Поздрави!

Zdravko Zankov написа:Първо е 112кс.Тези Голфове са с две помпи.Тази под купето е по-скъпата.
blade84 написа:А да не би да му е счупена механичната инжекция и да те лъже че е помпата и като го вземеш и смениш да не стане нищо. Кажи му че го взимаш ама да го оправи да работи.
blade84 написа:А да не би да му е счупена механичната инжекция и да те лъже че е помпата и като го вземеш и смениш да не стане нищо. Кажи му че го взимаш ама да го оправи да работи.
alex_7656 написа:blade84 написа:А да не би да му е счупена механичната инжекция и да те лъже че е помпата и като го вземеш и смениш да не стане нищо. Кажи му че го взимаш ама да го оправи да работи.
Подкрепям мнението !
Ако е мех. инжекция влизаш в голям филм.
Аз не бих взел кола с мех. инжекцион в предвид годините му.
stoqn_g60 написа:Сменял съм външната помпа на моята преди-150 лв англичанка беше.Търсих 2-ра ръка по Симеон и прочие ,ама вървяха 2009-та около 60-90лв,но по спомен били 3 размера-42,44 и 46.Отиваш,гледаш и преценяш на място,не очаквай от тази кола кой знае колко-доста старичка е и ще наливаш доста пари по нея от личен опит ти го казвам.Тук играе роля как е поддържана преди и как ще е за в бъдеще.Как така от голф 4 с турбо и ГИ скачаш на голф 2??
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта