Здравейте колеги,
хвана ми окото един Пасат Б3,но с малък двигател 1.6 EZ 75кс.Със сигурност автомобила ще е доста муден с този мотор,но аз нямам претенции към ускорението. Повече ме интересува дали ще има завишен разход в следствие на слабия мотор т.е. според разхода дали ще надвишава този на 1.8 90кс RP/ABS при скорости до 100км/ч Всякакви съвети ще са добре дошли.
Мнение за Пасат Б3 двигател EZ
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б3 двигател EZ
Потърси си 1.8
Лично мнение.
Или поне да е с 1F двигател.

Или поне да е с 1F двигател.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б3 двигател EZ
Бащата на колегата vit_autosofia кара такъв седан и е много доволен от разхода, но той е спокоен шофьор, а и не пътува с много багаж и рядко с повече от още един човек. При всяко положение е по-добре с двг. 1.8/ 90 кс.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за Пасат Б3 двигател EZ
Скоростите на този пасат са предвидени за този двигател, така че няма да имаш големи отклонения от разхода.
А и EZ все пак е дядото на 1.8 ABS и има доста ресурс в него, това не трябва да те притеснява.
Горивното захранване е карбураторно, вместо моноинжекцион, това им е основната разлика.
А и EZ все пак е дядото на 1.8 ABS и има доста ресурс в него, това не трябва да те притеснява.
Горивното захранване е карбураторно, вместо моноинжекцион, това им е основната разлика.
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Мнение за Пасат Б3 двигател EZ
Както винаги, колегата, пуснал темата е забравил да спомене НАЙ-ВАЖНАТА особеност на влияещите в избора факти и условия, а именно:
1. По какъв терен ще се движи автомобила-ако е в Пловдив, и 1,3 да е.....ми никви ядове, там и атмосферното налягане е по-високо, и все равно, и равно и равноо...ама ако е тук в Смолян-под 1,8 е жив ужас, мъка, издевателство и брутализъм над нервната система.
2. Основното предназначение на автомобила ще е ??? Ако ще е само за колесница по общи поводи-каквото и да е ще върви...някак си...но ще върви. Виж, ако ще е за товарене, за багаж и общи благини от сорта, добре е мотора да е по-мощен, но ако пък и товарът ще е черезвичаен, то не е проблем за моментни изключения от презумпцията. Затова пък, ако ще е основно за работа и товари(както е при мен), всичко под сто магарета е кауза пер дута, поне за мен. Обосновано е, в много други теми и случаи.
3. А иначе, просто за автомобил и спокойно каране, лишено от състезателни емоции, а и купето ако НЕ Е комби(защото, тогава ще се усили усещането за мудност), защо не, има логика... прост мотор, малък данък, непретенциозен автомобил.
А иначе колегата над мен е прав- определено е сметнато ДВГ да се справя със купето именнно с помощта на скоростите, което благоприятства разхода, но същевременно лееееекинко спъва колата, което основно на наклони се проявява.
1. По какъв терен ще се движи автомобила-ако е в Пловдив, и 1,3 да е.....ми никви ядове, там и атмосферното налягане е по-високо, и все равно, и равно и равноо...ама ако е тук в Смолян-под 1,8 е жив ужас, мъка, издевателство и брутализъм над нервната система.
2. Основното предназначение на автомобила ще е ??? Ако ще е само за колесница по общи поводи-каквото и да е ще върви...някак си...но ще върви. Виж, ако ще е за товарене, за багаж и общи благини от сорта, добре е мотора да е по-мощен, но ако пък и товарът ще е черезвичаен, то не е проблем за моментни изключения от презумпцията. Затова пък, ако ще е основно за работа и товари(както е при мен), всичко под сто магарета е кауза пер дута, поне за мен. Обосновано е, в много други теми и случаи.
3. А иначе, просто за автомобил и спокойно каране, лишено от състезателни емоции, а и купето ако НЕ Е комби(защото, тогава ще се усили усещането за мудност), защо не, има логика... прост мотор, малък данък, непретенциозен автомобил.
А иначе колегата над мен е прав- определено е сметнато ДВГ да се справя със купето именнно с помощта на скоростите, което благоприятства разхода, но същевременно лееееекинко спъва колата, което основно на наклони се проявява.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта