Принципно съм замислил двуврата 2-ка да я правим 1.8Т AGU и утре ще коментираме с "човека" колко грубо ще стъпи трансплантацията, но като цяло върви към същата цена та и отгоре. Не съм фен на преправянето на атмосферки в турбо мотори, но тук е сменяна главата (надявам се от турбо мотор, въпреки че МК2 няма такъв, а чуждо тяло едва ли е слагано), та въпроса ми е колко може да живее това "чадо" и колко коректно би работило то? Има си доста бонуси от към съединителя, които тепърва трябва да се правят ако се върши трансплантация от MK4. В обявата е 230 коня, но не е ясно на колела ли са, на въображение ли ... Има ли смисъл от този готов вариант или да си играя с двигател от MK4, от който има вадени 900+ ? (със сигурност няма да я правя 900+, но само вметвам)
