Здравейте,колеги.
От две години карам Шаран 2.0i,97г. с ГИ.Много съм доволен от простора на купето(имам 3 деца) и разхода на гориво.Естествено като всяка стара кола си има и разни болежки.
Имам желание да си купя пак подобен автомобил,но на 3-4 години.Като разглеждам обявите,обаче се оказва че Шараните имат вече само дизелови мотори. Алхамбра и Галакси имат и бензинови, но ми се струва, че са доста изцедени(малко кубици и много к.с. извадени от тях). Моля дайте ми съвет, какъв двигател да търся? Бензин, с възможност за газ или дизел? Шаран, Алхамбра или Галакси? Цената не е от особено значение.Важното е да не си губя времето по сервизи.
Предварително благодаря на всеки, който се ангажира с отговор.
Помощ за покупка на бензинов Sharan на около 3-4 години
- Rabbit
- Зайцевъд
- Мнения: 968
- Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
- Автомобил: Audi
- Двигател: BAT 2005
- Местоположение: София
Re: Помощ за покупка на бензинов Sharan на около 3-4 години
ще трябва да преживееш новите малолитражни бензинови двигатели на марката. няма ги вече старите хубави 1.8-2 литра бензин.
като хвърлих едно око на наличните шарани в нета бих ти препоръчал да гледаш турани. не че е кой знае какво, но поне има голям избор.
като хвърлих едно око на наличните шарани в нета бих ти препоръчал да гледаш турани. не че е кой знае какво, но поне има голям избор.
Re: Помощ за покупка на бензинов Sharan на около 3-4 години
Благодаря Rabbit, но ми се струват по-малки.
Какво ти е мнението за двигател 2.0 ТДИ, 140 к.с. Прави ли проблеми? Има ли така наречената "турбо дупка"?
Какво ти е мнението за двигател 2.0 ТДИ, 140 к.с. Прави ли проблеми? Има ли така наречената "турбо дупка"?
- Rabbit
- Зайцевъд
- Мнения: 968
- Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
- Автомобил: Audi
- Двигател: BAT 2005
- Местоположение: София
Re: Помощ за покупка на бензинов Sharan на около 3-4 години
хм, не мога аз да оценявам дизеловите двигатели. не съм имал, и сега съм на бензин.
относно размера - съдейки по снимки е почти същата работа. по-къс е турана, последните две седалки са неудобни за ползване от възрастни хора и явно са проектирани за деца. когато ги ползваш оставаш без багажник -> задължително ти трябва кутия за багаж на покрива.
чувал съм като голямо предимство на шарана, плъзгащите се задни врати - дава предимство при паркиране на тесни места и товарене.
относно размера - съдейки по снимки е почти същата работа. по-къс е турана, последните две седалки са неудобни за ползване от възрастни хора и явно са проектирани за деца. когато ги ползваш оставаш без багажник -> задължително ти трябва кутия за багаж на покрива.
чувал съм като голямо предимство на шарана, плъзгащите се задни врати - дава предимство при паркиране на тесни места и товарене.
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Помощ за покупка на бензинов Sharan на около 3-4 години
добре ще е да уточнищ за кой модел става въпрос преди 2010г или след защото както си написал "3-4 години"
хваща и двата модела.
Сигурен ли си че знаеш какво е турбо дупка.
Турбо дупка имат всички турбо мотори и оказва същественно вливние при състезания ,но не мисля че Шарана е подходящата кола за тази цел.
хваща и двата модела.
bshopov72 написа:... Има ли така наречената "турбо дупка"?
Сигурен ли си че знаеш какво е турбо дупка.
Турбо дупка имат всички турбо мотори и оказва същественно вливние при състезания ,но не мисля че Шарана е подходящата кола за тази цел.
Re: Помощ за покупка на бензинов Sharan на около 3-4 години
Здравей,mccoy.
Мисля си за автомобил модел след 2010 г.
Относно "турбо дупка".Преди години имах Рекстън-дизелов.Когато се налагаше да потегля и да се изтегля бързо от кръстовище,при натискане рязко на педала на газта имаше някакво забавяне и после колата се изтрелваше.
Това имам предвид под "турбо дупка".Иначе ми е ясно, че автомобила, който искам да си купувам няма да е за състезания, а за мирни и спокойни разходки със семейството. Въпреки това ако мотора има "забиване" вследствие на дупката си е неприятно за каране в определени моменти.
Мисля си за автомобил модел след 2010 г.
Относно "турбо дупка".Преди години имах Рекстън-дизелов.Когато се налагаше да потегля и да се изтегля бързо от кръстовище,при натискане рязко на педала на газта имаше някакво забавяне и после колата се изтрелваше.
Това имам предвид под "турбо дупка".Иначе ми е ясно, че автомобила, който искам да си купувам няма да е за състезания, а за мирни и спокойни разходки със семейството. Въпреки това ако мотора има "забиване" вследствие на дупката си е неприятно за каране в определени моменти.
- 10 Cent
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 30 мар 2013 16:51
- Автомобил: Polo 9N 1.4 TDI
- Двигател: AMF 75hp
- Местоположение: Стара Загора
Re: Помощ за покупка на бензинов Sharan на около 3-4 години
За 2.0 TDI 140 коня съм чувал че не е много добра стока.А и ако не се лъжа е с едни доста скъпи пиезо дюзи където трява да внимаваш какво дизелче наливаш иначе доста се бърка в джоба. Виж 1.9 си е класика в жанра. 

Последна промяна от 10 Cent на Съб 22 юни 2013 20:37, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Помощ за покупка на бензинов Sharan на около 3-4 години
При автомобили с турбина с променлива геометрия от ново поколение не знам дали изобщо понятието "турбо-дупка" е редно да се споменава. Все пак голяма част от въртящият им момент е наличен още при 1800-2000 об/мин, което би следвало да е достатъчно за всеки шофьор.
Все пак за кой модел иде реч наистина, щото тоя от 2010 го гледам е 40 бона, докато предходния 2009 е на половин цена.
Все пак за кой модел иде реч наистина, щото тоя от 2010 го гледам е 40 бона, докато предходния 2009 е на половин цена.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4228
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Помощ за покупка на бензинов Sharan на около 3-4 години
при малките бензинови двигатели на ВАГ (конкретно 1.4TSI) турбодупка няма.
на моя турбото тръгва на 1250 оборота, и позволява да задминаваш на шеста предавка с начална скорост 70кмч без да се налага да сваляш предавки.
на моя турбото тръгва на 1250 оборота, и позволява да задминаваш на шеста предавка с начална скорост 70кмч без да се налага да сваляш предавки.
Re: Помощ за покупка на бензинов Sharan на около 3-4 години
Благодаря на всички за мненията, които ми дадохте.
Явно ще се насоча към дизелов двигател 2009 г, 1,9 ТДИ.
Май този двигател се оказва много здрав и евтин за поддръжка.
Още веднъж благодаря на всички колеги.
Явно ще се насоча към дизелов двигател 2009 г, 1,9 ТДИ.
Май този двигател се оказва много здрав и евтин за поддръжка.
Още веднъж благодаря на всички колеги.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта