола и съм се спрял на Голф като се надявам да ми посочите най-удачния вариант двигател. Досега съм нямал кола. Оставям всичко на ваша преценка, тъй като автомобилите не са моята област, а и няма кой друг да питам за съжаление.
Мога да дам до 2 хил. лева и то най-много, като е желателно за тази цена да НЕ се налага ремонт. На Голф 3-ка(5-врати) съм се спрял, защото от 4-ка нагоре вече почват да дразнят някои и като нищо някоя сутрин мога да се събудя и без нея, а и самия аз искам скромна количка, да не е някоя нова модерна.
Не съм запознат с Фолксваген като марка и искам да разбера от вас:
1 - Голф с надеждни двигатели ли са?
2 - Колко харчат в градско и извънградско?
3 - Какви са цените на резервните части в сравнение с другите марки западни автомобили и лесно ли се намират?
4 - Голф 3-ка с какви екстри се предлага?
5 - Голф 3-ка меко ли вози?
На мене ми трябва двигател или 1.4, или 1.6 с около 75-80 конски сили, за да хвана ниския данък, НО в крайна сметка оставям на вас вие да ми кажете какъв двигател да търся, този, който е най-добрия избор за Голф 3-ка.
Благодаря Ви колеги. Сигурно още въпроси ще имам, но засега това е.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
1 - И да, и не - зависи много от поддръжката - важи за почти всички употребявани автомобили, не само Голф, не само ФВ.
2 - Зависи от тежестта на купето, мотора, състоянието на мотора и най-вече - от тежестта на десния крак. За да съм максимално обективен, трябва да кажа, че изправен Голф 3 може да харчи 4/100 и 25-30/100.
3 - Много зависи кои части и от къде пазаруваш. Най-общо казано - частите за Голф 3 могат да се намерят на прилични цени и се намират лесно.
4 - Накратко - 4х4, кожа, ел.стъкла/огледала, подгряване на разни неща, АБС, еърбег, климатроник ... и най-забавната - регулиране интервала на чистачките.
5 - Зависи от модификацията. Най-грубо - не, не вози меко.
Кола на старо, на която да НЕ се налага ремонт няма. Купи си нова, ако много държиш да НЕ ремонтираш!
Всички двигатели под 2.0 са до 74кВ и "хващат ниския данък".
Да оставиш друг да ти избира кола е глупаво, според мен.
Успех!
2 - Зависи от тежестта на купето, мотора, състоянието на мотора и най-вече - от тежестта на десния крак. За да съм максимално обективен, трябва да кажа, че изправен Голф 3 може да харчи 4/100 и 25-30/100.
3 - Много зависи кои части и от къде пазаруваш. Най-общо казано - частите за Голф 3 могат да се намерят на прилични цени и се намират лесно.
4 - Накратко - 4х4, кожа, ел.стъкла/огледала, подгряване на разни неща, АБС, еърбег, климатроник ... и най-забавната - регулиране интервала на чистачките.
5 - Зависи от модификацията. Най-грубо - не, не вози меко.
Кола на старо, на която да НЕ се налага ремонт няма. Купи си нова, ако много държиш да НЕ ремонтираш!
Всички двигатели под 2.0 са до 74кВ и "хващат ниския данък".
Да оставиш друг да ти избира кола е глупаво, според мен.
Успех!
- Vladimirov26
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 25 окт 2011 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
myrshavija написа:1 - И да, и не - зависи много от поддръжката - важи за почти всички употребявани автомобили, не само Голф, не само ФВ.
2 - Зависи от тежестта на купето, мотора, състоянието на мотора и най-вече - от тежестта на десния крак. За да съм максимално обективен, трябва да кажа, че изправен Голф 3 може да харчи 4/100 и 25-30/100.
3 - Много зависи кои части и от къде пазаруваш. Най-общо казано - частите за Голф 3 могат да се намерят на прилични цени и се намират лесно.
4 - Накратко - 4х4, кожа, ел.стъкла/огледала, подгряване на разни неща, АБС, еърбег, климатроник ... и най-забавната - регулиране интервала на чистачките.
5 - Зависи от модификацията. Най-грубо - не, не вози меко.
Кола на старо, на която да НЕ се налага ремонт няма. Купи си нова, ако много държиш да НЕ ремонтираш!
Всички двигатели под 2.0 са до 74кВ и "хващат ниския данък".
Да оставиш друг да ти избира кола е глупаво, според мен.
Успех!

- samo_pechka
- Мнения: 8951
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
Да допълня- често преди 96-та година ,са склонни към корозия .Поогледай купето.Слаби места : прагове,калници предни,пода около тапите, заден капак.
Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
1.8 моноинжекцион, 90 к.с.(с електическото делко, защото има и такива с вакумно 75 к.с) не е лош избор. Както каза колегата, "хващаш" ниските данъци - гражданска ти е 180 лева и пътния данък май беше 25-30. Колата е много пъргава, дава около 9-10 на бензин и 10-11л. разход на газ градско, изънградско мисля, че не съм падал под 8, но това е, защото я настъпвам. Много добре се подава на газови уредби от най-обикновен вид, може да се нагласи на газ да върви почти колкото на бензин (когато си сам или сте двама, де, ако сте повече и включиш климатика, примерно, ще затромавее бая). Дори с 14" джанти вози леко дървено, без да има кой знае какво окачване, но пък за сметка на това е здраво и сравнително евтино за подръжка - с Голфа си ги целя понякога без да искам дупките с 50-60, трещи на умряло, но абсолютно нищо му няма вече 1 година (а и преди мен 100% знам, че не е пипан). Като всяка (особено) по-стара кола, Голфа 3 си има буби (ха-ха, както им казвам на слабите места), за които трябва да гледаш още преди да си го купил и в последствие да си го следиш.
1.(Не случайно водача в класацията) - пие антифриз - има 2 лабилни пластмасови тройника отпред и отдясно на блока, от които ако видиш, че тече предприемаш веднага смяна - струват по 3-5 лв. и изкарват по 1-2 години, като за тях ти трябва и термоустойчив силикон - иначе, ако се разсееш и забравиш, че колата гълта антифриз, трябва все пак да си пълен идиот, за да я прегрееш, защото тръгне ли да прегрява, могат да се случат 2 неща: или единият тройник направо да се разцепи и да почнеш да пушиш, като гейзер в Йелоустоун, или от високото налягане да гръмне тялото на водната помпа (и 2те са ми се случвали без да успея да изкривя главата:Mr Green Fun). А ако пуснеш парното и ти замирише на антифриз при загряла кола(както на мен), значи най-вероятно трябва да се впуснеш към една от най-големите веселби - смяната на радиаторчето на парното, за чието местоположение са избрали т. нар. от мен "точка на напрегнатите"
в средата зад таблото.
2. Малко неприятно, но някои 3ки са по-гнили от 2-ките и трябва да си отваряш очите по време на покупката... може под мокета да е тръгнала ръжда и в един момент гаджето ти да остане без дъно под краката
Това разбира се не ти го пожелавам, затова гледай!
3. Педалът на спирачките обикновено има свободен ход и както е поодъртяла колата, спирачната система си подава каквото си реши усилие, различно на всяко колело (ако не им се е обърнало внимание), което значи че износва неправилно накладките (които пък за сметка на това са безбожно евтини) и не спира толкова добре. Абе и като цяло не спира добре (или пък много се святкам с него?!).... и се чува едно досадно "скръц" на всяко отпускане на педала на спирачките, това съм забелязал, че повечето 3-ки и Венто го имат. Най весело е, като му свикнеш и се качиш на кола с педал на спирачката без свободен ход... първата ти спирачка е тип "снимка" :D
4.Трябва да го гледаш да не нагаря масълце - парното (което между другото е много добро, благодарение на това, че немците са ги забили на тези места тия пластмасови тройници, за които стана въпрос, направо ще ти изгори очите!). Та ако от парното ти понамирисва на нагоряло масло, без да си уливал двигателя, значи гори - колкото и да е малко.
5.Ако е с ел. стъкла - гледай да не "припукват", когато се свалят и вдигат - това означава почти сигурен скорошен край на ел. стъклоподемниците (и предните и задните) - чупят им се едни пластмасови щипки и край със стъклата. За съжаление (поне аз не знам как) май не могат да се ремонтират, а новите ел.подемници са едно от няколкото неща, които няма да ти е рентабилно да смениш... но спокойно, ръчните са много евтини и няма какво да им се счупи.
И разбира се, един последен съвет (който сигурно няма нужда да ти давам) - като си харесаш Голфа и си го купиш - веднага смяна на масло, антифриз, филтри (+ поленовия филтър на климатика, не всички го имат), ремъци, ролки и т.н.
1.8 моноинжекцион използва червеният антифриз за алуминиеви глави (който е измислен уж да не гният, но те пак гният). Зимата сипвам масло 10W40, защото е по-рядко, след запалване по-бързо стига до повдигачите и се загрява по-лесно, но лятото си слагам 15W40 от страх да не го изгори
. Общо взето, всичко това, което ти казах, беше трагедията на моя Голф, който, забележи, не бях сигурен дали ще заприлича на кола, защото беше седял 3 лета и 3 зими без да има дори кой да му изчисти снега
(а дори не е и толкова гнил, за такова геройско зимуване). Но го съживих неочаквано лесно и евтино и вече цяла година има съвсем заслужен статут на кола, без да съм сменил нищо, което да не е консуматив по него (освен водната помпа) и без да ме е оставил на пътя дори един път, така че сам си прави извода!!
Общо взето тези неща важат за почти всеки вариант на масовия Голф 3, но мисля че за 2000лв. , ако гледаш внимателно, ще намериш такъв, който няма тези проблеми (само за филмите с антифриза не гарантирам, че нещо никак не ми харесват такива измислени пластмасови тройници, но и тях на много коли ги слагат, нарочно, за да се счупят). Май не се сещам за нищо друго на този етап. Надявам се не да те изплаша от колата, а да ти помогна в избора на правилният Голф, защото това в действителност е една МНОГО ДОБРА кола, евтина, непретенциозна и лесна за подръжка, но и разбира се - морално остаряла. Перфектна е за първа кола, много добър избор! Пожелавам успех в начинанието.
1.(Не случайно водача в класацията) - пие антифриз - има 2 лабилни пластмасови тройника отпред и отдясно на блока, от които ако видиш, че тече предприемаш веднага смяна - струват по 3-5 лв. и изкарват по 1-2 години, като за тях ти трябва и термоустойчив силикон - иначе, ако се разсееш и забравиш, че колата гълта антифриз, трябва все пак да си пълен идиот, за да я прегрееш, защото тръгне ли да прегрява, могат да се случат 2 неща: или единият тройник направо да се разцепи и да почнеш да пушиш, като гейзер в Йелоустоун, или от високото налягане да гръмне тялото на водната помпа (и 2те са ми се случвали без да успея да изкривя главата:Mr Green Fun). А ако пуснеш парното и ти замирише на антифриз при загряла кола(както на мен), значи най-вероятно трябва да се впуснеш към една от най-големите веселби - смяната на радиаторчето на парното, за чието местоположение са избрали т. нар. от мен "точка на напрегнатите"

2. Малко неприятно, но някои 3ки са по-гнили от 2-ките и трябва да си отваряш очите по време на покупката... може под мокета да е тръгнала ръжда и в един момент гаджето ти да остане без дъно под краката

3. Педалът на спирачките обикновено има свободен ход и както е поодъртяла колата, спирачната система си подава каквото си реши усилие, различно на всяко колело (ако не им се е обърнало внимание), което значи че износва неправилно накладките (които пък за сметка на това са безбожно евтини) и не спира толкова добре. Абе и като цяло не спира добре (или пък много се святкам с него?!).... и се чува едно досадно "скръц" на всяко отпускане на педала на спирачките, това съм забелязал, че повечето 3-ки и Венто го имат. Най весело е, като му свикнеш и се качиш на кола с педал на спирачката без свободен ход... първата ти спирачка е тип "снимка" :D
4.Трябва да го гледаш да не нагаря масълце - парното (което между другото е много добро, благодарение на това, че немците са ги забили на тези места тия пластмасови тройници, за които стана въпрос, направо ще ти изгори очите!). Та ако от парното ти понамирисва на нагоряло масло, без да си уливал двигателя, значи гори - колкото и да е малко.
5.Ако е с ел. стъкла - гледай да не "припукват", когато се свалят и вдигат - това означава почти сигурен скорошен край на ел. стъклоподемниците (и предните и задните) - чупят им се едни пластмасови щипки и край със стъклата. За съжаление (поне аз не знам как) май не могат да се ремонтират, а новите ел.подемници са едно от няколкото неща, които няма да ти е рентабилно да смениш... но спокойно, ръчните са много евтини и няма какво да им се счупи.
И разбира се, един последен съвет (който сигурно няма нужда да ти давам) - като си харесаш Голфа и си го купиш - веднага смяна на масло, антифриз, филтри (+ поленовия филтър на климатика, не всички го имат), ремъци, ролки и т.н.
1.8 моноинжекцион използва червеният антифриз за алуминиеви глави (който е измислен уж да не гният, но те пак гният). Зимата сипвам масло 10W40, защото е по-рядко, след запалване по-бързо стига до повдигачите и се загрява по-лесно, но лятото си слагам 15W40 от страх да не го изгори


Общо взето тези неща важат за почти всеки вариант на масовия Голф 3, но мисля че за 2000лв. , ако гледаш внимателно, ще намериш такъв, който няма тези проблеми (само за филмите с антифриза не гарантирам, че нещо никак не ми харесват такива измислени пластмасови тройници, но и тях на много коли ги слагат, нарочно, за да се счупят). Май не се сещам за нищо друго на този етап. Надявам се не да те изплаша от колата, а да ти помогна в избора на правилният Голф, защото това в действителност е една МНОГО ДОБРА кола, евтина, непретенциозна и лесна за подръжка, но и разбира се - морално остаряла. Перфектна е за първа кола, много добър избор! Пожелавам успех в начинанието.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
Ще отбележа нещата, които смятам за тотално неверни. Което не означава, че съм съгласен с всичко останало.
UltraV_87 написа:1.8 моноинжекцион, 90 к.с.(с електическото делко, защото има и такива с вакумно 75 к.с) не е лош избор. Както каза колегата, "хващаш" ниските данъци - гражданска ти е 180 лева и пътния данък май беше 25-30. Колата е много пъргаваПо-скоро тромава, дава около 9-10 на бензин и 10-11л. разход на газ градскоДа, ама друг път, изънградско мисля, че не съм падал под 8, но това е, защото я настъпвам. Много добре се подава на газови уредби от най-обикновен вид, може да се нагласи на газ да върви почти колкото на бензин (когато си сам или сте двама, де, ако сте повече и включиш климатика, примерно, ще затромавее бая). Дори с 14" джанти вози леко дървено, без да има кой знае какво окачване, но пък за сметка на това е здраво и сравнително евтино за подръжка - с Голфа си ги целя понякога без да искам дупките с 50-60, трещи на умряло, но абсолютно нищо му няма вече 1 година (а и преди мен 100% знам, че не е пипан)И защо си толкова сигурен? Ти си втори собственик и познаваш първия?. Като всяка (особено) по-стара кола, Голфа 3 си има буби (ха-ха, както им казвам на слабите места), за които трябва да гледаш още преди да си го купил и в последствие да си го следиш.
1.(Не случайно водача в класацията) - пие антифриз - има 2 лабилни пластмасови тройника отпред и отдясно на блока, от които ако видиш, че тече предприемаш веднага смяна - струват по 3-5 лв. и изкарват по 1-2 години, като за тях ти трябва и термоустойчив силикон - иначе, ако се разсееш и забравиш, че колата гълта антифриз, трябва все пак да си пълен идиот, за да я прегрееш, защото тръгне ли да прегрява, могат да се случат 2 неща: или единият тройник направо да се разцепи и да почнеш да пушиш, като гейзер в Йелоустоун, или от високото налягане да гръмне тялото на водната помпа (и 2те са ми се случвали без да успея да изкривя главата:Mr Green Fun). А ако пуснеш парното и ти замирише на антифриз при загряла кола(както на мен), значи най-вероятно трябва да се впуснеш към една от най-големите веселби - смяната на радиаторчето на парното, за чието местоположение са избрали т. нар. от мен "точка на напрегнатите"в средата зад таблото.
2. Малко неприятно, но някои 3ки са по-гнили от 2-ките и трябва да си отваряш очите по време на покупката... може под мокета да е тръгнала ръжда и в един момент гаджето ти да остане без дъно под кракатаТова разбира се не ти го пожелавам, затова гледай!
3. Педалът на спирачките обикновено има свободен ход и както е поодъртяла колата, спирачната система си подава каквото си реши усилие, различно на всяко колело Глупости, при поддържана кола това няма как да стане. Ако караш някой гроб е друго.(ако не им се е обърнало внимание), което значи че износва неправилно накладките (които пък за сметка на това са безбожно евтини) и не спира толкова добре. Абе и като цяло не спира добре (или пък много се святкам с него?!).... и се чува едно досадно "скръц" на всяко отпускане на педала на спирачките, това съм забелязал, че повечето 3-ки и Венто го имат. Най весело е, като му свикнеш и се качиш на кола с педал на спирачката без свободен ход... първата ти спирачка е тип "снимка" :D
4.Трябва да го гледаш да не нагаря масълце - парното (което между другото е много добро, благодарение на това, че немците са ги забили на тези места тия пластмасови тройници, за които стана въпрос, направо ще ти изгори очите!). Та ако от парното ти понамирисва на нагоряло масло, без да си уливал двигателя, значи гори - колкото и да е малко.Още глупости - парното няма нищо общо с горенето на масло - в купето не трябва да мирише на нищо, даже и колата да гори масло.
5.Ако е с ел. стъкла - гледай да не "припукват", когато се свалят и вдигат - това означава почти сигурен скорошен край на ел. стъклоподемниците (и предните и задните) - чупят им се едни пластмасови щипки и край със стъклата. За съжаление (поне аз не знам как) май не могат да се ремонтират, а новите ел.подемници са едно от няколкото неща, които няма да ти е рентабилно да смениш... но спокойно, ръчните са много евтини и няма какво да им се счупи.
И разбира се, един последен съвет (който сигурно няма нужда да ти давам) - като си харесаш Голфа и си го купиш - веднага смяна на масло, антифриз, филтри (+ поленовия филтър на климатика, не всички го имат), ремъци, ролки и т.н.
1.8 моноинжекцион използва червеният антифриз за алуминиеви главиЯ пак? (който е измислен уж да не гният, но те пак гният). Зимата сипвам масло 10W40, защото е по-рядко, след запалване по-бързо стига до повдигачите и се загрява по-лесно, но лятото си слагам 15W40 от страх да не го изгориОще глупости.. Общо взето, всичко това, което ти казах, беше трагедията на моя Голф, който, забележи, не бях сигурен дали ще заприлича на кола, защото беше седял 3 лета и 3 зими без да има дори кой да му изчисти снега
(а дори не е и толкова гнил, за такова геройско зимуване). Но го съживих неочаквано лесно и евтино и вече цяла година има съвсем заслужен статут на кола, без да съм сменил нищо, което да не е консуматив по него (освен водната помпа) и без да ме е оставил на пътя дори един път, така че сам си прави извода!!
Общо взето тези неща важат за почти всеки вариант на масовия Голф 3, но мисля че за 2000лв. , ако гледаш внимателно, ще намериш такъв, който няма тези проблеми (само за филмите с антифриза не гарантирам, че нещо никак не ми харесват такива измислени пластмасови тройници, но и тях на много коли ги слагат, нарочно, за да се счупят). Май не се сещам за нищо друго на този етап. Надявам се не да те изплаша от колата, а да ти помогна в избора на правилният Голф, защото това в действителност е една МНОГО ДОБРА кола, евтина, непретенциозна и лесна за подръжка, но и разбира се - морално остаряла. Перфектна е за първа кола, много добър избор! Пожелавам успех в начинанието.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
Koлега , който търсиш автомобил.
Моля те , не се води по дългия пост - локум на колегата Ултра.
Колега Ултра незнам какво 1.8 караш ,ама тези неща са пълни глупости.
Имам два автомобила с този мотор и за сефте чувам за червен антифриз.
А проблемите , които споменаваш - явно твоята голфетка е имала здрава езда , преди ти да и станеш жокей.
За това , колко е пъргаво или тромаво.Всичко е настройка на АГУ-то.
Моля те , не се води по дългия пост - локум на колегата Ултра.
Колега Ултра незнам какво 1.8 караш ,ама тези неща са пълни глупости.
Имам два автомобила с този мотор и за сефте чувам за червен антифриз.
А проблемите , които споменаваш - явно твоята голфетка е имала здрава езда , преди ти да и станеш жокей.
За това , колко е пъргаво или тромаво.Всичко е настройка на АГУ-то.

- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
И аз като собственик на Голф 3 (1.8) да кажа:
Идеална кола като за първа...
Частите не са толкоз скъпи спрямо по новите модели
Според мене търси читав егземпляр но да е регистриран.. Ако купиш нов внос бая парички ще дадеш само за документацията.. На първо място погледни пода да не е изгнил защото един под го кърпят за 500лв комплект с праговете.. Като разход моя в момента градско ми дава 11-12л/газ като се има в предвид че изпарителя ми е рециклиран и термостата е сменен загрява си нормално.. Ако ще купуваш скоро време гледай и парното дали духа топло* (а не хладно) това ти спестява 100лв за сваляне и качване на таблото...
Идеална кола като за първа...
Частите не са толкоз скъпи спрямо по новите модели
Според мене търси читав егземпляр но да е регистриран.. Ако купиш нов внос бая парички ще дадеш само за документацията.. На първо място погледни пода да не е изгнил защото един под го кърпят за 500лв комплект с праговете.. Като разход моя в момента градско ми дава 11-12л/газ като се има в предвид че изпарителя ми е рециклиран и термостата е сменен загрява си нормално.. Ако ще купуваш скоро време гледай и парното дали духа топло* (а не хладно) това ти спестява 100лв за сваляне и качване на таблото...

Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
ми да, изстрадала и преседяла италианка... но това, което исках да кажа е, че доста добре се представи за изстрадала и преседяла италианка... а освен това е и харизана, така че много си ме кефи даже, нищо че дни съм си играл с нея. Дисковете бяха толкова криви, че танцувах кючеци на спиране, а 2ра предавка кашля като 70-годишен пушач и вие като леден вятър, но докато не изпуши, не я пипам - и тя е супер евтина. Знам, че е изнасилвана
Да кажеш, че по-скоро е тромава - да, но в сравнение с хай-клас Голфовете. Момчето спомена, че иска скромна колица, а 1.4 и 1.6 не съм карал, но бих се учудил, ако са по-пъргави. За разхода, точно толкова си харчи, колкото ти казах, въпреки че на студено смокача я дави. След като сложих най-простия турски изпарител за 50лв. и изкормих тия Ланди боклуци, които бог знае защо са сложили в Италия на кола, която не е с газов инжекцион, колата започна да върви повече и оправи и разхода до някакви допустими норми, че иначе 15-ка си праскаше градско.
За антифриза, да, въвели са го Фолксваген, няколко години след появата на моторите и предназначен за двигателите с алуминиеви манерки... към които по принцип спада и този. После и Алфа го въвеждат и там вече останалите марки... Хората казват, че е все тая какъв антифриз ще сипеш, оше малко ще ми кажат и че дори да умешам син и червен нищо нямало да стане... да, на колата й няма нищо и със син.. реално погледнато, даже повечето време я карах със син, и за това ми избиха толкова работи, но не заради цвета на антифриза, а щото беше Motox.

За антифриза, да, въвели са го Фолксваген, няколко години след появата на моторите и предназначен за двигателите с алуминиеви манерки... към които по принцип спада и този. После и Алфа го въвеждат и там вече останалите марки... Хората казват, че е все тая какъв антифриз ще сипеш, оше малко ще ми кажат и че дори да умешам син и червен нищо нямало да стане... да, на колата й няма нищо и със син.. реално погледнато, даже повечето време я карах със син, и за това ми избиха толкова работи, но не заради цвета на антифриза, а щото беше Motox.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
Колко думи, а нищо не каза ...
За разхода - дай книжката на тая "изстрадала и преседяла италианка" - да видим какво пише за разход на гориво градско ... и да споделиш как ги докарваш тия 9/100

За разхода - дай книжката на тая "изстрадала и преседяла италианка" - да видим какво пише за разход на гориво градско ... и да споделиш как ги докарваш тия 9/100

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
1.8 75 и 90 коня едва ли се различават по делкото,иначе нямаше да има такива теми viewtopic.php?f=5&t=368892
За мен най-удачния вариант за голф от към разход и вървене е 1,6.Може да се вземе и 1,8 но 90 коня,моя пасат е с такъв и гори 14 градско,за голф вярвам да е 12/100.Извънградско ще е малък.
За мен най-удачния вариант за голф от към разход и вървене е 1,6.Може да се вземе и 1,8 но 90 коня,моя пасат е с такъв и гори 14 градско,за голф вярвам да е 12/100.Извънградско ще е малък.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
Е щом така учтиво питаш.
Преди няколко седмици имах известен опит със закупуване на кола за тези пари. Щом ще купуваш кола за 2000лв, препоръчвам ти да не е нов внос. Еко такса, гражданска, преглед, прехвърляне... адски големи разходи за кола която струва 2К. Отделно че новия внос в тази ценова категория е събиран по моргите и джамбазите дори с една гъбичка за обувки не го минават.
Гледай голф или поло с регистрация, ГО и преглед и тва е. Ако може да не е изгнила на цяло, още по-добре. 

Преди няколко седмици имах известен опит със закупуване на кола за тези пари. Щом ще купуваш кола за 2000лв, препоръчвам ти да не е нов внос. Еко такса, гражданска, преглед, прехвърляне... адски големи разходи за кола която струва 2К. Отделно че новия внос в тази ценова категория е събиран по моргите и джамбазите дори с една гъбичка за обувки не го минават.


- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
За в града 1,6 абу става,само за града 1,4 абд и двата са добри за в града а 1,6 абу става и за извън,1,8абц за извън града е ок.Всички стават с обикновена газ и имат малак данък. 

- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
Преди няколко дена един приятел който е от София си купи нов внос кола... За екотакса му са казали май 140лв... Това влезнало в сила преди няколко дена... Незнам колко е вярно 

Re: Драги Колеги, Моля Помогнете ми в Избора на Голф...
Здравейте колеги,
както бях казал автомобилите не са моята област, няма кой друг да питам, а все пак трябва да се посъветвам с някой, който има опит в тази област. Не мога да ида и да взема каква да е кола, без да съм се интересувал. Да ви кажа, не останах особено впечатлен от характеристиките, които давате за Голф 3 и по-специално ме притеснява това, което казвате, че гори доста в градско за такъв клас. Има коли в същия клас дето съм чувал, че горят до 8 градско. Явно не сте доволни от 3-ката.
Можете ли да кажете същото това, което ви питах, само че за 2-ката и за 4-ката?
както бях казал автомобилите не са моята област, няма кой друг да питам, а все пак трябва да се посъветвам с някой, който има опит в тази област. Не мога да ида и да взема каква да е кола, без да съм се интересувал. Да ви кажа, не останах особено впечатлен от характеристиките, които давате за Голф 3 и по-специално ме притеснява това, което казвате, че гори доста в градско за такъв клас. Има коли в същия клас дето съм чувал, че горят до 8 градско. Явно не сте доволни от 3-ката.
Можете ли да кажете същото това, което ви питах, само че за 2-ката и за 4-ката?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта